Рішення Комітету 27/11про ЗП про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо тимчасових додаткових заходів з метою запобігання кризовим явищам в економіці України, реєстр. № 4960), поданий народними депутатами України Долженковим О. В. та Вознюком Ю. В.

Опубліковано 08 липня 2014, о 15:08

 

КОМІТЕТ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ,

ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ

ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ

 

 

 

від 2 липня 2014 р.                                                      № 27/11

 

 

Щодо проекту Закону про внесення змін до

Податкового кодексу України (щодо

тимчасових додаткових заходів з метою

запобігання кризовим явищам в економіці

України, реєстр. № 4960)

 

Комітет з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи відповідно до предметів відання розглянув проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо тимчасових додаткових заходів з метою запобігання кризовим явищам в економіці України, реєстр. № 4960), поданий народними депутатами України Долженковим О. В. та Вознюком Ю. В., і відзначає.

За задумом автора законопроектом передбачається удосконалити норми Податкового кодексу України з метою створення умов для збільшення надходжень до бюджету, покращення механізмів адміністрування податків шляхом запровадження до кінця 2014 року підвищуючого коефіцієнта для розрахунку розмірів плати за надра, а також шляхом уточнення об‘єкту справляння плати за надра, порядку визначення вартості видобутої корисної копалини.

До законопроекту можна висловити такі зауваження:

Зміни, які передбачається внести до Податкового кодексу запропонованим законопроектом, в основному відміняють чи коригують положення Закону України від 27.03.14 № 1166-VII "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні", прийнятого за поданням Кабінету Міністрів України. Зазначені зміни впливатимуть на показники державного бюджету України. Це потребує обґрунтування їх своєчасності та економічної доцільності, зокрема до законопроекту мають бути надані фінансово-економічні розрахунки, обґрунтування, прогнози тощо.

Відповідно до вимог частини третьої статті 91 Регламенту Верховної Ради України у разі внесення законопроекту, прийняття якого призведе до зміни показників бюджету, суб'єкт права законодавчої ініціативи зобов'язаний додати фінансово-економічне обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки). Якщо такі зміни показників бюджету передбачають зменшення надходжень бюджету та/або збільшення витрат бюджету, до законопроекту подаються пропозиції змін до законодавчих актів щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення збалансованості бюджету.

Відповідно частини 2 параграфу 94 Регламенту Верховної Ради України відсутність фінансово-економічного обґрунтування законопроекту, проекту іншого акта, якщо головний комітет чи відповідна тимчасова спеціальна комісія не вважають за можливе розглядати його без такого обґрунтування є підставою для повернення законопроекту без його включення до порядку денного та розгляду на пленарному засіданні.

 

Зважаючи на викладене, Комітет      в и р і ш и в:

1. Рекомендувати Комітету з питань податкової та митної політики внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття за основу законопроекту про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо тимчасових додаткових заходів з метою запобігання кризовим явищам в економіці України, реєстр. № 4960), поданого народними депутатами України Долженковим О. В. та Вознюком Ю. В., з урахуванням висловлених зауважень.

2. Рішення направити до Комітету з питань податкової та митної політики.

 

 

Перший заступник

Голови Комітету           

О. Лукашук

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку