Комітет рекомендує доопрацювати проект Закону № 6227 про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері морського транспорту
Метою прийняття проекту акта, як визначено у Пояснювальній записці до нього, є підвищення оперативності прийняття рішень в управлінні портовим господарством, створенні сприятливих умов для залучення приватних інвестицій, а також забезпечення завершення реформування портової галузі у відповідності до Закону України «Про морські порти України» шляхом внесення змін до Кодексу торговельного мореплавства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Водного кодексу України, Закону України «Про морські порти України», Закону України «Про транспорт», Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». 
Зокрема, законопроектом пропонується у Водному кодексі України та у Законі України «Про морські порти України» розширити термін «акваторія морського порту», включивши крім передбаченої чинним законодавством «визначеної межами частини водного об’єкту, призначеної для безпечного підходу, маневрування, стоянки і відходу суден» також і судновий хід.
За результатами розгляду Комітет зазначає, що без чіткого визначення в правовому полі «меж акваторії морського порту», а також принципів їх визначення та порядку встановлення включення суднового ходу до складу акваторій морських портів призведе до неповноти правового регулювання та створить колізії при правозастосуванні.
Виходячи з викладеного, Комітет пропонує визначення терміну «акваторія морського порту», викладене у статті 1 Водного кодексу України та у Законі України «Про морські порти України» залишити у чинній редакції.
Також внесена пропозиція підпункт 14) пункту 2 законопроекту (зміни до статті 123 «Порядок підняття небезпечного майна, що затонуло» Кодексу торговельного мореплавства України) після слів «центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпеки на річковому та морському транспорті» доповнити словами «центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів (у разі загрози для навколишнього природного середовища)».
Члени Комітету вважають за доцільне за доцільне до складу Ради безпеки морського порту включити центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів для чого внести до нового абзацу четвертого відповідні доповнення до підпункту 9 пункту 5 законопроекту (зміни до частини другої статті 18 Закону України «Про морські порти України»).
Виходяи з наведеного, за підсумками обговорення, Комітет  вирішив рекомендувати Комітету з питань транспорту проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері морського транспорту (реєстр. № 6227) за результатами розгляду Верховною Радою України направити на доопрацювання. 
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

23 квітня 2024 17:11
23 квітня 2024 16:54
22 квітня 2024 17:37
22 квітня 2024 17:34
20 квітня 2024 11:47
19 квітня 2024 13:29
18 квітня 2024 14:10
16 квітня 2024 17:44
16 квітня 2024 15:30
10 квітня 2024 18:47