Новини
Законопроект спрямований на удосконалення законодавства щодо захисту зелених насаджень, а саме: розроблення механізму державного управління та контролю в цій сфері, забезпечення державного обліку, встановлення вимог щодо режиму використання зелених зон та інших озеленених територій, визначення прав та обов'язків громадян та юридичних осіб, розроблення економічного механізму захисту зелених насаджень, встановлення нормативів, обсягів та умов відновлення зелених зон (компенсаційного озеленення), встановлення відповідальності за порушення вимог із захисту зелених насаджень.
Підтримуючи необхідність законодавчого врегулювання збереження меліоративних систем та підвищення їх ефективності, Комітет висловив низку зауважень до законопроекту, які можуть бути враховані головним Комітетом при підготовці до другого читання. Не можна погодитись зі змінами до статті 14 Закону України "Про меліорацію земель", якими фактично скасовується проведення державної екологічної експертизи чи інших видів експертиз проектної документації на будівництво (реконструкцію) меліоративних систем та окремих об'єктів інженерної інфраструктури.
Комітет категорично не погоджується з запропонованими змінами, які скасовують тимчасову заборону експорту лісоматеріалів у необробленому вигляді, наполягає на громадському обговоренні законопроекту і рекомендує головному комітету, за наслідками розгляду у першому читанні, відхилити законопроект.
Законопроект має на меті запобігання масовим проявам зміни цільового призначення і забудові земельних ділянок рекреаційного призначення незалежно від форми власності за межами населених пунктів.
Минулого року були прийняті Закони України, які посилювали відповідальність за порушення законодавства про охорону тваринного і рослинного світу. Зокрема, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо охорони тваринного світу" (№ 322 - VIII від 9 квітня 2015 року) були внесені зміни до статті 39 Закону України "Про тваринний світ", де частина п'ята викладена в наступній редакції: "у період масового розмноження диких тварин, з 1 квітня до 15 червня, забороняється проведення робіт та заходів, які є джерелом підвищеного шуму та неспокою (пальба, проведення вибухових робіт, феєрверків, санітарних рубок лісу, використання моторних маломірних суден, проведення раллі та інших змагань на транспортних засобах)".
Учасники відзначили, що питання обмеження (заборони) промислового та любительського рибальства, а також ведення іншої господарської діяльності, яка шкодить водним живим ресурсам під час нересту (днопоглиблення, розчистка водних об'єктів, видобування піску чи гравію) врегульовані чинним законодавством. Голова Комітету М.Томенко зазначив, що законодавство, яке регламентує обмеження господарської та іншої діяльності під час нересту, а також у сезон тиші в цілому сформовано.
До участі запрошені представники Мінприроди, МВС, Держекоінспекції, Держрибагентства, Держводагентства, Державного агентства з управління зоною відчуження, фахівці з науково-дослідних установ та експерти громадських організацій.
У Законі пропонується частково відновити дію пунктів та статей Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", зміни до яких внесені Законом України від 28.12.2014 № 76-VІІІ "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України".
В парламентських слуханнях взяли участь народні депутати України, представники центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових, громадських та міжнародних організацій. Усього у них взяло участь більше 500 запрошених.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- ...
- 162
- 163
- наступна »