Новини
У доопрацьованому законопроекті враховано ряд зауважень, що були висловлені членами комітету та викладені у Висновку Головного науково-експертного управління від 18 вересня 2013 року.
Члени Комітету наголошували, що проект закону має завданням сприяти реалізації адміністративної реформи в України в частині, що стосується управління у сфері організації, охорони та використання природно-заповідного фонду, передачі повноважень від територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласним, Київській, Севастопольській міським державним адміністраціям, органам виконавчої влади Автономної Республіки Крим.
На засіданні Комітету зазначалося, що законопроект (реєстр. №3041, доопрацьований) підготовлено з метою впорядкування проведення діяльності зі штучної зміни атмосферних явищ у господарських цілях, яка призводить до негативних наслідків щодо кількості атмосферних опадів, їх середньомісячного територіального розподілу, повторюваності, інтенсивності тощо.
Під час обговорення було відзначено, що законодавством України ПЗФ охороняється як національне надбання, щодо якого встановлюється особливий режим охорони, відтворення і використання. Питання забезпечення водою зазначених об'єктів, як бюджетних неприбуткових установ не повинно розглядатися на тих самих засадах, що і підприємницька діяльність, пов'язана з спеціальним водокористуванням. У ряді випадків за відсутності необхідної кількості бюджетних коштів припинення водозабору може унеможливити збереження унікального генофонду дикої природи, який збирався протягом сотень років.
Проаналізувавши стан виконання зазначених рішень, Комітет відзначив, що рекомендації, надані Комітетом центральним та місцевим органам виконавчої влади певною мірою виконуються.
Законопроектом пропонується виплачувати грошову компенсацію батькам дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, які не перебувають на повному державному забезпеченні та відвідують дитячі дошкільні навчальні заклади з режимом короткотривалого перебування без організації харчування, у розмірі, передбаченому для виплати грошової компенсації батькам потерпілих дітей, якщо діти не відвідують дитячі дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, а саме, у розмірі середньої вартості харчування дітей в цих навчальних закладах, що встановлюється органами місцевого самоврядування, а не в розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, як передбачено чинною нормою статті 30 цього Закону.
Як видно із пояснювальної записки, основною метою законопроекту є розширення соціальних гарантій громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, а також учасникам по збиранню ядерних зарядів. Пропонується прирівняти їх до постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.
В Україні діє 644 території та об'єкти ПЗФ загальнодержавного значення: 19 природних і 4 біосферних заповідників, 47 національних природних парків, 309 заказників, 132 пам'ятки природи, 18 ботанічних садів, 7 зоологічних парків, 19 дендрологічних парків, 89 парків-пам'яток садово-паркового мистецтва.
Учасники слухань висловили думку щодо необхідності звернутися до Президента України з пропозицією оголошення 2015 року - роком національних природних парків в Україні та створення єдиного державного органу управління природно-заповідним фондом України (Державного агентства заповідної справи) з віднесенням до сфери його управління всіх установ природно-заповідного фонду.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- ...
- 162
- 163
- наступна »