Усі текстові публікації
Наприкінці 2016 р. було започатковано новий етап міжнародного переговорного процесу щодо запобігання антропогенним змінам клімату, у якому активну участь взяла й Україна. Зокрема в рамках Конференції Сторін Рамкової Конвенції ООН зі зміни клімату було проведено першу нараду сторін Паризької міжнародної кліматичної угоди, яка набула чинності 4 листопада 2016 року.
В засіданні взяли участь народні депутати України, представники центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових установ та громадських організацій.
06 жовтня 2017 року у Комітеті відбулась робоча зустріч Першого заступника Голови Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Анатолія Диріва з директором Департаменту ядерної безпеки ЄБРР Вінсом Новаком та представником Чорнобильського фонду "Укриття" та Рахунку ядерної безпеки в України Олександром Славісом з метою обговорення низки питань стосовно стану реалізації міжнародних проектів на майданчику Чорнобильської АЕС. Також в робочій зустрічі взяли участь Міністр екології та природних ресурсів України Остап Семерак та Голова Державного агентства України з управління зоною відчуження Віталій Петрук.
Комітет зауважує, що Кодексом цивільного захисту України (пп. 38 п. 1 ст. 2) гідрометеорологічна служба не визначена такою, що відноситься до сил цивільного захисту; при набранні цим законопроектом статусу Закону, об’єкти, майно інфраструктури та засоби гідрометеорологічного обладнання гідрометеорологічної служби підпадуть під юрисдикцію п. 1 ст. 4 цього законопроекту та стануть «об’єктами державної власності, що підпадають під приватизацію, до якої належать всі об’єкти права державної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена цим Законом та іншими законами України», оскільки п. 4 Прикінцевих та перехідних положень цього законопроекту вносяться зміни, відповідно до яких частина друга ст. 10 Закону України «Про гідрометеорологічну діяльність», а саме: «Майно підприємств, установ і організацій національної гідрометеорологічної служби приватизації не підлягає» виключаються; гідрометеорологічна служба, забезпечуючи гідрологічні та метеорологічні дослідження і спостереження, прогноз гідрометеорологічної ситуації та моніторинг довкілля на території України, надає вихідні дані для містобудівної діяльності та благоустрою, а також вихідні дані для розрахунків забезпечення безпеки судноплавства та польотів, необхідних для виконання державою своїх основних функцій, у тому числі щодо оборони.
Рахункова палата України зазначає: на функціонування зазначених об’єктів протягом 2012-2016 рр. за рахунок коштів державного бюджету використано 23 559,1 тис. грн., з яких 20 631,8 тис. грн. становили видатки на оплату праці з нарахуваннями; планування та використання коштів державного бюджету, а також майна об’єктів природно-заповідного фонду в окремих випадках здійснювалось з порушенням законодавства, неефективно та неекономно; проект організації території Ужанського НПП розроблений не на всю територію, а лише на 38,1% його загальної площі; проект організації території та порядок реалізації РЛП «Надснянського» не затверджений взагалі; не передано під охорону з оформленням охоронних зобов’язань 12 870,5 га Ужанського НПП та 11 665 га РЛП «Надснянський»; несвоєчасне затвердження Мінприроди лімітів на використання природних ресурсів у 2015-2016 рр. призвело до понадлімітних рубок, зокрема в Ужанському НПП; не укладена угода про співпрацю і, як наслідок, не визначені спільні цілі, заходи, план роботи, необхідний бюджет для функціонування МБЗ «Східні Карпати», а також не досягаються пріоритети ефективного функціонування.
Метою законопроекту визначено приведення національної системи стандартизації у відповідність до міжнародної та європейської практики. При цьому з актів законодавства виключаються посилання на національні, міждержавні, галузеві стандарти, а також пов'язані з цим положення.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- ...
- 187
- 188
- наступна »