Протокол засідання Комітету № 94 від 28.05.2019

Опубліковано 30 травня 2019, о 09:02

КОМІТЕТ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ

 

94

                                                                                 28, 30 травня 2019

 

 

м. Київ

 

 

28 травня 2019

 

м. Київ

(вул. Шовковична, 4, кім. 306)

 

ГОЛОВУЄ: Перший заступник Голови Комітету Дирів А.Б.

 

ПРИСУТНІ члени Комітету: Балицький Є.В., Дзюблик П.В., Єднак О.В., Колєсніков Д.В., Недава О.А., Рибак І.П., Сажко С.М.

 

ВІДСУТНІ члени Комітету: Валентиров С.В., Ленський О.О., Москаленко Я.М., Чепинога В.М., Тригубенко С.М.

 

ПРИСУТНІ працівники секретаріату Комітету: Борисюк М.М., Бережний О.Є., Лопушенко О.І., Омельянець С.М., Хоренжая І.В., Войтович Л.В.,
Прощенко О.В., Ярмоленко О.В.

 

Помічники-консультанти народних депутатів України – членів Комітету:
Диріва А.Б. – Турик М.В.; Недави О.А. – Тимочко С.Т.;
Колєснікова Д.В. – Милованова К.І.; Тригубенко С.М. – Кислинська О.М.,
Дзюблика П.В. – Когут Н.П.

 

ЗАПРОШЕНІ:

Возний Валерій Федорович – президент, к.т.н., академік Міжнародної академії холоду. Спілка холодильщиків України.

Гринчук Світлана Василівна - Директор департаменту з питань зміни клімату та збереження озонового шару міністерства екології та природних ресурсів України.

Кошова Інна Анатоліївна – головний спеціаліст Департаменту з питань взаємодії з верховною радою України, іншими державними органами Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Семерак Остап Михайлович – Міністр екології та природних ресурсів України.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

 

Комітет є головним по законопроектах

1.      

Проект Закону про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази (реєстр. № 9082 від 14.09.2018), (друге читання)

Допов: голова підкомітету Рибак Іван Петрович

Бережний Євген Олегович

2.      

Проект Закону про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (реєстр. № 9253 від 01.11.2018), (друге читання)

Допов: голова підкомітету Рибак Іван Петрович

Бережний Євген Олегович

 

СЛУХАЛИ: інформацію Першого заступника Голови Комітету
Диріва А.Б. про порядок денний засідання Комітету.

 

Дирів А.Б. поінформував та наголосив, що 28.05.2019 року на засіданні, народні депутати України – члени Комітету ознайомляться з матеріалами та проектами рішень, а також обговорять данні питання.

 

УХВАЛИЛИ:

1.          Затвердити порядок денний.

 

Рішення прийнято: за – 8.

 

 

Комітет є головним по законопроектах

 

1.

СЛУХАЛИ: інформацію Першого заступника Голови Комітету Диріва А.Б. та голову підкомітету Рибака І.П. про проект Закону про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази (реєстр. № 9082 від 14.09.2018), (друге читання)

 

Рибак І.П. зачитав пропозиції, що додаються до порівняльної таблиці до проекту Закону України «Про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази» для затвердження Комітетом, а саме було подано 66 зауважень і пропозицій народних депутатів України, із них частина була врахована, частина була відхилена. Також зазначив, що було відпрацьовано ряд нових поправок, які здебільшого стосувалися форми подання тієї чи іншої норми.

Також Рибаком І.П. було поінформовано, що на базі зазначеного підкомітету було створено робочу групу, яка на підставі пункту 4 частини 1 статті 118 Регламенту Верховної Ради України підготувала пропозиції, надані листом від 28.05.2019 № 04-15/03-101209, щодо остаточної редакції ряду статей законопроекту для внесення від Комітету до порівняльної таблиці, підготовленої до другого читання, а саме:

1. По тексту слова "продукція та товари", "продукція та товари, що містять регульовані речовини", "продукція, товари та обладнання, в яких містяться або використовуються регульовані речовини", "продукція, товари та обладнання", "продукція та товари, що їх містять" замінити словами "товари та обладнання";

2. Остаточну редакцію у рядку 17 викласти у такій редакції:

"10) національна квота на імпорт регульованих речовин — визначений Монреальським протоколом для України щорічний обсяг споживання озоноруйнівних речовин та фторованих парникових газів, зазначених в пункті 1 Додатку 2 до цього Закону;";

3. Остаточну редакцію у рядку 25 викласти у такій редакції:

"18) потенціал глобального потепління (ПГП) - показник, визначений для кожного фторованого парникового газу, зазначеного в Додатку 2, який означає кліматичний потенціал глобального потепління фторованого парникового газу відносно вуглекислого газу;";

4. Остаточну редакцію у рядку 35 викласти у такій редакції:

"28) товари та обладнання — продукція та обладнання, що містять регульовані речовини, та/або продукція та обладнання, що функціонують із застосовуванням регульованих речовин, окрім контейнерів, що використовуються для транспортування чи зберігання регульованих речовин;";

5. Остаточну редакцію у рядку 40 викласти у такій редакції:

"2. Дія цього Закону поширюється на суб’єктів господарювання, які провадять операції з регульованими речовинами, а також діяльність, пов’язану з обігом та використанням стаціонарного обладнання або систем, визначених у частинах 4 та 5 статті 8 цього Закону, а також фізичних осіб, які претендують на отримання кваліфікаційного документа (сертифіката) відповідно до статті 11 цього Закону.";

6. Остаточну редакцію у рядку 86 викласти у такій редакції:

"1. Провадити операції з регульованими речовинами мають право лише фізичні особи - підприємці або юридичні особи, які набули статусу оператора регульованих речовин шляхом внесення до Реєстру.";

7. Остаточну редакцію у рядку 125 у такій редакції:

"3. Імпорт озоноруйнівних речовин та фторованих парникових газів, зазначених в пункті 1 Додатку 2 до цього Закону, здійснюється за умови отримання частки в межах щорічної національної квоти на імпорт регульованих речовин.";

8. Остаточну редакцію у рядках 184 - 201 викласти у такій редакції:

"2. Для отримання кваліфікаційного документа (сертифіката) для виконання робіт, визначених частиною першою статті 10 цього Закону, кандидат подає органові, визначеному в частині першій цієї статті, такі документи:

заяву за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки;

копії документів про профільну освіту, здобуту в закладах освіти, за спеціальністю чи напрямом, підготовка за якими дає право кандидату претендувати на отримання кваліфікаційного документа (сертифіката) для виконання робіт, визначених частиною першою статті 10 цього Закону. Перелік таких спеціальностей та напрямів встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки;

копії документів, що підтверджують стаж роботи не менше одного року за спеціальністю згідно з переліком, встановленим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки;

копії документів, що підтверджують результати навчання відповідно до статті 10 цього Закону та результати складення іспиту.

3. Кваліфікаційний документ (сертифікат) для виконання робіт, визначених частиною першою статті 10 цього Закону, не є документом про вищу освіту державного зразка згідно із Законом України “Про вищу освіту”.

Кваліфікаційний документ (сертифікат) для виконання робіт, визначених частиною першою статті 10 цього Закону, повинен містити:

найменування органу, що видав кваліфікаційний документ(сертифікат) ;

ім’я особи, яка отримала кваліфікаційний документ (сертифікат);

номер кваліфікаційного документа (сертифіката);

дату видачі кваліфікаційного документа (сертифіката);

дату закінчення строку дії кваліфікаційного документа (сертифіката);

назву закладу, на базі якого особа пройшла навчання та склала кваліфікаційний іспит;

перелік робіт, які має право виконувати особа;

підпис уповноваженої особи та печатку органу, що видав кваліфікаційний документ (сертифікат).

4. Кваліфікаційний документ (сертифікат) для виконання робіт, визначених частиною першою статті 10 цього Закону, дійсний протягом трьох років.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки, видає кваліфікаційний документ (сертифікат) для виконання робіт, визначених частиною першою статті 10 цього Закону не пізніше десяти робочих днів з дати подання документів, визначених у частині другій цієї статті.

5. У видачі кваліфікаційного документа (сертифіката) для виконання робіт, визначених частиною першою статті 10 цього Закону, може бути відмовлено в разі виявлення в документах, поданих особою, недостовірних відомостей.

6. Строк дії кваліфікаційного документа (сертифіката) може бути припинений достроково чи зупинений на строк до одного року органом, який видав кваліфікаційний документ (сертифікат), або в судовому порядку у разі грубих порушень, допущених під час проведення робіт, визначених у частині першій статті 10 цього Закону, порушення законодавства України у сфері озоноруйнівних речовин та фторованих парникових газів.

7. Після отримання згоди на обробку персональних даних осіб, що отримали кваліфікаційні документи (сертифікати), центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, вносить до Єдиного реєстру операторів регульованих речовин таку інформацію про осіб, які отримали кваліфікаційний документ (сертифікат):

ім’я особи, яка отримала кваліфікаційний документ (сертифікат);

номер кваліфікаційного документа (сертифіката);

дату видачі кваліфікаційного документа (сертифіката);

дату закінчення строку дії кваліфікаційного документа (сертифіката);

перелік робіт, які має право виконувати особа.

Інформація про осіб, що отримали кваліфікаційні документи (сертифікати), вноситься до Єдиного реєстру операторів регульованих речовин з метою забезпечення державного обліку осіб, що отримали кваліфікаційні документи (сертифікати)."

9. Остаточну редакцію у другому стовпчику порівняння редакцій
додатку 2.

Колєсніков Д.В. запитав, чи можуть народні депутати України надавати пропозиції до порівняльної таблиці даного проекту Закону України на даному етапі розгляду.

Борисюк М.М. роз’яснив, що відповідно до Регламенту Верховної Ради України, на цьому етапі розгляду законопроекту від Комітету може подаватися лише остаточна редакція статей законопроекту.

Гринчук С.В. запропонувала підтримати пропозиції внесені народним депутатом України Рибаком І.П.

Возний В.Ф. порушив питання щодо необхідності передбачити Законом безтермінову сертифікацію юридичних осіб. Зауважив, що із тексту законопроекту потрібно виключити положення про заборону використання одноразових контейнерів. Запропонував, у разі прийняття Закону, відтермінувати введення його в дію.

Борисюк М.М. запропонував визначитися щодо пропозицій народного депутата України Рибака І.П. та визначитися щодо остаточної редакції ряду статей законопроекту для внесення від Комітету до порівняльної таблиці.

Семерак О.М. погодився з пропозицією Возного В.Ф. стосовно відтермінування введення в дію Закону. Запропонував передбачити введення в дію Закону, у разі його прийняття, не раніше 1 січня 2023 року.

Дирів А.Б. підтримав пропозиції Возного В.Ф. та Семерака О.М. щодо введення в дію Закону, у разі його прийняття, не раніше 1 січня 2023 року та щодо недоцільності заборони на ринку імпорту та розміщення регульованих речовин в одноразових контейнерах, що передбачено частиною 6 статті 7 законопроекту. Запропонував народними депутатами України - членам Комітету до 30.05.2019 опрацювати та узгодити зміст/положення порівняльної таблиці до другого читання законопроекту, а 30.05.2019 визначитись з рішенням по даному питанню.

 

 

2.

СЛУХАЛИ: інформацію Першого заступника Голови Комітету Диріва А.Б. та голову підкомітету Рибака І.П. про проект Закону про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (реєстр. № 9253 від 01.11.2018), (друге читання)

 

Рибак І.П. зачитав пропозиції до порівняльної таблиці до проекту Закону «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» (реєстр № 9253 від 01.11.2018), прийнятого в першому читанні. Також поінформував, що на базі зазначеного підкомітету на підставі пункту 4 частини 1 статті 118 Регламенту Верховної Ради України було підготовлено пропозиції, надані листом від 28.05.2019 № 04-15/03-101224, щодо остаточної редакції ряду статей законопроекту для внесення від Комітету до порівняльної таблиці, підготовленої до другого читання, а саме:

1. Остаточну редакцію у рядку 3 викласти у такій редакції:

"Цей Закон визначає правові та організаційні засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів та спрямований на виконання зобов’язань України за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема, Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, а також на виконання вимог Рамкової конвенції Організації Об'єднаних Націй про зміну клімату, Кіотського протоколу до Рамкової конвенції Об'єднаних Націй про зміну клімату про зміну клімату та Паризької угоди."

2. Остаточну редакцію у рядку 6 викласти у такій редакції:

"1) верифікація - діяльність верифікатора, що полягає у перевірці звіту оператора, підготовці та видачі верифікатором за результатами перевірки звіту оператора верифікаційного звіту відповідно до цього Закону;"

3. Остаточну редакцію у рядку 8 викласти у такій редакції:

"3) верифікаційний звіт - звіт, який видається верифікатором оператору за результатами верифікації та містить один з таких висновків верифікатора: за результатами верифікації звіт оператора визнано задовільним або за результатами верифікації звіт оператора визнано незадовільним;"

4. Остаточну редакцію у рядку 10 викласти у такій редакції:

"5) викиди парникових газів - надходження в атмосферне повітря парникових газів, визначених щодо певного виду діяльності, з джерел викидів парникових газів на установці;"

5. Остаточну редакцію у рядку 13 викласти у такій редакції:

"8) Єдиний реєстр з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (далі — Єдиний реєстр) — єдина державна електронна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку та облік відомостей про установки та документів у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів;"

6. Остаточну редакцію у рядку 18 викласти у такій редакції:

"13) моніторинг - збір, обробка, збереження та аналіз оператором даних для визначення обсягів викидів парникових газів;"

7. Остаточну редакцію у рядку 20 викласти у такій редакції:

"15) парникові гази - гази, а саме: двоокис вуглецю (СО2), метан (CH4), закис азоту (N2O), гідрофторвуглеці (ГФВ), перфторвуглеці (ПФВ), гексафторид сірки (SF6) та інші газоподібні складові атмосфери, які поглинають та випромінюють інфрачервоне випромінювання;"

8. Остаточну редакцію у рядку 28 викласти у такій редакції:

"1. Дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів з установок, розташованих на території України (далі - моніторинг, звітність та верифікація)."

9. Остаточну редакцію у рядку 30 викласти у такій редакції:

"1. Відносини, що виникають у сфері моніторингу, звітності та верифікації, регулюються, цим Законом, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у цій сфері."

10. Остаточну редакцію у рядку 72 викласти у такій редакції:

"5) затверджує план моніторингу та план моніторингу зі змінами;"

11. Остаточну редакцію у рядку 80 викласти у такій редакції:

"13) здійснює інші функції у сфері моніторингу, звітності та верифікації відповідно до законодавства."

12. Остаточну редакцію у рядку 90 викласти у такій редакції:

"план моніторингу, розроблений за типовою формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, у сфері моніторингу, звітності та верифікації;"

13. Остаточну редакцію у рядку 97 викласти у такій редакції:

"4. Верифікатор зобов’язаний відвідати установку для здійснення верифікації (виїзна верифікація)."

14. Остаточну редакцію у рядку 98 викласти у такій редакції:

"У випадках та у порядку, що передбачені порядком верифікації звіту оператора, верифікатор має право прийняти рішення про проведення невиїзної верифікації."

15. Остаточну редакцію у рядку 100 викласти у такій редакції:

"Для погодження рішення верифікатора про проведення невиїзної верифікації оператор подає уповноваженому органу заяву, рішення верифікатора про проведення невиїзної верифікації, результати аналізу ризиків, що можуть виникнути у разі нездійснення виїзної верифікації, та підтвердження відповідності критеріям здійснення невиїзної верифікації, визначених порядком верифікації звіту оператора."

16. Остаточну редакцію у рядку 103 викласти у такій редакції:

"Документи для прийняття звіту оператора можуть бути подані уповноваженому органу особисто оператором або уповноваженою ним особою в електронній формі через Єдиний реєстр з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису."

17. Остаточну редакцію у рядку 104 викласти у такій редакції:

"Уповноважений орган протягом 20 робочих днів з дня подання документів для прийняття звіту оператора:"

18. Остаточну редакцію у рядку 105 викласти у такій редакції:

"перевіряє подані документи на відповідність вимогам законодавства;"

19. Остаточну редакцію у рядку 116 викласти у такій редакції:

"Протягом 10 робочих днів з дати отримання оператором рішення уповноваженого органу про відмову у прийнятті звіту оператора оператор має право усунути зазначені в рішенні уповноваженого органу обставини, що стали підставою для відмови у прийнятті його звіту, та повторно подати до уповноваженого органу документи для прийняття звіту оператора, при цьому датою повторного подання документів для прийняття звіту оператора вважається дата першого їх подання."

20. Остаточну редакцію у рядку 132 викласти у такій редакції:

"Уповноважений орган у п’ятиденний строк після подання оператором заяви щодо надання адміністративної послуги приймає рішення про зупинення розгляду заяви про надання адміністративної послуги та невідкладно повідомляє про це оператору."

21. Остаточну редакцію у рядку 157 викласти у такій редакції:

"2) розробити план моніторингу відповідно до порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів;"

22. Остаточну редакцію у рядку 158 викласти у такій редакції:

"3) подавати план моніторингу уповноваженому органу для затвердження;"

23. Виключити в остаточній редакції рядка 200 речення:

"Перехід на нові правила щодо обліку та звітності, пов'язані із запровадженням моніторингу, звітності і верифікації викидів парникових газів, що матиме наслідком зміни у нарахуванні податків, здійснюється з 1 січня року, наступного за роком набуття чинності цим Законом, але не пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила".

24. Остаточну редакцію у рядку 211 викласти у такій редакції:

"тягне за собою накладення штрафу на фізичних осіб - підприємців від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п’ятдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян."

25. Остаточну редакцію у рядку 213 викласти у такій редакції:

"тягнуть за собою накладення штрафу на фізичних осіб - підприємців від п’ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двохсот п’ятдесяти до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю строком на один рік.”

Дирів А.Б. запропонував підтримати законопроект у другому читанні в цілому як Закон. Запропонував народними депутатами України - членам Комітету до 30.05.2019 опрацювати та узгодити зміст/положення порівняльної таблиці до другого читання законопроекту, а 30.05.2019 визначитись з рішенням по даному питанню.

 

 

30 травня 2019

м. Київ

(вул. Грушевського, 5)

 

Продовження засідання Комітету

 

ГОЛОВУЄ: Перший заступник Голови Комітету Дирів А.Б.

 

ПРИСУТНІ члени Комітету: Балицький Є.В., Дзюблик П.В., Єднак О.В., Колєсніков Д.В., Недава О.А., Рибак І.П., Сажко С.М.

 

ВІДСУТНІ члени Комітету: Валентиров С.В., Ленський О.О., Москаленко Я.М., Чепинога В.М., Тригубенко С.М.

 

 

Комітет є головним по законопроектах

 

1.

СЛУХАЛИ: інформацію Першого заступника Голови Комітету Диріва А.Б. та голову підкомітету Рибака І.П. про проект Закону про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази (реєстр. № 9082 від 14.09.2018), (друге читання)

 

УХВАЛИЛИ:

1. Інформацію щодо підготовленого до другого читання законопроекту про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази (реєстр. № 9082) взяти до відома.

2. Пропозиції народних депутатів України:

врахувати – Голубова Д. І. (№ 7), Диріва А. Б. (№№ 36, 71, 73),
Недави О. А. (№№ 1, 2, 11, 53, 58, 60, 75), Левченка Ю. В. (№ 9), Продан О. П. (№№ 32, 38, 41, 59, 70), Рябчина О. М. (№№ 10, 43);

відхилити – Диріва А. Б. (№ 77), Левченка Ю. В. (№ 5), Недави О. А.
(№№ 3, 12, 19, 20, 21, 25, 72), Продан О. П. (№№ 37, 39, 42, 69);

врахувати частково – Вовка В. І. (№ 62), Диріва А. Б. (№№ 15, 16, 17, 23, 26, 28, 44, 45, 49, 56, 57, 66, 67, 74), Левченка Ю. В. (№№ 6, 14, 30, 51),
Недави О. А. (№№ 8, 13, 29, 33, 40, 50, 54, 61), Продан О. П. (№№ 34, 47),
Рябчина О. М. (№№ 27, 52, 64).

3. Визначити у пункті 1 Прикінцевих положень законопроекту, що закон вводиться в дію не раніше 1 січня 2023 року.

4. Частину 6 статті 7 заборони імпорту та розміщення на ринку регульованих речовин в одноразових контейнерах виключити.

5. Пропозиції, викладені у мотивувальній частині цього рішення, та надані листом від 28.05.2019 № 04-15/03-101209 щодо остаточної редакції ряду статей законопроекту для внесення від Комітету до порівняльної таблиці, підготовленої до другого читання, подати від народних депутатів України Диріва А. Б., Недави О. А., Єднака О. В., Дзюблика П. В., Рибака І. П. (№№ 4, 18, 22, 24, 31, 35, 46, 48, 55, 68, 76).

6. Рекомендувати Верховній Раді України законопроект про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази (реєстр. № 9082) прийняти у другому читанні та в цілому як Закон.

7. Доповідачем при розгляді законопроекту від Комітету визначити голову підкомітету з питань державного моніторингу навколишнього природного середовища, народного депутата України Рибака Івана Петровича.

 

Рішення Комітету додається.

 

Рішення прийнято: за – 8.

 

Відповідальні: голова підкомітету Рибак Іван Петрович

Бережний Євген Олегович

 

 

2.

СЛУХАЛИ: інформацію Першого заступника Голови Комітету Диріва А.Б. та голову підкомітету Рибака І.П.  про проект Закону про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (реєстр. № 9253 від 01.11.2018), (друге читання)

 

 

УХВАЛИЛИ:

Інформацію щодо підготовленого до другого читання законопроекту про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (реєстр.
9253) взяти до відома.

2. Пропозиції народних депутатів України:

врахувати – Диріва А. Б. (№№ 12, 25, 26, 28, 31, 40, 41, 43, 45, 46, 48, 50, 54, 59, 62, 63, 74, 87, 88, 92, 94, 98, 99, 101, 102, 104, 109, 110, 111, 122),
Недави О. А. (№№ 16, 32, 100), Рябчина О. М. (№№ 13, 30, 37, 90), Сажка С. М. (№ 27);

відхилити – Левченка Ю. В. (№ 17, 23, 33, 36, 61), Недави О. А. (№№ 5, 8, 10, 18, 19, 22, 38, 76, 114), Продан О. П. (№№ 51, 53, 57, 65, 66, 67, 68, 70, 72, 73, 77, 78, 96, 106, 108, 119, 121), Рябчина О. М. (№№ 1, 6, 49, 55), Сажка С. М.
(№ 21);

врахувати частково – Диріва А. Б. (№№ 14, 42, 44, 47, 60, 80, 83, 89, 91, 93, 103, 116), Левченка Ю. В. (№№ 29, 113), Недави О. А. (№ 2, 35),
Продан О. П. (№№ 58, 85, 97), Рябчина О. М. (№ 3, 81), Сажка С. М. (№ 112, 117).

3. Пропозиції щодо остаточної редакції ряду статей законопроекту для внесення від Комітету до порівняльної таблиці, підготовленої до другого читання, надані листом народного депутата України Рибака І. П. від 28.05.2019 № 04-15/03-101224, які викладені у мотивувальній частині цього рішення, подати від народних депутатів України Диріва А. Б., Недави О. А., Єднака О. В.,
Дзюблика П. В., Рибака І. П. (№№ 4, 7, 9, 11, 15, 20, 24, 34, 39, 52, 56, 64, 69, 71, 75, 79, 82, 84, 86, 95, 105, 107, 115, 118, 120).

4. Рекомендувати Верховній Раді України законопроект про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (реєстр. № 9253) прийняти у другому читанні та в цілому як Закон.

5. Доповідачем при розгляді законопроекту від Комітету визначити голову підкомітету з питань державного моніторингу навколишнього природного середовища, народного депутата України Рибака Івана Петровича.

 

Рішення Комітету додається.

 

Рішення прийнято: за – 8.

 

Відповідальні: голова підкомітету Рибак Іван Петрович

Бережний Євген Олегович

 

 

Перший заступник

Голови Комітету                                                                               А. ДИРІВ

 

Секретар Комітету                                                                           О. ЄДНАК

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку