Протокол засідання Комітету № 5 від 30.09.2019

Опубліковано 01 жовтня 2019, о 11:19
 

КОМІТЕТ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ

 

5

 

                                                                               30        вересня      2019

 

 

 

м. Київ


ГОЛОВУЄ: голова Комітету Бондаренко О.В.

 

ПРИСУТНІ члени Комітету: Фельдман О.Б., Нестеренко К.О.,
Криворучкіна О.В., Андрійович З.М., Задорожний А.В., Шахов С.В., Овчинникова Ю.Ю., Якименко П.В., Яценко А.В.

 

ВІДСУТНІ члени Комітету: Івахів С.П., Маріковський О.В., Лабунська А.В., Луценко І.С., Кривошеєв І.С., Прощук Е.П.

 

Присутні працівники секретаріату: Борисюк М.М., Халімон Г.В.,
Воловенко О.П., Хоренжая І.В., Бережний Є.О., Прощенко О.В.

 

Помічники-консультанти народних депутатів України – членів Комітету: Бондаренка О.В. – Мовчан Н.В., Жук С.В., Фельдмана О.Б. – Лойко Л.І., Шахова С.В. – Давиденко І.С., Лабунської А.В. – Іванов С.Б., Прощука Е.П. – Турик М.В., Івахіва С.П. – Попова Н.В., Якименка П.В. – Волкова О.М., Луценко І.С. – Радченко Ю.Ю., Маріковського О.В. – Вусик О.В.,
Андрійовича З.М. – Кучерак В.П.

 

ЗАПРОШЕНІ:

Оржель Олексій Анатолійович - Міністр енергетики та захисту довкілля України.

Айдемський Євгеній Володимирович – директор департаменту бюджетної політики і фінансового планування Міністерства енергетики та захисту довкілля України.

Бучко Володимир Анатолійович     директор юридичного департаменту Міністерства енергетики та захисту довкілля України.

Томахін Михайло Лоранович – виконуючий обов’язки державного секретаря Міністерства енергетики та захисту довкілля України.

Ярова Євдокія Василівна – радник Міністра енергетики та захисту довкілля України О.Оржеля.

Овчаренко Ірина Іванівна – Голова Державного агентства водних ресурсів України.

Хорєв Михайло Юрійович - перший заступник Голови Державного агентства водних ресурсів України.

Комаха Олена Олександрівна - директор фінансово-економічного департаменту – головний бухгалтер Державного агентства водних ресурсів України.

Петрук Віталій Вікторович – Голова Державного агентства України з управління зоною відчуження.

Ковальчук Олександр Леонідович – начальник фінансового відділу Державного агентства України з управління зоною відчуження.

Канцурак Віктор Васильович – заступник Голови Державної екологічної інспекції.

Шкураков Василь Олександрович - заступник Міністра фінансів

Білошицький Руслан Миколайович – заступник Голови Державної служби надзвичайних ситуацій.

Олійник Олександр Іванович – директор департаменту економіки і фінансів Державної служби надзвичайних ситуацій.

Сапун Сергій Васильович – помічник народного депутата України ІХ скликання Магери С.В.

Ткаченко Роман Сергійович – телеоператор телеканалу «НАШ».

Сигал Олександра Володимирівна – кореспондент телеканалу «НАШ».

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

 

Законопроекти, до яких Комітет має надати свої пропозиції

 

1.     

Проект Закону про Державний бюджет України на 2020 рік
(реєстр. № 2000 від 15.09.2019), внесений Кабінетом Міністрів України.

Допов.: Голова Комітету Бондаренко Олег Володимирович

Керівник секретаріату Борисюк Михайло Миколайович
Хоренжая Ірина Віталіївна

Питання для розгляду

2.     

Про створення робочої групи із законодавчого врегулювання питань щодо видобутку бурштину

 

Допов.: Голова Комітету Бондаренко Олег Володимирович

Бережний Євген Олегович

 

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови Комітету Бондаренка О.В. про порядок денний засідання.

 

Порядок денний затверджено: за – 10.

 

 

1.

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови Комітету Бондаренка О.В. про проект Закону про Державний бюджет України на 2020 рік (реєстр. № 2000 від 15.09.2019), внесений Кабінетом Міністрів України.

 

Бондаренко О.В. поінформував, про пропозиції Комітету до проекту Закону реєстраційний № 2000 від 15.09.2019 щодо збільшення видатків за бюджетними програмами, а саме:

-             по Міністерству енергетики та захисту довкілля: всього по захисту довкілля – збільшити на 1 529 291,5 тис. грн., у тому числі на природоохоронні програми – збільшити на 1 498 854,7 тис. грн.;

-             по Державній службі геології та надр – збільшити на
1 053 654,9 тис. грн.;

-             по Державній природоохоронній службі – збільшити на
260 000,0 тис. грн.;

-             по Державному агентству водних ресурсів України – збільшити на 22 652,5 тис. грн.;

-             по Державному агентству з управління зоною відчуження – збільшити на 1 810 416,1 тис. грн.;

-             по Державному агентству лісових ресурсів – збільшити на
359 872,0 тис. грн.;

-             по Державному агентству рибного господарства – збільшити на 643 360,9 тис. грн.;

-             по Державній службі України з надзвичайних ситуацій – збільшити на 6 329 560,0 тис. грн.;

-             по Міністерству розвитку громад та територій – збільшити на 2 583 902,6 тис. грн.

Яценко А.В. запропонував, підтримати пропозиції Комітету та виділити кошти у розмірі 50 млн. грн. на забезпечення природних парків у 2020 році. Також запропонував за бюджетною програмою «Здійснення природоохоронних заходів» збільшити загальний обсяг асигнувань на 500 000,0 тис. грн., також доповнити новою бюджетною програмою «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» із загальним обсягом асигнувань 1 000,0 тис. грн. Доповнити новою бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності» із загальним обсягом асигнувань 1 000 000,0 тис. грн. Також доповнити бюджет програмою "Наукова і науково-технічна діяльність наукових установ Національної академії наук України» збільшити загальний обсяг асигнувань на 50 000,0 тис. грн.

Фельдман О.Б. зауважив, що жодне підприємство великих міст не має своїх очисних споруд. Запропонував, передбачити Законом України «Про державний бюджет України на 2020 рік» фінансування за бюджетною програмою «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності» з обсягом 1 000 000,0 тис. грн., збільшити арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Шахов С.В. поінформував, що очисні споруди для встановлення в місті Рубіжному коштує 58 млн. грн., запропонував врахувати дану суму до видатків за бюджетними програмами та спорудити їх. Запропонував виділити цільову субвенцію на 2020 рік в обсязі 260000,0 тис. грн. на реалізацію проекту «Заходи щодо захисту від затоплення шахт «Золоте» ДП «Первомайськвугілля» та додатково збільшити видатки за бюджетною програмою «Здійснення природоохоронних заходів» в розмірі 46000,0 тис. грн.

Оржель О.А. поінформував, що протягом двох тижнів Міністерство енергетики та захисту довкілля України активно працювало з місією МВФ. Всі пропозиції, які будуть надходити від народних депутатів України, будуть розглядатися та буде знаходитись спільний компроміс по даним видаткам. Зауважив, що Міністерство енергетики та захисту довкілля України буде підтримувати всі обґрунтовані витрати. Зауважив, що наразі формується збалансований бюджет для того, щоб в наступному році отримати відповідне економічне зростання.

Фельдман О.Б. запропонував укласти партнерство між державою та підприємствами для вирішення екологічних та державних проблем.

Оржель О.А. зауважив, що є певні недоліки в законодавстві, які потрібно доопрацювати для того, щоб державно-приватне партнерство запрацювало в Україні та дало позитивні результати. Запропонував надати пропозиції та проекти по державно-приватному партнерству.

Шкураков В.О. зауважив, що на наступний рік закладено кошти на підтримку даних державно-приватних проектів.

Яценко А.В. запропонував залишити екологічні програми на рівні
2019 року .

Андрійович З.М. підтримав народного депутата України Яценка А.В. стосовно недопущення зменшення фінансування екологічних програм. Запитав, яка позиція Міністра енергетики та захисту довкілля України Оржеля О.А. стосовно того, щоб не зменшувати екологічні програми та яка буде комунікація народних депутатів України стосовно вирішення екологічних питань в Україні.

Оржель О.А. поінформував, що по твердим побутовим відходам по ієрархії поводження з відходами Міністерством вже напрацьовується весь пакет документів. Міністерство буде підтримувати законопроекти народних депутатів України, буде внесено весь пакет документів щодо ієрархії поводження з відходами та впровадження економічної моделі поводження з твердими побутовими відходами. Фінансування екологічних завдань, які є на сьогодні, знаходяться в бюджетному процесі. 15 вересня згідно з  вимогами Конституції ми мали подати проект бюджету, тепер ми увійшли в процес відпрацювання всіх питань. Бюджет має бути збалансованим, тому ми тісно співпрацюємо з Кабінетом Міністрів України та Міністерством фінансів. Всі обґрунтовані позиції будуть включені до бюджету. Запропонував звернути увагу на програму дій Уряду.

Нестеренко К.О. зауважив, що на даний час не контролюються викиди в атмосферу та запропонував контролювати їх за допомогою спеціальних приладів.

Оржель О.А. зауважив, що наразі йде перезавантаження екологічної інспекції та набрано команду, яка буде працювати. Більш того, основний момент буде полягати у моніторингу викидів для того, щоб було видно реальні показники. Зауважив, що в перспективі передбачено запровадження отримання дозволів в електронній формі.

Яценко А.В. зауважив, що після об’єднання двох міністерств було розроблено Положення про нове Міністерство та у зв’язку з цим всі програми на цей рік були призупинені.

Оржель О.А. поінформував, що положення про Міністерство було відпрацьовано з ключовими центральними органами виконавчої влади. Було внесено відповідні зміни щодо центральних органів виконавчої влади, які були приєднані. Також поінформував, що на даний момент Положення вже затверджено та Міністерство може формувати відповідні рішення до бюджету.

Фельдман О.Б. звернув увагу, на те, що в Україні дуже велика проблема з браконьєрством, яка потребує вирішення.

Оржель О.А. поінформував, що наразі відпрацьовується концепція реформування екологічної інспекції. Буде створено єдину інспекцію при Міністерстві, яка буде покривати всю зону екологічного контролю.

Шахов С.В. поінформував, що 700 млн. грн. було виділено в бюджет на закриття шахт. Запитав, чи було прораховано перекваліфікацію шахтарів після закриття шахт для надання їм інших робочих місць. Зауважив, що закриття шахт потягне за собою велике навантаження стосовно обслуговування закритих шахт.

Оржель О.А. зауважив, що дане питання дуже проблемне. 700 млн. грн. було перенаправлено на фонд оплати праці у рамках бюджету. Поінформував, що на сьогоднішній день Міністерству потрібно збалансувати енергетичну систему, тому в пріоритеті відвантаження вугільної продукції з державних шахт. На даний час можливо сказати які шахти є рентабельними і потребують додаткових інвестицій та які дозволять вийти на інші обсяги видобутку вугілля та ті, які на даний час є не рентабельними. Зауважив, що Міністерством інфраструктури було розроблено програму по інфраструктурному будівництву доріг та у зв’язку з закриттям деяких шахт було обговорено пропозицію стосовно перепрофілювання людей для надання нової роботи. Запропонував спробувати розпочати Українсько-Польську програму по перепрофілюванню гірників.

Шахов С.В. запропонував не закривати шахти, а використати дані кошти для закупівля нового обладнання. Запитав, чому на сьогоднішній день державні шахти занепадають, а приватні процвітають.

Оржель О.А. поінформував, що наразі Міністерством збирається інформація щодо перспективних шахт, по яких потрібно буде провести аудит. Важливим кроком буде зміна керівництва шахт або знайти можливість передати шахти в приватні підприємства, або прописати жорсткі умови договору оренди з жорсткими інвестиційними зобов’язаннями.

Шахов С.В. запитав щодо заробітних плат шахтарів.

Оржель О.А. поінформував, що будуть надходити пропозиції від комітетів і, виходячи з бюджетного фінансування, шахтарі повинні отримувати гідну заробітну плату.

Овчинникова Ю.Ю. запитала, чи планується фонд для збереження природно-заповідного фонду та чи будуть збільшуватись території
природно-заповідного фонду. Запропонувала Міністерству енергетики та захисту довкілля України підтримати законопроект, який розробляється про територію смарагдової мережі.

Оржель О.А. поінформував, що в бюджеті вже закладено кошти на збереження екологічної системи та збільшення території природно-заповідного фонду.

 

 

У зв’язку з залишенням секретарем Комітету Фельдманом Олександром Борисовичем засідання Комітету, за пропозицією голови Комітету Бондаренка Олега Володимировича тимчасово секретарем Комітету на даному засіданні визначено народного депутата України – голову підкомітету
Овчинникову Юлію Юріївну.

 

 

Рішення прийнято: за – 8, відсутні під час голосування – 1,
не голосував - 1.

 

Андрійович З.М. запропонував поетапно змінювати системний підхід для покращення екологічного стану в Україні.

Оржель О.А. зауважив, що змінюється політика оподаткування.

Бондаренко О.В. запитав, у зв’язку з тим, що до предметів відання Міністерства за новим Положенням увійшли Державне агентство водних ресурсів України та Державне агентство лісових ресурсів України, чи не вплине даний перехід на показники бюджету, чи передбачено в видатках компенсація реформування.

Оржель О.А. зауважив, що перехід не дуже вплине на бюджет.

Бондаренко О.В. запитав, чи передбачено у видатках на наступний рік кошти на реформування Державної екологічної інспекції.

Канцурак В.В. зауважив, що дане питання жодним чином не висвітлено, компенсація при звільненні не профінансована.

Оржель О.А. зазначив, що 02.10.2019 року буде розглядатися пакет рішень Кабінету Міністрів України щодо продовження роботи Державної екологічної інспекції.

Бондаренко О.В. запропонував затвердити проект рішення з урахуванням пропозицій народних депутатів України Яценка А.В.,
Фельдмана О.Б. та Шахова С.В.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Інформацію взяти до відома.

 

2. Рекомендувати Комітету з питань бюджету та Кабінету Міністрів України при опрацюванні проекту Закону України про Державний бюджет України на 2020 рік (реєстр. № 2000 від 15.09.2019), врахувати наступне:

 

У видатках Міністерства енергетики та захисту довкілля України:

 

Збільшити на 30 706,8 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2401010 «Загальне керівництво та управління у сфері енергетики та захисту довкілля», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обгрунтування:

Додаткова потреба необхідна на придбання матеріалів, обладнання, інвентаря, канцелярських товарів, пожежного обладнання, комплектуючих комп'ютерної та оргтехніки, індивідуальних засобів захисту органів дихання; передплату періодичних видань; оплату праці, телекомунікаційного та поштового зв'язку; встановлення протипожежної сигналізації; послуги з технічної експертизи, списання, утилізації технічних засобів; технічне обслуговування/ремонт теплопунктів, ліфтів; комунікаційного обладнання; технічний захист інформації; програмне забезпечення, створення КСЗВ, технічну підтримку електронної системи документообігу, локальної мережі, модернізацію і супроводження веб-сайту, комп'ютерної програми бухгалтерського обліку та касового обслуговування; вивіз твердих побутових відходів; виконання Протоколу Четвертого засідання Координаційного комітету з підготовки та забезпечення участі України у Всесвітній виставці "Експо-2020", яка відбудеться 20.10.2019 - 10.04.2021 у м. Дубаї (ОАЕ).

Збільшити на 117 765,8 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2401040 «Прикладні наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням у сфері природоохоронної діяльності, фінансова підтримка підготовки наукових кадрів», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обгрунтування:

Додаткова потреба у коштах необхідна на виконання Державної цільової екологічної програми проведення моніторингу навколишнього природного середовища, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1376; Конвенції про захист Чорного моря від забруднення (Бухарест, 1992 р.).; Стратегічного Плану Дій для відтворення та захисту Чорного моря (Стамбул, 1996 р.); Програми морського екологічного моніторингу Чорного моря: повірку засобів вимірювальної техніки, атестацію випробувального обладнання, утримання науково-дослідного судна "Владимир Паршин" при стоянці в порту; оплату 4-ох експедиційних рейсів; придбання дизельного палива для доставки моряків та науковців в райони проведення моніторингових досліджень з відбором проб; на ремонт, обслуговування виробничого обладнання, ліфтів, комп’ютерної техніки; супроводження програми бухобліку; оплату інтернет- та телекомунікаційних, комунальних послуг; обов’язкові виплати з оплати праці; придбання матеріалів, обладнання, інвентаря, канцелярських товарів, періодичних видань; на капітальний ремонт надводної та підводної частини гідротехнічної споруди Причал № 29, розташованої в с. Нові Біляри Лиманського району Одеської області з заміною брукування причально-складського комплексу та ремонтом під'їзної дороги до причально-складського комплексу.

Збільшити на 10 652,8 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2401090 «Підвищення кваліфікації та перепідготовка у сфері екології та природних ресурсів, підготовка наукових та науково-педагогічних кадрів», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обгрунтування:

Додаткова потреба видатків необхідна на виконання досліджень і розробки заходів з реалізації державних регіональних програм; на виконання міжнародних зобов'язань за проектом з Організацією Об'єднаних Націй з промислового розвитку (ЮНІДО) "Екологічне управління та остаточне видалення поліхлорованих дифенлів"; на оплату комплексних заходів з досягнення нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам; оплату праці та обов’язкових виплат; виплату стипендій аспірантам; на недопущення заборгованості з виплати заробітної плати та здійснення обов’язкових виплат в Галузевому навчальному центрі з питань охорони праці, в якому до 01.09.2019 р. пройшли «обов’язкові» навчання з питань охорони праці та промислової безпеки 808 керівників та спеціалістів підприємств, організацій та установ Мінприроди, та до навчання додатково будуть залучені працівники та спеціалісти Міністерства енергетики та захисту довкілля.

Збільшити на 113 518,1 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2401160 «Збереження природно-заповідного фонду», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обгрунтування:

Додаткова потреба необхідна для виконання Постанови Верховної Ради України “Про впорядкування управління заповідниками та національними природними парками”, на виконання запланованих природоохоронних заходів, забезпечення належних умов праці штатних працівників для 46 установ ПЗФ, охорону території природно-заповідного фонду, придбання пально-мастильних матеріалів, сплати земельного податку, виконання рішень суду, оплату послуг з формування страхового фонду документації, придбання електрокотлів, оплату комунальних послуг, оплату праці штатних працівників, посади яких були створені у зв’язку із збільшенням на 11,5 тис. га. площі Ужанського національного природного парку, НПП "Олешківські піски" та "Дністровський каньйон".

Збільшити на 546 000,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обгрунтування:

У проекті Закону про Державний бюджет на 2020 рік за бюджетною програмою КПКВК 2401270 передбачені видатки у сумі 246 604,9 тис. гривень. У Державному бюджеті на 2019 рік відповідна сума видатків була майже вдвічі більшою та становила 423 411,7 тис. гривень.

Одним з основних критеріїв результативності екологічної політики за будь-якою стратегією є досягнення високої ефективності природоохоронних заходів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 163 від 28.02.2011 р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення природоохоронних заходів», кошти загального фонду державного бюджету за програмою КПКВК 2401270 спрямовуються виключно на природоохоронні заходи, які здійснюються на об’єктах державної власності.

Додаткова потреба необхідна, зокрема, для забезпечення виконання Державної цільової програми відновлення та розбудови миру в східних регіонах України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 № 1071; для розчистки річки Казенний Торець та її притоки (проведення робіт); для розчистки річки Бахмутка та її притоки, у тому числі розроблення проектно-кошторисної документації; на природоохоронні заходи в державних підприємствах, національних природних парках, водовідведення і очисних спорудах військових містечок, санаторіїв та ін. Додаткова потреба у сумі 46 000,0 тис. грн. необхідна для здійснення модернізації застарілого обладнання міських очисних споруд та біохімічної очистки водоканалу міста Рубіжне Луганської області, що дозволить підвищити рівень очищення стічних вод, відповідно зменшити кількість забруднюючих речовин, що скидаються у р. Сіверський Донець, яка є джерелом питного водопостачання низки міст України.

Збільшити на 1 648,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2401520 «Забезпечення діяльності Національного центру обліку викидів парникових газів», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на виконання міжнародних зобов’язань Рамкової конвенції ООН про зміну клімату; Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату та Паризької угоди; оплату праці, нарахування на заробітну плату, відрядження; закупівлю предметів, матеріалів, обладнання, інвентаря, канцелярських та господарських товарів, періодичних видань; оплату послуг (крім комунальних).

 

Передбачити фінансування за бюджетними програмами:

КПКВК 2401500 «Здійснення заходів щодо реалізації пріоритетів розвитку сфери охорони навколишнього природного середовища» з обсягом 1 000,0 тис. грн., збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

У 2020 році за рахунок коштів, які надійшли в рамках програм секторальної бюджетної підтримки Європейського Союзу, планується завершити реконструкцію очисних споруд каналізації м. Вінниця (з повним біологічним очищенням суміші господарчо-побутових і виробничих стічних вод), завершити роботи на ДП «Львівський ЛСНЦ» з «Реконструкції виробничо-складських приміщень під цех посіву та влаштування теплиць, лісорозсадника по вул. Львівська, 10 в смт. Брюховичі». Фінансування бюджетної програми дозволить покращити якість очищення стічних вод для забезпечення охорони водних ресурсів і ґрунту від негативного впливу неочищених стічних вод та зменшити викиди в атмосферне повітря.

КПКВК 2411020 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності» з обсягом 1 000 000,0 тис. грн., збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

З 2018 року за бюджетною програмою КПКВК 2401270 не фінансуються природоохоронні заходи що здійснюються на об’єктах комунальної власності, у зв’язку із внесенням змін до постанови Кабінету Міністрів України № 163 від 28.02.2011 р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення природоохоронних заходів». На виконання рекомендацій Рахункової палати України щодо ефективного використання коштів, зокрема, завершення розпочатого у минулих роках будівництва, розширення та реконструкції об’єктів з високим ступенем будівельної готовності, а також враховуючи кількість запитів про виділення коштів для здійснення природоохоронних заходів у регіонах на об’єктах комунальної форми власності, які надходять на адресу Мінприроди, Державним бюджетом України на 2019 рік була передбачена бюджетна програма за КПКВК 2411020 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів» з обсягом фінансування 579 718,9 тис. грн. На 01.08.2019 р. до Мінприроди надійшло понад 500 заявок на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності. Необхідність планування такого фінансового ресурсу зумовлена рядом місцевих екологічних проблем, які вимагають першочергового вирішення, зокрема, із реалізацією проекту «Будівництво каналізаційної мережі та системи очистки стічних вод у Шацькому районі Волинської області», обмілінням озера Світязь Шацького району тощо.

Потребує виділення цільової субвенції в обсязі 260 000,0 тис. грн. реалізація проекту «Заходи щодо захисту від затоплення шахти «Золоте» ДП «Первомайськвугілля». Надзвичайна ситуація із затопленням шахт у Первомайсько-Стаханівському вугледобувному регіоні може призвести до негативних соціально-економічних наслідків. Безповоротно будуть втрачені гірничі виробки з придатним гірничо-шахтним устаткуванням та електрообладнанням. З урахуванням орієнтовної середньої фактичної ціни на товарну вугільну продукцію близько 1800 грн/т загальний обсяг втрат від неотримання видобутого вугілля становитиме більше 50 млрд. грн. Робочих місць будуть позбавлені більш ніж 5 тис. працівників, з урахуванням членів сімей без засобів існування залишиться біль 20 тис. осіб. Для недопущення та стабілізації зазначеної ситуації розроблено проект що включає модернізацію існуючих систем водовідведення та водопостачання з урахуванням максимальних притоків до шахти «Золоте» ДП «Первомайськвугілля» до 2000 м3/год.

У 2019 році за рахунок зазначеної Субвенції профінансовано та здійснено 90 природоохоронних заходів (будівництво каналізаційних мереж, реконструкція очисних споруд, поліпшення технічного та гідрологічного стану водойм), які через недостатність фінансування на місцях не могли бути здійснені за рахунок коштів місцевих бюджетів.

 

У видатках Державної служби геології та надр України:

 

Збільшити на 17 169,9 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2404010 «Керівництво та управління у сфері геологічного вивчення та використання надр», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба у коштах для апарату Держгеонадр у сумі 17 169,9 тис. грн. необхідна для забезпечення витрат на оплату послуг доставки службової кореспонденції кур'єрською службою, нарахування на оплату праці, встановлення щомісячної премії, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, грошової допомоги, стимулюючих виплат, для оплати комунальних послуг та енергоносіїв з урахуванням підвищення цін, оплати судового збору, відряджень пов'язаних із здійсненням перевірок надрокористувачів та забезпечення представництва Держгеонадр в судах України, закупівлі канцелярського приладдя, поштових марок і конвертів.

Збільшити на 1 036 485,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2404020 «Розвиток мінерально-сировинної бази», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба у коштах для виконання Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року у сумі 1 036 485,0 тис. грн. необхідна для використання за такими напрямами: створення державної геологічної карти регіонів України, геологічне вивчення надр, геологічне та геолого-прогнозне картування територій, прогноз землетрусів, моніторинг геологічного середовища і мінерально-сировинної бази, пошукові і розвідувальні роботи, буріння артезіанських свердловин, складання та ведення кадастру родовищ, проявів і балансів корисних копалин, створення і супроводження функціонування банків даних геологічної інформації, збір матеріалів та обстеження діяльності користувачів надр, технічне переоснащення підприємств геологічної галузі.

 

У видатках Державної природоохоронної служби України:

 

Збільшити на 260 000,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2405010 «Керівництво та управління у сфері природоохоронного контролю», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба зумовлена необхідністю збільшення видатків на забезпечення ефективного контролю за додержанням вимог природоохоронного законодавства, виплату компенсації за невикористану відпустку, упорядкування архіву, оплату послуг з відбору, транспортування, випробування зразків автомобільного, суднового та котельного палив, оплату судового збору, створення комплексної системи захисту інформації, придбання програмного забезпечення, запровадження системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах та супровід інформаційної системи для організації інспекційної діяльності та обліку результатів здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища; погашення кредиторської заборгованості, розробка екологічної карти регіонів України.

 

У видатках Державного агентства водних ресурсів України:

 

Збільшити на 22 652,5 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2407010 «Керівництво та управління у сфері водного господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба в сумі 17 714,5 тис. грн. зумовлена збільшенням видатків фонду оплати праці (з нарахуваннями) працівників апарату відповідно до Закону "Про Державну службу", та інших видатків.

Збільшити на 2 006,4 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2407020 «Наукова і науково-технічна діяльність у сфері розвитку водного господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Додаткова потреба необхідна для забезпечення виконання розробок за напрямами: способи застосування сучасного енергоменеджменту та технології забезпечення енергобезпеки; технології та засоби розробки моделі водогосподарського балансу для районів річкових басейнів (суббасейнів); технології моделювання та розрахунків стоку річок України для маловодного та дуже маловодного років; технології прогнозування складових водогосподарського балансу для районів річкових басейнів (суббасейнів); технології прогнозування природних та антропогенних чинників, що впливають на розрахунок водогосподарського балансу; методичне забезпечення розроблення планів управління річковими басейнами; методичне забезпечення оцінки ефективності виконання Загальнодержавної цільової програми розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року; технології безпечного використання меліоративних систем і споруд та ін.

Збільшити на 1 686,5 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2407040 «Підвищення кваліфікації кадрів у сфері водного господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Додаткова потреба необхідна на програмне забезпечення технічного захисту інформації, побудову комп'ютерної системи захисту інформації, встановлення пожежної сигналізації, технічне обслуговування та виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення нової лінії електропередач електричного опалення та ремонту у приміщенні Центру підвищення кваліфікації працівників водного господарства.

Збільшити на 3 124 854,5 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2407050 «Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна для: проведення водообміну в Краснопавлівському водосховищі (є одним з основних джерел централізованого питного водопостачання міст Харків, Лозова); для забезпечення фінансування заходів із поточного ремонту гідротехнічних споруд, обладнання, машин і механізмів; на створення відомчого резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації; для оформлення актів на землі водного фонду (загальна площа земель, на яку необхідно оформити акти, складає 147,3 тис. гектарів для чого необхідно загалом 816 300,0 тис. грн.); на проведення капітального ремонту та оновлення основних фондів; для продовження робіт з реконструкції каналу Дніпро-Донбас, та ін.

Збільшити на 1 076 695,8 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2407070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на виконання завдань Загальнодержавної програми розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року, а саме: "Захист сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь від шкідливої дії вод", "Комплексний протипаводковий захист в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету", "Комплексний захист в басейні р. Тиси у Закарпатській області" (з урахуванням виділених коштів на 2018 та 2019 роки), що дозволить побудувати та відновити 34,2 км захисних дамб, 18 км берегоукріплення, 53 гідротехнічні споруди, відрегулювати 146,6 км русел річок, розчистити 18 водойм, що дасть можливість захистити від шкідливої дії вод 204 сільських населених пункти, 21 037 садиб, 44 635 га сільськогосподарських угідь, а також передбачає кошти на реалізацію першочергових заходів із захисту шкідливої дії вод на території Львівської області, на виконання заходів Державної цільової програми відновлення та розбудови миру в східних регіонах України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 № 1071, у частині заходів з розчищення русел річок.

Збільшити на 381 796,6 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2407090 «Першочергове забезпечення сільських населених пунктів централізованим водопостачанням», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Враховуючи, що бюджетна програма за КПКВК 2407090 не діяла з 2012 до 2017 року, додаткова потреба загального фонду визначена відповідно до пропозицій водогосподарських організацій та у межах фінансування передбаченого на виконання відповідних заходів для забезпечення виконання Загальнодержавної цільової програми розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року. У межах граничних обсягів видатків на 2020 рік у сумі 55 000,0 тис. грн. планується побудувати та відновити 6,18 км водопроводів, 1 насосну станцію, що дасть можливість забезпечити централізованим водопостачанням 1 сільський населений пункт.

Передбачити фінансування за бюджетними програми:

КПКВК 2407120 «Розвиток та поліпшення екологічного стану зрошуваних та осушених систем» з обсягом 223 152,7 тис. грн., збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Фінансування необхідне на завершення робіт з будівництва на каналі Р-4-2 Інгулецької зрошувальної системи на території Білозерського району та будівництво двох насосних станцій на Олександрівському магістральному каналі Голопристанського району Херсонської області; з відновлення зрошувальних систем від РБ-1 Красінської ЗС Криворізького району у Дніпропетровській області, а також реконструювати та модернізувати насосно-силове обладнання, канали та трубопроводи в інших областях України (Запорізькій, Миколаївській, Луганській, Львівській, Одеській, Київській, Чернівецькій). Здійснення зазначених заходів забезпечить гарантовану подачу води на площі 95,9 тис. га, відведення надлишкових вод з осушених територій на площі 30,0 тис. га та здійснення реконструкції 11 насосних станцій.

КПКВК 2407160 «Реалізація державного інвестиційного проекту "Забезпечення питним водопостачанням сільських населених пунктів Казанківського, Новобузького районів та реконструкція водоскидної споруди Софіївського водосховища Новобузького району Миколаївської області"» з обсягом 29 117,0 тис. грн., збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Фінансування необхідне на проведення проектних та будівельних робіт на об'єктах: "Реконструкція магістрального водогону від НС 2-го до НС 3-го підйому", "Реконструкція магістрального водогону від НС 3-го підйому до смт. Казанка", "Реконструкція магістрального водогону від смт. Казанка до НС 4-го підйому" та реконструкцію промивного та напірного трубопроводів на очисних спорудах Казанківського групового водопроводу Новобузького району Миколаївської області, введення в експлуатацію 21,5 км водогонів;

КПКВК 2407170 «Реалізація державного інвестиційного проекту "Заходи із забезпечення комплексного протипаводкового захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь у Львівській області"» з обсягом 87 038,3 тис. грн., збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

На відновлення захисних дам, будівництво ГТС та берегоукріплювальні роботи на річках Дрогобицького, Стрийського, Сколівського, Городецького, Сокальського, Миколаївського, Жидачівського, Самбірського та Старосамбірського районів Львівської області; для Басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну.

КПКВК 2407800 «Реалізація державного інвестиційного проекту «Реконструкція гідротехнічних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ» обсягом 252 444,3 тис. грн., збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Фінансування необхідне на виконання робіт з реконструкції Томаківської та Базавлуцької насосних станцій, Знам'янської компресорної станції, Нікопольської (3,8 км) та Білозірської захисних дамб (1,64 км), 4 проектні роботи

 

У видатках Державного агентства України з управління зоною відчуження:

 

Збільшити на 10 001,2 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2408010 «Керівництво та управління діяльністю у зоні відчуження», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на оплату праці, придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, видатки на відрядження, відшкодування фактичних витрат балансоутримувача, утримання орендованого нерухомого майна, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, відшкодування пільгових пенсій, сплату судового збору та оплату за вчинення нотаріальних дій.

Збільшити на 93 577,1 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2408070 «Радіологічний захист населення та екологічне оздоровлення території, що зазнала радіоактивного забруднення», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на заробітну плату радіологам, проведення комплексу контрзаходів щодо утримання територій зони безумовного (обов’язкового) відселення та її реабілітації у Житомирській обл., обов’язкову повірку приборів для радіоекологічного контролю, оплату комунальних послуг підрозділів радіологічного контролю в областях, проведення щорічної паспортизації, виробництво та впровадження комбікормів, цеолітів і преміксів з радіопротекторними властивостями та мінерально-сольових брикетів з фероцином, проведення вапнування кислих ґрунтів радіоактивно забруднених територій, внесення підвищених норм мінеральних добрив у забруднених районах.

Збільшити на 465,8 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2408080 «Збереження етнокультурної спадщини регіонів, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна для забезпечення виконання Постанови Верховної Ради України «Про створення Державного музею-архіву народної культури Українського Полісся», придбання засобів дотримання техногенної, радіаційної і пожежної безпеки, збереження унікальних архівних та музейних фондів, створення страхового фонду наукових аудіовізуальних документів, видання збірника «Чорнобиль: трагедія в усних розповідях», проведення поточного ремонту у чорнобильському музейному фондосховищі.

Збільшити на 874 947,3 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2408110 «Підтримка екологічно безпечного стану у зонах відчуження і безумовного (обов‘язкового) відселення», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на забезпечення виконання Указу Президента України «Про деякі питання розвитку територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи», оплату праці, продукти харчування, предмети та матеріали, видатки на відрядження, оплату енергоносіїв, компенсацію витрат на виплату та доставку пенсій пільговим категоріям, проведення робіт із землевпорядкування території зони відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, оплату послуг (крім комунальних).

Збільшити на 831 424,7 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 2408120 «Підтримка у безпечному стані енергоблоків та об‘єкта "Укриття" та заходи щодо підготовки до зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна для забезпечення виконання Загальнодержавної програми зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об’єкта «Укриття» на екологічно безпечну систему, оплату комунальних послуг, компенсацію витрат на виплату та доставку пенсій, оплату праці, капітальні видатки, у тому числі на реалізацію державних інвестиційних проектів «Реалізація другого ПК Нового безпечного конфайнмента та реконструкція об'єкта "Укриття"», «Остаточне закриття ЧАЕС та консервація енергоблоків 1, 2, 3 Чорнобильської АЕС».

 

У видатках Державного агентства лісових ресурсів України:

 

Збільшити на 96 880,3 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1205010 «Керівництво та управління в сфері лісового господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на видатки для оплати праці, нарахування на заробітну плату, придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентаря, на оплату послуг з утримання бюджетних установ, направлення спеціалістів у відрядження для виконання функцій управління та контролю, утримання транспортних засобів, оплату послуг зв'язку, сплату судового збору, капітальні видатки.

Збільшити на 38 798,4 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1205020 «Наукова і науково-технічна діяльність у сфері лісового господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на оплату праці і нарахування, придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, оплату послуг, видатки на відрядження, стипендії, капітальні видатки на придбання лабораторного обладнання, вимірювальних приладів для таксації, комп’ютерів та програмного забезпечення, оргтехніки та інше.

Існує гостра необхідність у придбанні електронних вимірювальних приладів і сучасних технологій для польових лісівничо-таксаційних вимірювань. Проведення лабораторних аналізів старими методами на зношеному обладнанні є трудомісткім, малоточним і малопродуктивним. Останнє поповнення приладової бази за рахунок бюджетних коштів було у 80-ті роки.

Збільшити на 224 193,3 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1205060 «Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба у сумі 400 210,0 тис. грн. необхідна на наземну охорону лісу від пожеж, відновлення лісів, створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг, проведення лісовпорядних робіт, державний облік лісів, забезпечення функціонування державної лісової охорони, капітальні видатки; 101 917,0 тис. грн. - на заробітну плату та нарахування, оплату послуг, оплату відряджень, капітальні видатки, на створення НПП «Бойківщина» та збільшення території НПП «Зачарований край»; 10 250,0 тис. грн. - для забезпечення виконання Указу Президента України щодо проведення національної інвентаризації лісу.

 

У видатках Державного агентства рибного господарства України:

 

Збільшити на 440 653,5 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1204010 «Керівництво та управління у сфері рибного господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на виплату заробітної плати, нарахування на оплату праці, придбання паливно-мастильних матеріалів, запасних частин до транспортних засобів, спеціального одягу, розхідних матеріалів, обладнання та предметів довгострокового користування, канцелярського приладдя, апаратного та програмного забезпечення системи електронного документообігу, ліцензійного програмного забезпечення, серверів та створення комплексної системи захисту інформації; продуктів харчування для плавскладу суден рибоохорони; оплату відряджень, послуг (крім комунальних), комунальних послуг та енергоносіїв; капітальний ремонт автотранспорту, плавзасобів, приміщень, адмінбудівель, встановлення протипожежної системи; підвищення кваліфікації кадрів, сплату судових зборів, штрафів та пені.

Збільшити на 101 778,1 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1204020 «Організація діяльності рибовідтворювальних комплексів та інших бюджетних установ у сфері рибного господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

У 2020 році державними рибовідтворювальними комплексами до водойм загальнодержавного значення планується вселити 15 135,8 тис. екземплярів малька рослиноїдних та аборигенних видів риб.

Додаткова потреба необхідна на оплату праці, нарахування на оплату праці; придбання канцелярського приладдя, оргтехніки, хімікатів та біопрепаратів, кормів для риб, паливно-мастильних матеріалів, мінеральних та органічних добрив, ремонт автотранспорту, техогляд, страхування, медичний огляд, поточний ремонт будівель та споруд, валів та насосів, сплату податків на землю та воду; придбання комп’ютерної техніки, транспортних засобів, плавзасобів, сільськогосподарської техніки, електрообладнання, вакуумних насосів, контейнерів для перевезення мальків, пристроїв для відео спостереження, інкубаційних апаратів, човнових двигунів, обладнання для тест лабораторії, проведення капітального ремонту автотранспорту, систем захисту трансформаторів, скидного та водоподаючого каналу і ставів, насосних станцій та водоподаючих насосних станцій, інкубаційних цехів тощо, реконструкцію та реставрацію інкубаційних цехів, водоподаючої системи на ставкові участки, цехів під рощення личинок форелі тощо.

Збільшити на 15 200,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1204030 «Наукова і науково-технічна діяльність у сфері рибного господарства», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна для здійснення наукових рибогосподарських досліджень за напрямами: розвиток промислу на основі раціонального природокористування з урахуванням міжнародних вимог і зобов’язань України; довгострокові і короткострокові промислові прогнози; біологічне обґрунтування для визначення лімітів та прогнозів вилучення водних біоресурсів в Азовському і Чорному морях та дніпровських водосховищах на 2021 рік; промислове рибальство в Азовському і Чорному морях та дніпровських водосховищах; прогноз стану запасів та можливого вилучення водних біоресурсів Азовського і Чорного морів та дніпровських водосховищах у 2021 році; розвиток аквакультури в Україні; наукове забезпечення міжнародної інтеграції рибного господарства України у європейську та світову систему рибного господарства; розробка документів у відповідності до вимог ЄС, санітарних, екологічних і ветеринарних норм міжнародних і Європейських стандартів тощо, здійснення експедиційних досліджень забезпечення раціонального рибальства і збереження водних екосистем.

Збільшити на 83 585,2 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1204070 «Селекція у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на створення ремонтно-маточного поголів’я та придбання племінних (генетичних) ресурсів, утримання генетичних ресурсів колекційних стад цінних об’єктів аквакультури; розроблення програм селекційно-племінних робіт, технологій та нормативно-інструктивної документації, створення інформаційно-аналітичної бази щодо селекційно-племінної роботи в аквакультури; придбання технологічного і лабораторного обладнання; вселення водних біоресурсів у природні водойми (придбання спеціалізованих кормів, пально-мастильних матеріалів, рибопосадкового матеріалу, оплати електроенергії).

 

У видатках Державної служби України з надзвичайних ситуацій:

 

Збільшити на 42 069,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006010 «Керівництво та управління у сфері надзвичайних ситуацій», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на оплату підвищення тарифів на проїзд до місця відрядження та підвищення тарифів на готельні послуги; забезпечення матеріально - технічної бази (поступовий розвиток якої) неможливий; на підтримання у належному стані адміністративної будівлі центрального апарату ДСНС, яка є пам'яткою архітектури; на закупівлю новітніх комп'ютерних програм та засобів зв'язку.

Збільшити на 363 550,6 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006060 «Гідрометеорологічна діяльність», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Кошти, передбачені на 2020 р. забезпечать лише 50 % оплати праці. Додаткова потреба необхідна на забезпечення належного рівня нарахування на оплату праці; переоснащення сучасними засобами вимірювальної техніки державної системи спостережень, на якій прилади фізично та морально застарілі, багаторазово виробили свій технічний ресурс, в першу чергу на авіаметеорологічних станціях, які забезпечують безпеку польотів авіації.

Збільшити на 16 036,2 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006070 «Наукова і науково-технічна діяльність у сфері гідрометеорології», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на оплату праці працівників Українського гідрометеорологічного інституту, відряджень, комунальних послуг, придбання канцелярських, господарських та інших товарно-матеріальних цінностей, забезпечення діяльності науково-дослідного судна "Г. Готовчиць", матеріально-технічне забезпечення обладнанням наукових та науково-технічних розробок.

Збільшити на 22 056,7 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006080 «Наукова і науково-технічна діяльність у сфері цивільного захисту і пожежної безпеки», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на оплату праці з нарахуваннями працівникам Українського науково-дослідного інституту цивільного захисту (в середньому на 1 500 грн.); комунальні послуги; забезпечення житлом осіб рядового і начальницького складу Інституту (дасть можливість забезпечити житлом на умовах фінансового лізингу 20 сімей); придбання автобусу для перевезення людей на пожежно-випробувальний полігон, який знаходиться за 40 км. від м. Києва; на капітальний ремонт водозабірної сверловини на пожежно-випробувальному полігоні.

Збільшити на 499 164,3 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006090 «Придбання пожежної та іншої спеціальної техніки вітчизняного виробництва», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Підрозділи ДСНС України укомплектовані спеціальною технікою, більшість якої відпрацювала встановлені терміни експлуатації, морально і фізично застаріла та за своїм технічним станом від 21,7 до 98,0 % підлягає списанню, зокрема, із 4 243 пожежних автомобілів підлягає списанню 3 452 (81,4 %). Із цієї кількості 2 750, а це 79,6 %, відпрацювали більше двох встановлених термінів експлуатації, тобто понад 20 років і потребують негайної заміни.

Додаткова потреба необхідна на оновлення пожежно-рятувальної техніки.

Збільшити на 77 000,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006110 «Будівництво (придбання) житла для осіб рядового і начальницького складу Державної служби України з надзвичайних ситуацій», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

На квартирному обліку в підрозділах ДСНС України перебуває 4 038 осіб, з яких 2 270 осіб (56 %) перебувають на обліку від 10 і більше років. Проектом Державного бюджету на 2020 рік передбачено 90 000,0 тис. грн. Мінімальна потреба на 2020 рік становить 167 000,0 тис. грн. Додаткова потреба у сумі 77 000,0 тис. грн. необхідна для забезпечення придбання близько 225 квартир.

Збільшити на 4 989 898,2 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Додаткова потреба необхідна на оплату праці з нарахуваннями; забезпечення особового складу ДСНС бойовим та форменим одягом; запасами пального відповідно до встановлених норм; оплату комунальних послуг та енергоносіїв для підрозділів ДСНС. Потребує значних витрат на технічне обслуговування і ремонт спеціальна техніка (виробництва 70-х років). Потребує заміни 75% авіаційної техніки, що знаходиться на оснащенні ДСНС, експлуатується більше 25 років та виробила свій ресурс.

Збільшити на 319 785,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006360 «Підготовка кадрів у сфері цивільного захисту», збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

У минулі роки заклади освіти ДСНС фінансувалися на недостатньому рівні. Додаткова потреба необхідна для забезпечення своєчасного підвищення кваліфікації особового складу органів управління, пожежно- та аварійно-рятувальних підрозділів на базі закладів освіти ДСНС, підтримки на високому рівні готовності рятувальних підрозділів до дій за призначенням, зменшення показників виробничого і невиробничого травматизму серед осіб рядового і начальницького складу ДСНС.

 

У видатках Міністерства розвитку громад та територій України:

 

Передбачити фінансування за бюджетною програмою:

КПКВК 2751570 «Реалізація Загальнодержавної цільової програми «Питна вода України» з обсягом фінансування 2 583 902,6 тис. грн., збільшивши арифметичні підсумки загального обсягу асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів.

Обґрунтування:

Законом України "Про Загальнодержавну цільову програму "Питна вода України" на 2011-2020 роки" встановлено фінансування заходів Програми в сумі: на 2019 рік 326,54 млн. грн., на 2020 рік - 326,54 млн. гривень. Проектом Закону про Державний бюджет на 2020 рік, як і у 2019 році, не передбачене фінансування заходів Програми. Із врахуванням недофінансування у попередні роки необхідна потреба становить 2 583 902,6 тис. грн.

Відсутність фінансування за бюджетною програмою КПКВК 2751570 «Реалізація Загальнодержавної цільової програми «Питна вода України» у 2020 році унеможливить виконання заходів, передбачених Програмою.

 

У видатках Національної академії наук України:

 

Збільшити на 50 000,0 тис. грн. видатки за бюджетною програмою КПКВК 6541030 «Наукова і науково-технічна діяльність наукових установ Національної академії наук України», передбачивши цільове спрямування цих коштів на забезпечення діяльності Національного дендрологічного парку «Софіївка» Національної академії наук України, збереження, утримання, облаштування та будівництво (реконструкцію) об’єктів та експозицій, розташованих на його територіях.

Обґрунтування:

Протягом двох останніх років у місті Умань Черкаської області побудовано нову частину Національного дендрологічного парку «Софіївка» НАН України, де висаджено сотні видів рослин та облаштовано унікальні авторські локації, такі як Японський сад, Регулярний сад, Казковий сад, Сад фонтанів, Українську садибу, комплекси водоспадів тощо. Для забезпечення діяльності Національного дендрологічного парку «Софіївка» НАН України, збереження, утримання, облаштування, розбудови і реконструкції об’єктів та експозицій, розташованих на території парку, в 2020 році необхідно додаткове державне бюджетне фінансування в розмірі 60 000, тис. грн. Додаткове фінансування є також вкрай необхідним для комплексного завершення вже розпочатого будівництва нової частини парку, де заплановане облаштування набережної навколо озера та дамби, створення нових ландшафтних та декоративно-художніх експозиційних локацій.

 

3. Рішення Комітету надіслати до Комітету з питань бюджету та Кабінету Міністрів України.

 

Рішення Комітету додається.

 

Рішення прийнято: за – 9, відсутні під час голосування – 1.

 

Відповідальні: Голова Комітету Бондаренко Олег Володимирович

Керівник секретаріату Борисюк Михайло Миколайович

Хоренжая Ірина Віталіївна

 

 

2.     

 

СЛУХАЛИ: інформацію голови Комітету Бондаренка О.В. про створення робочої групи із законодавчого врегулювання питань щодо видобутку бурштину

 

Бондаренко О.В. поінформував, що на попередніх засіданнях Комітету можливість законодавчого врегулювання питання легального видобутку бурштину обговорювалось. Також почали створювати робочу групу.

Оржель О.А. зазначив, що на виконання Указу Президента України
№ 713/2019 від 20 вересня 2019 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення економічного зростання, стимулювання розвитку регіонів та запобігання корупції» вчора на засіданні Кабінету Міністрів України ухвалили три законопроекти, які комплексно намагаються вирішити питання незаконного видобутку бурштину. Далі це можна буде відпрацювати у рамках робочої групи і знайти дійсно ефективне рішення.

Перший елемент законопроекту це те, що ми намагаємося розділити зону, яка вже знаходиться в зоні незаконного видобутку. В рамках законопроекту пропонується вирішити питання так званих порушених земель і режим не порушених земель. Порушені землі - це саме ті ландшафти лунні, про які ми всі знаємо і де існують проблеми. Основна логіка законопроекту закладається в тому, що ті люди, які зараз там здійснюють незаконний видобуток, розуміють те, що держава не може сприймати такий підхід до наших українських надр. Відкриваємо наскрізний дозвіл, тобто ми намагаємося легалізувати ту ситуацію, яка наразі там є. Тобто вони є елементами порушення, але ми маємо надію на те, що ці люди прийдуть до тями, організуються. У нас є обмеження по такому спецдозволу до п’яти років та десяти гектарів. В цьому обмеженні ми говоримо про те, що люди організувалися, пішли до держави та отримали відповідний спецдозвіл і розпочинають видобувати бурштин. Дуже важливо, що великі штрафи та велика відповідальність за не рекультивацію тих земель на яких буде відбуватися такий видобуток, так щоб у нас не залишалися ці площі в тому вигляді в якому вони зараз є. Рекультивація та легалізація важливі тому, що в рамках рекультивації є можливість додатково, тобто дуже низький рівень видобутку бурштину, тоді коли помпою добувається бурштин і дуже неефективно, але, якщо ми будемо дійсно на промисловому рівні будемо займатися видобуванням, з цих надр можливо буде дістати порядком 60% обсягу бурштину Тобто наскрізний дозвіл, вимоги до рекультивації, додатково ми прибираємо застарілі регуляторні інструменти, такі як гірничий дозвіл, додаткові елементи це те, що вже має бути реалізовано в рамках проекту розробки родовища. Ми намагаємося прибрати всі не правильні регуляторні інструменти, щоб люди умовно маючи проект, виробничу програму, наскрізний дозвіл могли виконувати та легалізувати роботу, яка на даний момент є. Важливим додатковим елементом є зменшення ренти, ми зменшили її з 25% до 15% це знову таки елемент взаємодії з тим, щоб ренту платили. Якщо ми говоримо про останні показники, то Міністерство фінансів України також може мене підтримати в тому, що зі збільшенням ренти збільшення видатків в бюджет ми не отримаємо. Ми отримуємо цього року ще більше зменшення надходження до бюджету, тому ми зменшуємо ренту з 25% до 15 % і що дуже важливо, що намагаємося згідно зі змінами до Бюджетного кодексу 30% від цієї ренти ми віддаємо на місцевий рівень на об’єднані територіальні громади. Таким чином у нас з’являється ще один союзник на цьому
елементі - об’єднані територіальні громади, які зацікавлені в тому, щоб отримати офіційно ці ренти. Нам у цій ситуації потрібно дійсно шукати союзників. І важливий ще останній елемент - це криміналізація незаконного видобутку бурштину. Криміналізація в рамках ст. 240 та ст. 250 Кримінального кодексу, а саме групою осіб та незаконний видобуток бурштину. Держава робить крок на зустріч та намагається зробити всі можливі інструменти, щоб люди, які зараз роблять це незаконно та не несуть за це жодної відповідальності, легалізувалися, почали платити рентну плату, а місцеві бюджети почали отримувати з них надходження до власних бюджетів з тих надр, що в них є. Важливим елементом також є спрощення отримання земельних ділянок під ці спеціальні дозволи. Держава робить все для того, щоб легалізувати даний процес і щоб він став легалізованим та правильним, щоб від цього всі отримували відповідну перевагу. Але і держава приймає режим відповідальності і, якщо хтось не хоче приймати нові правила, він має нести відповідальність. Це питання по порушеним землям та не порушеним землям, тобто це нові спецдозвола. Ми спрощуємо механізми, але на аукціоні отримання спецдозволу на видобуток бурштину. Знову таки ці інструменти на видобуток, ми залучаємо тут інвестиції, але в даному випадку це не спрощення наскрізних дозволів та спрощення по ОВД. Такий механізм буде діяти лише на порушених землях. Координати порушених земель буде визначено Кабінетом Міністрів України. Тобто ми ділимо ситуацію: там де вже біда, там де ще можна отримати нові спецдозвола, там сприятливий, але адекватний режим для інвестицій. І знову таки повертаємося, що держава створює умови для легалізації, держава створює умови для того, щоб надходили кошти як в бюджет так і на місцевий рівень, але держава включає і режим відповідальності. Таке комплексне рішення.

Бондаренко О.В. запитав, чи встановлюється в законопроектах спеціальний метод видобування. Тобто на тих землях, що вже були пошкоджені, ті особи, що їх пошкоджували будуть продовжувати видобувати тим самим помповим методом. Якщо це не буде вказано в законі, тоді жодна рекультивація не допоможе.

Оржель О.А. поінформував, що встановлюються вимоги до обладнання, яке безпосередньо застосовується, пожежна помпа плюс ракушка або китайські насоси будуть поза законом. Зауважив, що встановлюються вимоги щодо обладнання та вимоги щодо проекту розробки родовища. І знову таки встановлюється вимога щодо рекультивації. Обладнання, яке наразі використовується, здебільшого буде поза законом. Важливо те, що ми намагаємося привести до адекватної технології. Також буде встановлено адміністративну відповідальність за порушення технологій видобутку бурштину. Тобто при порушенні технологій буде наступати адміністративна відповідальність. Ще одним елементом в рамках законопроекту є облік бурштину та мораторій на один рік щодо експорту сирця. Тобто заборонити експорт з України необробленого бурштину. Це нам дозволить як мінімум знайти та облікувати ті обсяги бурштину, які будуть знаходитися на переробці і головне ми зможемо в рамках території України створити додаткову додану вартість.

Бондаренко О.В. запитав, яким саме чином буде врегульовано питання соціального характеру, а саме стосовно відношення до людей, у яких дане джерело є єдиним джерелом для заробітку. І чи не розглядалося питання стосовно спрямування 100% отриманої ренти саме в бюджети цих областей.

Оржель О.А. поінформував, що ми намагалися найти відповідь у рамках цього рішення. Люди, для яких це важливо соціально, ми розуміємо критичність цього моменту. Ми ці наскрізні дозволи робимо невеликими. Цей підхід не для промислового видобутку бурштину, це якраз націлено на те, що ці люди для яких важливе це соціальне питання, щоб вони об’єдналися та створили, вклали ті кошти, які умовно десь та якось зароблені, в технологію видобутку бурштину. Щоб вони прийшли до країни і сказали, що вони легалізуються. І ми дамо всі можливості для того, щоб вони легалізувалися і щоб вони знайшли дійсно можливість отримувати ті кошти, які зараз отримуються але легально з однієї сторони. А з іншої сторони, ми дійсно пішли на дуже велике збільшення рентних платежів у відносинах до того, що є зараз по відношенню до інших корисних копалин 30% в рамках 15% ренти на рівні об’єднаної територіальної громади, жодної корисної копалини такої не має. Ми, розуміючи цей момент, пішли на такий крок. Я думаю, що це дуже правильний сигнал і знову таки виходячи з того, що отримано в місцевих бюджетах, це не отримані гроші людям. Це кошти на розвиток об’єднаних територіальних громад та місцевих громад. Так вже сталося, що коли отримуєш одночасно багато грошей, у тебе не вистачає спроможності, щоб одразу їх використовувати, або з’являються якісь все таки важливі, але фонтани, скляні палаци, а таке іноді буває, коли грошей багато, а треба кудись витрачати. Я думаю, що якраз 30% від 15% рентної плати є той адекватний баланс, який ми могли отримати на місцевому рівні.

Бондаренко О.В. запитав, яким чином буде врегульовано механізм продажу бурштину, яким чином воно буде скуповуватися у тих, хто його буде видобувати та чи залишиться ДП «Бурштин України» чи буде створена нова інституція з даних питань.

Оржель О.А. запропонував у рамках робочої групи відпрацювати дане питання. Ми почали аналізувати дане питання з точки зору Антимонопольного комітету, антимонопольного законодавства, чи це ДП «Бурштин України», чи це окрема біржа. Нам всім зрозуміло куди їде каміння, тобто де воно продається реально, де воно проїхало через кордон та де йому написали документи і воно потрапило на Польську біржу. Справа в тому, що даний елемент продажу, який ми хочемо легалізувати, вже включено в законопроект, що не можна просто експортувати сирець. Але питання щодо державної монополії щодо закупівлі або це має бути конкурентний ринок. Це питання ліквідності бірж та довіри до них, як вони формуються. Дане питання в робочих матеріалах виведено окремо і я думаю, що на рівні Верховної Ради України ми можемо доопрацювати дане питання, як максимально ефективно його і з урахуванням якраз антимонопольного законодавства.

Бондаренко О.В. зауважив щодо внутрішнього ринку обробки, а не відправлення сирця на експорт. Запитав, чи будуть встановлені якісь преференції для розвитку саме цієї галузі.

Оржель О.А. зауважив, що якщо зараз буде створено обсяги внутрішні на ринку, то завтра чи післязавтра, а ми розуміємо, що є певні ефективні та не ефективні мораторії, і це означає умовно, що є зацікавлені люди, які готові вкласти гроші в створення полуфабрикатів або обробленого бурштину. Ми зробили для них обсяг, ми знаємо, що є зовнішній попит, тобто завтра або післязавтра можна буде запускати бізнес.

Андрійович З.М. зауважив, що має бути дієвий механізм щодо видобутку бурштину. Зауважив, що люди не об’єднаються, щоб прогодувати власні сім’ї, бо сьогодні концепція легального поводження з бурштином має полягати в наступному. Держава йде на зустріч копачам, заводить в законну площину правового поля, але ми маємо зрозуміти дієвий контроль. Концепція ваша правильна, але якщо реально подивитися то, на мою думку, воно не запрацює. Не запрацює в частині того, що ми пропишемо норми, закони. Вже було зроблено декілька додатків та напрацювань по Кримінальному кодексі, щодо незаконного видобутку бурштину. Моя думка, що зі сторони легалізації потрібні більш конкретні дії для того, щоб цей лібералізм не породив інший виток ще більшого нелегального видобутку і переміщення за межі території України незаконно видобутого бурштину. Запропонував прописати норми для нелегальних копачів так, щоб вони вилку зловживань не могли використовувати на місцях. Коли обговорюються правильні речі стосовно заборони одного року щодо вивезення сирця, це правильні речі для того, щоб в Україні панував ринок якісної переробки бурштину, але на разі ми обговорюємо, щоб поставити всю компетенцію на місцеві органи самоврядування.

Оржель О.А. зауважив, що Міністр юстиції повідомив про те, що з їхньої сторони також буде доопрацьований даний законопроект. А ми в свою чергу на рівні об’єднаних територіальних громад додаємо свою зацікавленість, щоб вони також як ті хто отримує кошти були зацікавлені. Але кримінальна відповідальність по ст.240 та ст. 255 Кримінального кодексу вводиться.

Яценко А.В. запропонував створити робочу групу для обговорення даного питання.

Якименко П.В. запитав що, було сказано про спрощення виділення земельних ділянок для видобутку бурштину, чи це стосується лише видобутку бурштину. Наскільки мені відомо, дана проблема є у кожного надрокористувача, який є в Україні стосовно земельних ділянок. І також в якості пропозицій запропонував звернути увагу на поліпшення інвестиційного клімату в сфері надрокористування. Тому що попередня влада не приділяла уваги даній проблемі. Повинні бути створені чіткі правила гри, де будуть стосунки між інвесторами та державою, але зараз склалася така ситуація та виявляється що є треті особи, які заважають це робити.

Оржель О.А. з даного питання є напрацювання. Було прийнято рішення, щоб додати ці додаткові пропозиції до законопроекту на рівні Комітету та Верховної Ради України, бо все ж таки у нас завдання по бурштину від Президента. Ми доповідали якраз комплексне рішення по бурштину, але зважаючи на те, що дійсно є багато напрацювань щодо землевідведення, щодо можливого спецблокування договорів на рівні ОВД, також є окремі напрацювання щодо загальнонаціонального значення та місцевого значення. Є окремі позиції надр, коли дійсно країна є імпортозалежною, тобто дуже багато елементів, які додатково можуть бути включені щоб ми комплексно вирішили. На разі законопроект заходить лише в частині бурштину, але на рівні робочої групи, щоб дуже швидко надати правильні стимули для видобутку корисних копалин, легального видобутку, ефективного видобутку згідно з технологіями та окрему увагу по тим надрам, де ми є імпортозалежними, і для нас це макроекономічні показники для того, щоб їх покращувати. Запропонував відпрацюввати це на рівні Комітету, Верховної Ради України і комплексно вирішити інші проблеми.

Бондаренко О.В. запропонував передати Комітету законопроекти. Створити робочу групу та надати список кандидатур які будуть входити до неї.

 

 

УХВАЛИЛИ:

1. Створити робочу групу із законодавчого врегулювання питань щодо видобутку бурштину під головуванням голови Комітету, народного депутата України Бондаренка О. В. та затвердити її склад:

1.      

БОНДАРЕНКО
Олег Володимирович

народний депутат України, Голова комітету з питань екологічної політики та природокористування, голова робочої групи

2.      

ОРЖЕЛЬ
Олексій Анатолійович

Міністр енергетики та захисту довкілля (за згодою)

3.      

ІВАХІВ
Степан Петрович

народний депутат України, перший заступник голови Комітету з питань екологічної політики та природокористування

4.      

АЛІКСІЙЧУК
Олександр Васильович

народний депутат України, голова підкомітету Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування (за згодою)

5.      

АНДРІЙОВИЧ
Зіновій Мирославович

народний депутат України, голова підкомітету Комітету з питань екологічної політики та природокористування

6.      

ЗАДОРОЖНИЙ
Андрій Вікторович

народний депутат України, Комітет з питань екологічної політики та природокористування

7.      

КОВАЛЬЧУК
Олександр Володимирович

народний депутат України, заступник голови Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики (за згодою)

8.      

ЛАБУНСЬКА
Анжеліка Вікторівна

народний депутат України, Комітет з питань екологічної політики та природокористування

9.      

ЛУЦЕНКО
Ірина Степанівна

народний депутат України, Комітет з питань екологічної політики та природокористування

10.  

ПАВЛЮК
Максим Васильович

заступник голови Комітету з питань правоохоронної діяльності (за згодою)

11.  

ЯЦЕНКО
Антон Володимирович

народний депутат України, Комітет з питань екологічної політики та природокористування

12.  

БЕЛИЧЕНКО
Павло Володимирович

начальник відділу ТОВ "Надра-Альянс" (за згодою)

13.  

БОБРОВ
Олександр Борисович

помічник-консультант народного депутата України Бондаренка О. В., голова ради підприємства "Експертна рада спілки геологів України" (за згодою)

14.  

БУЧКО
Володимир Анатолійович

директор Юридичного департаменту Міністерства енергетики та захисту довкілля (за згодою)

15.  

ВЕДРОВ
Андрій Олександрович

помічник-консультант народного депутата України Аліксійчука О.В. (за згодою)

16.  

ГЕЙЧЕНКО
Михайло Валентинович

підписант підприємства "Експертна рада спілки геологів України" (за згодою)

17.  

ІВАНОВ
Сергій Богданович

помічник-консультант народного депутата України Лабунської А.В.

18.  

КАПУСТЮК
Анатолій Анатолійович

заступник директора КП "Волиньприродресурс" (за згодою)

19.  

КЛОЧКОВ
Сергій Валерійович

заступник голови ради підприємства "Експертна рада спілки геологів України" (за згодою)

20.  

КОРЧОВА
Тетяна Василівна

директор видобувної кампанії ТзОВ "Центр "Сонячне    ремесло" (за згодою)

21.  

ЛІСНИЧИЙ Костянтин Миколайович

представник ГС "Українська бурштинова палата" (за згодою)

22.  

ЛЮТА
Наталя Георгіївна

завідувач відділу Українського державного геологорозвідувального інституту (за згодою)

23.  

МАРЧУК
Юрій Миколайович

голова Спілки лісівників України, завідувач кафедри НУБіП (за згодою)

24.  

ПОПОВА
Наталія Володимирівна

помічник-консультант народного депутата України Івахіва С.П.

25.  

ПРОСКУРНЯ
Тетяна Володимирівна

керуючий партнер Адвокатського об’єднання "Група бізнес партнерів", адвокат з екологічного права (за згодою)

26.  

РАДЧЕНКО
Юлія Юріївна

помічник-консультант народного депутата України Луценко І.С.

27.  

СИМХА
Галина Василівна

власник видобувної компанії ТзОВ "Центр "Сонячне ремесло" (за згодою)

28.  

СКРИПНИК
Олександр Жоржевич

директор ТОВ "Клесівський кар'єр нерудних копалин "Технобуд" (за згодою)

29.  

СТРИЖОВА
Ольга Робертівна

адвокат, експерт бурштинової галузі (за згодою)

30.  

ТЯГЛІЙ
Дмитро Євгенович

голова ДП "Бурштин України" (за згодою)

31.  

ЧЕБАНЕНКО Олександр Володимирович

експерт ГО "Український інститут майбутнього" (за згодою)

2.              Надати голові Комітету право вносити зміни до складу зазначеної робочої групи.

 

Рішення Комітету додається.

 

Рішення прийнято: за – 9, відсутні під час голосування – 1.

 

Відповідальні: голова Комітету Бондаренко Олег Володимирович

Бережний Євген Олегович

 

Голова Комітету                                                                     О. Бондаренко

 

Секретар Комітету                                                                 О. Фельдман

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку