СТЕНОГРАМА

засідання Комітету з питань екологічної політики та природокористування Верховної Ради України

10 липня 2024 року

 

Веде засідання голова комітету БОНДАРЕНКО О.В.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, розпочинаємо засідання Комітету з питань екологічної політики та природокористування.

Перед початком засідання маємо обрати секретаря засідання. В черговий раз дуже прошу допомагати вести засідання Сергія Васильовича Магеру, за можливості буду допомагати також.

Шановні колеги, хто за те, щоб обрати  секретарем засідання Сергія Васильовича Магеру?

 

ОВЧИННИКОВА Ю.Ю. Овчинникова – за.

 

КОРОЛЕНКО-УСОВА В.Ю. Короленко-Усова – за.

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Лабунська – за.

 

КРИВОРУЧКІНА О.В. Криворучкіна – за.

 

ШАХОВ С.В. Шахов – за.

 

ПРОЩУК Е.П. Прощук – за.

 

ЧОРНИЙ В.І. Чорний – за.

 

НЕСТЕРЕНКО К.О. Нестеренко – за.

 

МАГЕРА С.В. Олеже Володимировичу,  боюся, що оті, хто озвучував "за", 11. Чи я помиляюся? Чи 10?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Мені здається, що 11 точно. Да, 11.

Шановні колеги, сподіваюся що всі ознайомилися з порядком денним, Три питання у нас. Це буде коротке засідання.

Чи є запитання до порядку денного? Якщо немає, то прошу затвердити.

Хто – за?

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Лабунська – за.

 

ОВЧИННИКОВА Ю.Ю. Овчинникова – за.

 

НЕСТЕРЕНКО К.О. Нестеренко – за.

 

КРИВОРУЧКІНА О.В. Криворучкіна – за.

 

МАНДЗІЙ С.В. Мандзій – за.

 

ШАХОВ С.В. Шахов – за.

 

КОРОЛЕНКО-УСОВА В.Ю. Короленко-Усова – за.

 

МАНДЗІЙ С.В. Олеже Володимировичу, Мандзій – за.

 

ПРОЩУК Е.П. Прощук – за.

 

МАГЕРА С.В. Друзі, не дублюйте, будь ласка, якщо я вас бачу, то можу порахувати.

Чи 11, чи навіть 12, не зрозуміло.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Мені здається, що 12.

 

МАГЕРА С.В. 12. А так, зі мною ж.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, 12. Дякую.

Шановні колеги, розпочнемо засідання і перше питання порядку денного – це проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків, формування фонду захисних споруд цивільного захисту, створення класів та центрів безпеки (11345), внесений народним депутатом Бондаренком та іншими народними депутатами України членами нашого комітету та інших комітетів. Другим підписантом є Олена Олексіївна Шуляк.

Законопроект великий, законопроект доволі комплексний, шановні колеги, він передбачає зміни до Кодексу цивільного захисту і до Водного кодексу стосовно повноважень щодо управління ризиками затоплення, до законів України про місцеве самоврядування, місцеві державні адміністрації, об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, регулювання містобудівної діяльності, правовий режим воєнного стану, здійснення права власності у багатоквартирному будинку, житлово-комунальні послуги – величезна кількість змін.

Намагалися зробити такий законопроект, що врегульовує одразу декілька питань, для того щоб ми якнайшвидше рухали діяльність в усіх напрямках Державної служби з надзвичайних ситуацій і всіх інших органів, у тому рахунку ми продовжуємо цим законопроектом врегульовувати питання цивільного захисту, захисту населення в частині встановлення додаткових вимог до захисних споруд, вимоги щодо формування фонду захисних споруд цивільного захисту, й інші зміни, які будуть слугувати вдосконаленню законодавства у сфері цивільного захисту.

Тож, шановні колеги, від себе як одного з авторів цього законопроекту я просив би підтримати цей законопроект. Для початку я хотів би надати слово від секретаріату комітету Лопушенку Олександру Івановичу.

Олександре Івановичу, будь ласка, прошу доповісти, що по цьому законопроекту надійшло, які зауваження, пропозиції, і перейдемо далі.

 

ЛОПУШЕНКО О.І. Добрий день! Дякую.

Від центральних органів виконавчої влади надійшли їхні пропозиції і зауваження: Міністерство внутрішніх справ, Міністерство інфраструктури, Міністерство оборони, Міндовкіння, ДСНС, Державне агентство водних ресурсів підтримали законопроект, зауваження відсутні.

Є у нас зауваження від Міністерства економіки, Міністерства фінансів і Міністерства освіти і науки. Представники Міністерства економіки і Міністерства фінансів у нас присутні. Я думаю, вони озвучать зауваження.

Що стосується Міністерства освіти і науки, вони дали зауваження щодо доповнення статті 41, там де іде визначення рекомендацій щодо затвердження класів безпеки, крім затвердження ДСНС, також погодження Міністерством освіти. Є зауваження Головного науково-експертного управління, їх досить багато, ну серед них слід відмітити це зауваження щодо повноважень місцевих органів виконавчої влади щодо затвердження теж цих центрів і класів безпеки.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Олександре Івановичу.

З нами присутня Олена Олексіївна Шуляк, другий автор цього законопроекту. Олено Олексіївно, ви б хотіли щось додати для  презентації цього законопроекту?

 

ШУЛЯК О.О.  Доброго ранку, шановні колеги. Ми відпрацьовували цей законопроект з юристами, відпрацьовували безпосередньо з нашим профільним Міністерством відновлення. Я думаю, що до другого читання точно можна буде врахувати всі правки і зауваження інших ЦОВВ, інших можливо експертів по всій сфері, але повторюсь, на сьогодні питання безпеки і створення правильної роботи фонду захисних споруд є для всіх у нашій країні пріоритетним, тому дуже прошу його підтримати на вашому засіданні сьогодні.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую за підтримку, Олено Олексіївно.

Шановні представники центральних органів виконавчої влади, хто хотів би висловитися? Давайте розпочнемо з Міністерства внутрішніх справ. Чи присутні представники Міністерства внутрішніх справ? Не бачу, бо не чую. Дивно.

Добре, тоді давайте перейдемо до Державної служби  з надзвичайних ситуацій.

Будь ласка.

 

ПРИМУШ Р.Б. Доброго дня, шановний Олеже Володимировичу. Шановні колеги, присутні.

 

ФЕЛЬДМАН О.Б.  Олег Володимирович, мене видно?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Олександре Борисовичу, так, вас видно. Дякую за присутність на комітеті. Єдине, що не видно, що це ви, тому що ви проіменований як Вадим Воротинський.

 

ФЕЛЬДМАН О.Б. Да я уже подключаюсь со всех телефонов, каких только можно. И ничего не получается.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

 

ФЕЛЬДМАН О.Б. Я под этим номером.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка.

 

ПРИМУШ Р.Б. Державна служба України з надзвичайних ситуацій підтримує вказаний законопроект. Він комплексний, вирішує дуже багато проблемних питань, які сьогодні назріли. Це багато питань є продовженням попередніх законопроектів, які опрацьовував комітет, тому просимо народних депутатів підтримати до першого читання вказаний законопроект.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Романе Борисовичу.

Давайте зробимо так: Олександр Васильович Краснолуцький.

Олександре Васильовичу, цим законом вносяться зміни до Водного кодексу. Прошу дати оцінку цим змінам.

 

КРАСНОЛУЦЬКИЙ О.В. Шановний Олеже Володимировичу, шановні народні депутати, присутні, Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України опрацювало зазначений законопроект і повідомило комітет про відсутність зауважень, пропозицій до цього законопроекту. Тобто ми його підтримуємо.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую за підтримку.

Наталія Вікторівна Козловська або представники Мінінфраструктури.

Будь ласка, Олено Павлівно.

 

ВОСКОБІЙНИК О.П. Колеги, вітаю. Воскобійник Олена – Міністерство інфраструктури, Департамент технічного регулювання.

Нашим міністерством опрацьована та редакція проекту закону, яка зареєстрована у Верховній Раді, ми цей проект закону підтримуємо і хочемо зазначити, що дійсно з точки зору нашої компетенції, а це будівництво захисних споруд, споруд подвійного призначення, законопроектом дійсно вирішується, на наш погляд, важливі питання, які дадуть змогу все ж таки забезпечити населення України відповідними захисними спорудами, тому ми підтримуємо. І дійсно сподіваємося, що нас залучать до опрацювання цього законопроекту до другого читання для того, щоб удосконалити певним чином ті положення, які вже у нас сьогодні запропоновані  і є дійсно актуальними.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Олено Павлівно, будьте впевнені в тому, що ми дійсно залучимо і вас, і комітет Олени Олексіївни до якісного доопрацювання до другого читання, враховуючи ту кількість законів, які стосуються безпосередньо вашої діяльності. Це безумовно тільки з вами.

Дякую.

Представники інших центральних органів виконавчої влади, хто хотів би висловитися?

 

ФЕСЮК І. Добрий день! Міністерство фінансів.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка.

 

ФЕСЮК І. Ми експортний висновок надали і хотів би звернути увагу, що зміни до Кодексу цивільного захисту, до статей 69, 70 і 133 не узгоджуються між собою. Тому що у 69 статті у нас мова іде про об'єкти підвищеної небезпеки і посилання йде на статтю 133. В 70 статті, куди ми вносимо зміни, також іде мова про об'єкти підвищеної небезпеки і посилання йде на статтю 133. Але коли ми відкриємо статтю 133 в новій редакції, як ми хочемо викласти, то у нас тут іде мова виключно про об'єкти з високим ступенем ризику. І в 69-й і в 70-й написано, що ті об'єкти підлягають обов'язковому та постійному обслуговуванню, підвищеної небезпеки, а в 133-й у нас цю норму вже забирають.

Тому на нашу думку це може призвести, по-перше, до зменшення кількості об'єктів, які на даний момент аварійно-рятувальна служба охороняє, ну, з високим ступенем. Плюс все-таки хотілось би, щоб нам надали якісь розрахунки по цим об'єктам, які можливі втрати у нас. Тому що якщо у нас буде зменшена кількість об'єктів, які аварійно-рятувальні служби охороняють по договорам, можливо нам прийдеться їх утримувати за рахунок коштів загального фонду державного бюджету.

І ще одне таке зауваження. Там передбачено створення двох електронних реєстрів, які на даний момент за інформацією, ДСНС сказали, що вони існують, але в формі екселю, а повинні бути повноцінні реєстри створені. Тому хотілось би також, щоб надали інформацію, скільки це буде коштувати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую за ваші зауваження критичні.

Запитав би зараз у ДСНС, можливо є якісь коментарі станом на зараз? Або можливо до другого читання можемо...

 

ПРИМУШ Р.Б. Олеже Володимировичу, ми ознайомилися з зауваженнями і я думаю, що ми їх опрацюємо і скоріш за все будемо пропонувати врахувати, що стосується аварійно-рятувальною обслуговування.

Що стосується реєстрів, ми вже працюємо над одним реєстром – реєстр аварійно-рятувальних служб. Тобто він включений вже в попередньому році був у бюджети розвитку наших систем управління силами та засобами. Тому додаткового ресурсу ми не передбачаємо, бо це буде вже складова єдиної системи, яку ми маємо. І так само буде стосуватися іншого реєстру. Тому оце коротко. Звичайно, ми ще опрацюємо до другого читання, більше надамо пропозицій і так само Міністерству фінансів надамо інформацію про обсяги аварійно-рятувального обслуговування.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Романе Борисовичу.

Шановні колеги представники ЦОВВ? Якщо питань немає, можливо члени комітету хочуть висловитися по цьому законопроекту ще?

 

МАГЕРА С.В. Олеже Володимировичу, якщо можна, у мене тільки одне таке питання: законопроект не буде потребувати додаткових фінансових витрат балансоутримувачів чи інших? Це не буде такою завадою для того, щоб цей законопроект працював ефективно? Треба буде додаткові гроші чи ні? Може хтось відповісти?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Моє особисте бачення, що створення системи захисних споруд цивільного захисту обов'язково потребуватиме додаткових вкладень як з боку держави, так і з боку власників цих споруд: це і реконструкція цих споруд, доведення їх до належного стану, який буде забезпечувати безпеку і відповідність цих споруд державним стандартам. Так само і створення нових захисних споруд під час споруди і житлових будинків, і споруд загального призначення. Я думаю, що кошти будуть потребувати. Я думаю, що держава має створювати, на мою особисту думку, особливу державну програму стосовно розвитку, загальнодержавну цільову програму стосовно розвитку захисних споруд цивільного захисту.

 

МАГЕРА С.В. Олеже Володимировичу, я насправді не проти цього законопроекту, але тільки зауважив, що це питання буде. Добре?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я впевнений в тому, що воно дійсно буде. Але це загальна потреба, загальна вимога і це те, що  потрібно нам для вирішення. І якщо ми кажемо суто по створенню фонду захисних споруд цивільного захисту, це та потреба, яку ми бачимо щоденно в тому рахунку під час, наприклад, випадку прильоту ворожих ракет в понеділок. Відсутність достатньо фонду захисних споруд, відсутність дисципліни в тому рахунку, воно все слугуватиме подальшій загибелі наших людей, на жаль.

Тож повністю вас підтримую. Але це питання, яке комплексно маємо вирішувати.

Шановні колеги, чи є ще питання до цього законопроекту? Питання, зауваження, побажання?

 

ФЕСЮК І. Олеже Володимировичу, Міністерство фінансів,  іще раз хотів сказати, що у нас там пунктом третім були зауваження, що змінами до Водного кодексу хочуть віднести до повноважень Київської, Севастопольської, районних, сільських, селищних, міських рад  управління ризиками затоплення. Але наскільки мені відомо, воно не узгоджується з Законом про місцеве самоврядування. Можливо його або продублювати треба в цей закон? Може там хай подивляться в ДСНС юристи?

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Олег Володимирович, давайте голосувати, а всі інші - все одно ж є неузгодження, все одно буде робоча група створена, все одно будуть працювати до другого читання.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Підтримую, Анжеліко Вікторівно. Я думаю, що всі зауваження вже побачили і з Мінфіну, і Мінекономіки. І будемо опрацьовувати. І буду пропонувати членам комітету подавати спільні правки до другого читання.

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Бо у багатьох проблеми зі світлом, просто зараз повимикаються і не буде кворуму.

 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Анжеліко Вікторівно, дякую за пропозицію.

Шановні колеги, тож є пропозиція зазначений законопроект рекомендувати Верховній Раді прийняти за основу в першому читанні. І доповідачем по цьому законопроекту… А якщо б я запропонував Сергія Володимировича Мандзія від комітету як голову профільного підкомітету? Сергію Володимировичу, ви не проти?

 

МАНДЗІЙ С.В. Так, Олеже Володимировичу, шановні колеги, наш підкомітет підтримує даний законопроект, тому прошу всіх колег підтримати. Це сьогодні важливо надзвичайно.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Чи не проти ви того, щоб доповідати цей законопроект від комітету на першому читанні.

 

МАНДЗІЙ С.В. Так, звісно, Олеже Володимировичу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Тож, шановні колеги, є прохання підтримати цей законопроект і рекомендувати Верховній Раді прийняти його в першому читанні. Доповідачем від комітету визначити Мандзія Сергія Володимировича. Хто за?

 

ОВЧИННИКОВА Ю.Ю. Овчинникова – за.

 

КРИВОРУЧКІНА О.В. Криворучкіна – за.

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Лабунська – за.

 

ФЕЛЬДМАН О.Б. Фельдман – за.

 

ШАХОВ С.В. Шахов – за.

 

КОРОЛЕНКО-УСОВА В.Ю. Короленко-Усова – за.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. За – 13.

Рішення прийнято.

Дякую, шановні колеги.

Переходимо до наступного питання: це проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо уточнення повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту та інших державних органів у сфері захисту критичної інфраструктури, реєстраційний № 10409, друге читання цього законопроекту. Ми вже його розглядали.

І зараз ми маємо, є пропозиція, врахувати зауваження Головного юридичного управління, а саме підтримати зауваження Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України до проекту закону, зазначені у пунктах 1 та 3, та внести такі поправки до законопроекту. У підпункті 3 пункту 1 розділу I проекту слова "інших органів державної влади" замінити словами "інших органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим".

І в проекті пункт 2 підпункт 3 пункту 3 та пункт 4 розділу І проекту виключити.

І взяти до відома зауваження Головного юридичного управління, зазначені в пунктах 2 і 4.

Шановні колеги, перше запитання у мене до ДСНС України. Як ви оцінюєте такі зміни, чи ви не проти їх внесення?

 

ПРИМУШ Р.Б. Олеже Володимировичу, ми опрацювали висновок юридичного управління, ми ознайомилися з порівняльною таблицею зараз до другого читання. Підтримуємо цю позицію. Тобто просимо народних депутатів підтримати до другого читання.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре. Тоді Ольга Петрівна.

 

ВОЛОВЕНКО О.П.  Так. Доброго дня, шановні народні депутати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Доброго дня, Ольго Петрівно. Скажіть, будь ласка, як ми маємо голосувати? Ми маємо голосувати просто за прийняття в другому читанні та в цілому як закон? Або ми маємо голосувати двічі - стосовно підтримки зауважень  і  про прийняття як закону?

 

ВОЛОВЕНКО О.П.  Я прошу вас проголосувати двічі.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре.

 

ВОЛОВЕНКО О.П. А остаточне голосування це буде відповідно до частини п'ятої статті 44, бо ми змінюємо попередній  висновок комітету.

Дякую.

 

МАГЕРА С.В.  Ольго Петрівно, це мені працювати два рази.     

 

ВОЛОВЕНКО О.П. Я вас дуже прошу, Сергію Васильовичу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, тільки прошу голосувати всіх, тому що в даному випадку нам потрібно 10 голосів.

Шановні колеги, хто за те, щоб підтримати зауваження Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України та внести до проекту закону зазначені поправки, які були мною озвучені?

Хто - за?

 

ОВЧИННИКОВА Ю.Ю. Овчинникова - за.

 

КРИВОРУЧКІНА О.В. Криворучкіна - за.

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Лабунська - за.

(Шум у залі)

 

КОРОЛЕНКО-УСОВА В.Ю. Короленко-Усова - за.

(Шум у залі)

 

МАГЕРА С.В. 12 мінімум бачу. Чи 13 навіть.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, 12. 12, вірно.

Пане Ігорю Фесюк, ви ж не член комітету, в який момент ви вважаєте, що вам потрібно голосувати? Але дякую за підтримку. (Сміх у залі)

І друге голосування, шановні колеги, хто за те, щоб підтримати в другому читанні та в цілому цей закон і рекомендувати Верховній Раді прийняти його в другому читанні та в цілому. Хто – за ?

 

ОВЧИННИКОВА Ю.Ю. Овчинникова – за.

 

КРИВОРУЧКІНА О.В. Криворучкіна – за.

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Лабунська – за.

 

КОРОЛЕНКО-УСОВА В.Ю. Короленко-Усова – за.

 

ЧОРНИЙ В.І. Чорний – за.

 

МАГЕРА С.В. 11 чи  12, Олеже Володимировичу? 12.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. 12 осіб. Дякую, шановні колеги.

І переходимо до останнього питання, шановні колеги, у нас на розгляді є такий, як виявилося, доволі складний законопроект. Це законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо проведення робіт на землях водного фонду (реєстраційний номер 11326), внесений народними депутатами України Мандзієм Сергієм Володимировичем, Прощуком Едуардом Петровичем і іншими народними депутатами України.

У нас така ситуація по цьому законопроекту, що, на жаль, за цим законопроектом від жодного центрального органу виконавчої влади не прийшов схвальний висновок. Станом на зараз жоден із центральних органів  виконавчої влади не підтримав цей законопроект і вважає, що цей законопроект або потребує суттєвого доопрацювання або має бути відхиленим. 

Тому я дуже прошу два підкомітети, а саме підкомітет Едуарда  Петровича і підкомітет Павла Віталійовича Якименка, на жаль, його зараз немає, взяти цей законопроект для опрацювання для подальшого, передивитися всі зауваження, які є до цього законопроекту від всіх центральних органів  виконавчої влади. Зробити висновок щодо можливості врегулювання цих зауважено і, можливо, подання нового законопроекту через врегулювання цих зауважень або доопрацювань до другого читання. І вийти вже зі спільною позицією на комітет.

Едуарде Петровичу, вас бачу. Ваша думка?

 

ПРОЩУК Е.П. Олеже Володимировичу, у мене перебої з інтернетом і я початок не почув. Про який законопроект іде мова, можна?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ми кажемо про законопроект за вашим авторством також, перший підпис був Сергія Володимировича Мандзія, 11326, про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо проведення робіт на землях водного фонду.

 

ПРОЩУК Е.П. Зрозуміло. Треба (не чути) Карпатський регіон (не чути) щоб ми побачили  (нерозбірливо).  Добре. Дякую.

Будемо працювати, не один раз пробуємо знайти якийсь формат, але, на жаль, його зараз, я так розумію, і цього разу також немає.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Знаєте прекрасно, що...

 

ПРОЩУК Е.П. З Печерських пагорбів краще видно, які проблеми гірського регіону, тому звичайно будемо доопрацьовувати. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Можете вивезти їх до річок і там показати їм все.

 

ПРОЩУК Е.П.. Якщо так без жартів, неодноразово вже спілкувалися з цього приводу так предметно. Ну, я розумію, що тут є певні маніпуляції з цього приводу, щоб не займати час колег.. Завдання зрозуміле, будемо на рівні мого підкомітету та Павла Якименка доопрацьовувати цей законопроект, пропозиції.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Будь ласка, Сергію Володимировичу, ваша думка.

 

МАНДЗІЙ С.В. Олеже Володимировичу, шановні колеги, дійсно я тут погоджуюся з Едуардом Петровичем, проблема серйозна, вона назріла. Тому що ми знову якби живемо від повені до повені, і ми розуміємо, чому центральні органи виконавчої влади таку позицію займають. Тому я абсолютно погоджуюся з позицією Олега Володимировича, що хай ще ці два підкомітети розглянуть більш досконало цей законопроект до другого читання. Звісно, можна там буде внести в нього певні зміни, які би десь задовольнили центральні органи виконавчої влади. Але цю проблему треба вирішувати, це однозначно, тому що ми бачимо сьогодні, які у нас зміни кліматичні. І знову ж таки, це до наступної повені. Бо знову прийде осінь, почнуться повені в регіонах, де є гірські річки, будемо знову мати ту саму проблему, яку ми мали декілька років тому.

Тому, Олеже Володимировичу, я  підтримую вас в тому, що хай ще додатково цих два підкомітети розглянуть ту форму законопроекту, яку запропонували ми. Можливо, десь якісь там певні зробити зміни чи внести якісь певні розділи, статті. Але закон цей на часі і займатися ним треба, на мій погляд.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Сергію Володимировичу.

Олександре Борисовичу, будь ласка.

 

МАТУСЕВИЧ О.Б.  Олеже Володимировичу, я буквально пару слів. Ви знаєте, 20-й рік був давно,  тому проблема заговорилася і так дальше. Але проблема дійсно реально існує і наступні великі зливові дощі, які будуть в гірському регіоні, вони покажуть точно і центральним органам виконавчої влади, що в принципі треба працювати.

Ми працювали з одним  законопроектом і, на мій погляд, колеги, треба доопрацювати, подивитись, які це зауваження. До речі, чи можна побачити ці зауваження зараз, вони є десь на сайті?. Подивитися, які існують проблеми, і ставити голосувати і підтримувати його в залі. Тому що цю проблему треба вирішити, і чим швидше ми її вирішимо, тим буде краще.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Сергію Володимировичу і Олександре Борисовичу, в секретаріаті можете взяти ці всі зауваження…

 

МАТУСЕВИЧ О.Б. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. …до цього законопроекту.  І я думаю, що ви можете і маєте, я думаю, як автори цього законопроекту включатися до розгляду цього законопроекту підкомітетами.

Тож, шановні колеги, я прошу проголосувати саме доручити підкомітету з питань охорони і раціонального використання надр і підкомітету з питань охорони і раціонального використання водних ресурсів та державного моніторингу навколишнього природного середовища спільно опрацювати законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України  щодо проведення робіт на землях водного фонду (реєстраційний номер 11326) і узгоджену позицію щодо законопроекту надати  на розгляд Комітету з питань екологічної політики та природокористування для прийняття подальшого рішення комітету.

Шановні колеги, хто – за?

 

ЛАБУНСЬКА А.В. Лабунська – за.

 

ОВЧИННИКОВА Ю.Ю. Овчинникова – за.

 

КРИВОРУЧКІНА О.В. Криворучкіна – за.

 

КОРОЛЕНКО-УСОВА В.Ю. Короленко-Усова – за.

 

МАГЕРА С.В. Якщо не помиляюся, 10, Олеже Володимировичу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Побачив 9 станом на зараз. У нас просто є дублювання. Якщо Айфон – це Криворучкіна Олена Володимирівна, то 9.

 

МАГЕРА С.В. Добре. 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Тож дякую, шановні колеги.

 

МАГЕРА С.В. А Шахова врахували, Сергія Володимировича?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. А, Шахов Сергій Володимирович…

 

МАГЕРА С.В. Тому і 10.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, вибачте. Вибачте, Сергію Володимировичу, вибачте не побачив вас. Ви ж обіцяли очно, тобто не очно, а з відео, тому я не побачив.

Дякую, шановні колеги. Дякую і до нових зустрічей.

 

 

Версія для друку