Усі текстові публікації


21 травня 2018
13:28

 18 травня 2018 року перший заступник Голови Комітету Дирів А.Б. та представники секретаріату Комітету взяли участь у науково-практичній  конференції з питань напрацювання попереджувальних заходів по боротьбі зі шкідниками і хворобами лісу та охорони лісів від пожеж на території лісового господарства в Іванківському районі Київської області. 
Під час заходу, організованого Державним агентством лісових ресурсів спільно з Товариством лісівників України, було обговорено питання розробки заходів по боротьбі зі шкідниками та хворобами лісу.

17 травня 2018
17:11

 Перші осередки усихання соснових лісів були зафіксовані в Україні в 2011 році в Житомирській області. За даними 2015 року межа осередків усихання посунулася в північно-західному напрямку. Ще через рік соснові насадження практично усіх північно-західних області України вже були пошкоджені. У кінці 2017 року усихання сосни як наслідок атак шкідників було виявлене в центральних областях України. Весняне обстеження 2018 року показало, що ці осередки поширилися також у лісостеповій зоні, зокрема на Лівобережжі. 

Осередки масового усихання охоплюють Волинську, Житомирську, Київську, Львівську, Рівненську, Хмельницьку, Черкаську, Чернігівську області і продовжують поширюватися.

17 травня 2018
13:44

Законопроектом передбачається внести зміни до Закону України «Про боротьбу з тероризмом» для приведення його у відповідність до Кодексу цивільного захисту України та уточнення суб’єктів боротьби з тероризмом.
На цей час в системі центральних органів виконавчої влади не існує єдиного органу, який би одночасно формував і реалізував державну політику у сфері цивільного захисту.

17 травня 2018
13:25

Проектом постанови пропонується Верховній Раді України звернутися до Кабінету Міністрів України з вимогою провести позапланові перевірки всіх споруд масового скупчення людей, таких як торгові та торгово-розважальні центри, залізничні вокзали, автобусні станції, аеропорти, готелі, концертні та ігрові зали, плавальні басейни, заклади освіти, заклади охорони здоров’я тощо.

17 травня 2018
12:56

У законопроекті необхідно врахувати, що встановлення вимоги в розумінні даного проекту як односторонній правочин спрямоване на встановлення в односторонньому порядку обов’язків для інших осіб.  Згідно з частиною першою статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, яка спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов’язків, зокрема, є договори та інші правочини. Однак довільне встановлення прав та обов’язків однією особою – учасником цивільних відносин для іншої особи, яка є юридично рівною та має ті ж самі права і обов’язки що і перша особа, суперечить принципам цивільного права.

17 травня 2018
12:50

Під час обговорення було відмічено, що Комітет неодноразово наголошував на необхідності посилення відповідальності за порушення законодавства про надра. Проте згідно з висновком Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України доопрацьований законопроект необхідно привести у відповідність до Кодексу України про надра, Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" та положень Податкового кодексу України. Окремі положення проекту втратили свою актуальність, проект має недоліки техніко-юридичного характеру, не забезпечує єдності термінології та у разі прийняття може призвести до ускладнень у правозастосуванні.

17 травня 2018
12:27

Під час обговорення зазначалося, що запропоновані зміни до статті 12 Закону України "Про екологічний аудит" фактично виключають з нього положення про обов'язковий екологічний аудит концесійних об'єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, що може мати значний негативний вплив на довкілля.

16 травня 2018
12:24

Метою законопроекту є відновлення дії окремих норм бюджетного законодавства для забезпечення спрямування надходжень від екологічного податку до спеціального фонду державного та до спеціальних фондів місцевих бюджетів, їх використання виключно на природоохоронні заходи, а також залучення на ці цілі коштів Державного фонду регіонального розвитку.