Усі текстові публікації
Про це йдеться в листі міністра внутрішніх справ Віталія Захарченка до Голови Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Ірини Сех у відповідь на її звернення. Як повідомляє міністр, Дунаєвецький районний відділ УМВСУ в Хмельницькій області здійснює досудове розслідування в кримінальному провадженні, відкритому прокуратурою Дунаєвецького району Хмельницької області
Ірина Сех скерувала до Генеральної прокуратури звернення з проханням перевірити на відповідність законодавству зазначеної угоди, а також резолюцію, ухвалену Комітетом з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи за результатами слухань на тему видобування сланцевого газу в Україні.
Комітет зауважує, що Законом України "Про природно-заповідний фонд України" забороняється будь-яка господарська та інша діяльність, що суперечить цільовому призначенню заповідника, порушує природний розвиток процесів та явищ або створює загрозу шкідливого впливу на його природні комплекси та об'єкти.
За результатами розгляду Комітет Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи своїм рішенням рекомендує Комітету з питань бюджету щодо проекту Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів) (реєстр. № 2593а) внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про прийняття за основу із врахуванням зауважень Комітету.
Основним завданням законопроекту визначено оптимізацію процедур погодження користування надрами та створення сприятливих засад для залучення інвестицій у надрокористування на умовах угод про розподіл продукції шляхом запровадження погоджень обласних державних адміністрацій замість відповідних рад.
Основним завданням законопроекту визначено удосконалення термінології статей Податкового кодексу України, що дозволить правильно застосовувати такі терміни, як "господарська діяльність гірничодобувного підприємства", "обсяг видобутих корисних копалин (мінеральної сировини)", "первинна переробка (збагачення) мінеральної сировини" тощо платникам податків і представникам податкових органів, однозначно визначати об'єкт оподаткування і базу оподаткування платою за користування надрами, скасує підстави для неоднозначного тлумачення деяких положень зазначеного Кодексу.
Законопроект спрямований на вдосконалення механізму відповідальності осіб, які утримують домашніх тварин, з метою запобігання збільшення числа безпритульних тварин та захищеності громадян від агресії з боку тварин. Прийняття законопроекту сприятиме більш відповідальному ставленню власників домашніх тварин до дотримання правил утримання цих тварин.
Запропонованими законопроектом змінами, зокрема, пропонується внесення змін до ст. 37 Закону України "Про відходи", а саме з центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань контролю у сфері житлово-комунального господарства, зняти повановаження щодо здійснення державного контролю у сфері поводження з відходами.
Конвенція спрямована на забезпечення захисту домашніх тварин та гуманного поводження з ними, визначає основні принципи благополуччя тварин, засади їх утримання, розведення та дресирування, встановлює вікові обмеження стосовно придбання домашніх тварин, обмеження щодо їх використання в комерційних цілях, правовий режим створення та функціонування притулків для тварин, обмеження щодо використання домашніх тварин у рекламі та розважальних заходах, допустимі випадки проведення хірургічних операцій тварин та їх присипляння, заходи, які можуть застосовуватися по відношенню до безпритульних тварин, зокрема з метою зменшення їх кількості та винятки щодо їх відлову, утримання та присипляння тощо.
Комітет вважає, що зазначену "оплату" отримуватимуть лише ліцензіати з перероблення відходів. Як ліцензія, так і передача коштів за оплату послуг здійснюватиметься централізовано на державному рівні (без спрямування коштів на місцевий рівень), що обмежуватиме кількість учасників ринку, може призвести до монополізації цієї діяльності та погіршенні якості надання послуг.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- ...
- 187
- 188
- наступна »