Рішення Комітету від 18.05.2011 р. № 95/2 щодо проекту Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення відповідальності за правопорушення у сфері охорони лісових ресурсів) (реєстр. №8415)
23 травня 2011, 08:56
ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
КОМІТЕТ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Р І Ш Е Н Н Я
18 травня 2011 р. № 95/2
Проект Закону України про внесення
змін до Кодексу України про адміністративні
правопорушення (щодо посилення
відповідальності за правопорушення у
сфері охорони лісових ресурсів)
реєстраційний № 8415
Комітет розглянув, відповідно до предметів свого відання, проект Закону України про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення відповідальності за правопорушення у сфері охорони лісових ресурсів) реєстраційний № 8415 від 20.04.2011 року внесений народним депутатом України М.Шершуном.
Як пояснює автор законопроекту, метою законодавчого акта є посилення відповідальності за порушення вимог законодавства у сфері охорони лісових ресурсів. Останнім часом частішають випадки порушення встановленого законодавством порядку використання лісових ресурсів, незаконного вирубування та пошкодження дерев і чагарників, полезахисних лісових смуг та захисних лісових насаджень. Чисельні звернення надходять від обласних та районних управлінь лісового господарства з проханням на законодавчому рівні посилити відповідальність за правопорушення у сфері охорони лісових ресурсів. Лісовий кодекс України передбачає, що порушення лісового законодавства тягне за собою адміністративну відповідальність. Зокрема, порушення встановленого порядку використання лісосічного фонду, заготівлі і вивезення деревини, заготівлі живиці, тягне за собою накладення штрафу на громадян у розмірі від трьох до семи неоподаткованих мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від п’яти до восьми неоподаткованих мінімумів доходів громадян. На момент прийняття Кодексу про адміністративні правопорушення неоподатковуваний мінімум доходів громадян становив 17 грн., і стільки ж становить і зараз. Такий розмір неоподаткованого мінімуму давно знецінився у часі і не сприяє припиненню вчинення правопорушень, не виконує функцій перевиховання правопорушника та попередження нових правопорушень за пошкодження лісових ресурсів. Існує реальна необхідність посилення адміністративної відповідальності та внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи вищевикладене, Комітет в и р і ш и в :
1. Рекомендувати Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності запропонувати Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення відповідальності за правопорушення у сфері охорони лісових ресурсів) реєстраційний № 8415 від 20.04.2011 року.
2. Дане рішення направити у Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності.
Голова Комітету
СЕМИНОГА А.І.