Рішення Комітету № 4/7 від 20 березня 2013 р. про проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення водопостачання та водовідведення у місті Умань та Уманському районі (№ 2389)
06 квітня 2013, 15:17
ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
КОМІТЕТ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Р І Ш Е Н Н Я
20 березня 2013 р. № 4/7
Про проект Закону України про внесення змін
до деяких законодавчих актів України
щодо забезпечення водопостачання та водовідведення
у місті Умань та Уманському районі (№ 2389)
Розглянувши проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення водопостачання та водовідведення у місті Умань та Уманському районі, поданий народним депутатом України Яценком А.В. (реєстр. № 2389), Комітет відмічає.
Законопроект розроблений з метою вирішення проблеми водопостачання та водовідведення у місті Умань та Уманському районі, залучення інвестицій для вирішення вказаної проблеми.
Назва законопроекту, що розглядається, свідчить про те, що його положення стосуються водопостачання та водовідведення у місті Умань. При цьому місто Умань та Уманський район згадуються лише у одній зі змін до Закону України "Про Загальнодержавну цільову програму "Питна вода України" на 2011-2020 роки", а зміни до Закону України "Про питну воду та питне водопостачання", більшість змін до Закону України "Про Загальнодержавну цільову програму "Питна вода України" на 2011-2020 роки", зміни до законів України "Про особливості передачі в оренду чи концесію об‘єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності", "Про державно-приватне партнерство" мають загальний характер та стосуються невизначеного кола осіб, що не відповідає назві законопроекту.
Таким чином назва законопроекту потребує коригування та приведення її у відповідність до змісту.
Проектом пропонується включити м. Умань та Уманський район до першочергових територій для будівництва і реконструкції водопровідних і каналізаційних очисних споруд, але не вносяться зміни у додатки Програми "Питна вода України" на 2011-2020 роки в частині обсягів та джерел фінансування Програми, а також кількості збудованих та реконструйованих водопровідних і каналізаційних очисних споруд.
Також автором не надані пропозиції щодо додаткових джерел проведення видатків на виконання заходів Програми з державного та місцевих бюджетів.
Зміни до Закону України "Про особливості передачі в оренду чи концесію об’єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності" щодо заборони збільшення цін (тарифів) на вироблені (надані) концесіонером комунальні послуги суперечать статті 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" у частині обов’язку встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання) та унеможливлюють забезпечити інвестиційну привабливість централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення.
Не можна погодитися з пропозицією визначення терміну "гаряча вода" в Законі України "Про питну воду та питне водопостачання" оскільки гаряча вода не є питною, а відносини з приводу постачання гарячої води регулюються насамперед законами України "Про житлово-комунальні послуги" та "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг".
Головне науково-експертне управляння рекомендує направити законопроект на доопрацювання.
Законопроект може мати вплив на показники бюджету, збільшуючи видаткову частину державного і місцевих бюджетів, але за ствердженням автора його прийняття не потребує додаткових витрат з державного бюджету України.
Комітет вирішив:
1. Рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення водопостачання та водовідведення у місті Умань та Уманському районі відхилити.
2. Визначити співдоповідачем від Комітету на засіданні Верховної Ради України народного депутата України, Голову Комітету І.Сех.
Голова Комітету
І. СЕХ