Рішення Комітету № 44/15 від 22 вересня 2016 року про проект Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. № 5000)
30 вересня 2016, 09:55
КОМІТЕТ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ,
ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
від 22 вересня 2016 року № 44/15
Про проект Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. № 5000 від 15.09.2016 р.) | |
Заслухавши інформацію щодо проекту Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. № 5000 від 15.09.2016 р.), внесений Кабінетом Міністрів України,
Комітет вирішив:
1. Інформацію прийняти до відома.
2. Рекомендувати Кабінету Міністрів України та Комітету з питань бюджету при опрацюванні проекту Закону України про Державний бюджет України на 2017 рік (реєстр. № 5000 від 15.09.2016 р.), врахувати наступне:
У видатках Міністерства екології та природних ресурсів України:
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2400000 «Міністерство екології та природних ресурсів України» на 427 714,2 тис. грн. з метою забезпечення фінансування КПКВК 2405000 «Державна екологічна інспекція України» та КПКВК 2408000 «Державне агентство України з управління зоною відчуження».
У видатках Державної служби геології та надр України:
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2404010 «Керівництво та управління у сфері геологічного вивчення та використання надр» до 57 086,8 тис. гривень.
Обгрунтування: кошти спрямовуватимуться на забезпечення виконання вимог Закону України «Про державну службу» від 10.12.15 № 889-VIІІ, який набув чинності 01.05.16, а також завдань та функцій за Положенням про Державну службу геології та надр України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.15 № 1174;
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2404020 «Розвиток мінерально-сировинної бази, в тому числі буріння артезіанських свердловин» до 7 556 240,6 тис. гривень.
Обгрунтування: кошти спрямовуватимуться на забезпечення виконання завдань та заходів, передбачених Загальнодержавною програмою розвитку мінерально-сировинної бази України, затвердженої Законом України від 21.04.10 № 3268-VI, з урахуванням недофінансування у попередні роки, в тому числі для виконання робіт з геологічного вивчення та використання надр та забезпечення приростів ресурсів і запасів корисних копалин, спрямованих на зменшення залежності України від імпорту дефіцитної для національної економіки мінеральної сировини та збільшення експортного потенціалу країни за рахунок вітчизняних корисних копалин, що мають великий попит на світовому ринку в сумі 5 735 342,4 тис. грн., а також для технічного переоснащення підприємств галузі, з метою здешевлення та прискорення виконання геологорозвідувальних робіт в сумі 1 720 898,2 тис. грн. Це дасть змогу на кожну гривню, витрачену з державного бюджету, отримати прирости запасів і ресурсів мінеральної сировини в надрах на суму 59,8 грн., у тому числі для вуглеводнів – 27,6 гривень.
У видатках Державної екологічної інспекції України:
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2405000 «Державна екологічна інспекція України» на 1 117,4 тис. гривень.
Обгрунтування: додаткове фінансування 1 117,4 тис. грн. необхідне у зв'язку з передачею в управліннях Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській, Запорізькій, Чернігівській та Чернівецькій областях приміщень територіальних органів Мінприроди, що ліквідуються площею
У видатках Державного агентства водних ресурсів:
забезпечити запровадження та фінансування бюджетної програми та виділення коштів за бюджетною програмою 2407090 «Першочергове забезпечення централізованим водопостачанням сільських населених пунктів, що користуються привізною водою».
Обгрунтування: п’ятий рік поспіль не виділяються кошти на реалізацію заходів з першочергового забезпечення централізованим водопостачанням сільських населених пунктів, що користуються привізною водою, з обсягом фінансування з державного бюджету відповідно до показників Програми у 2013 р. в сумі 62000 тис. грн., у 2014 р. – 66500 тис. грн., у 2015 р. – 79500 тис. грн., у 2016 р. – 80500 тис. грн. та у 2017 р. – 111000 тис. гривень.
Екологічний ефект виконання заходів за цим напрямом - розв’язання проблем, пов’язаних з використанням сільським населенням привізної або неякісної води, та виключення в окремих регіонах чинників захворювання внаслідок її вживання. Лише 6,5 тисяч сільських населених пунктів в Україні з 28 тисяч мають водопроводи господарсько-побутового призначення. Понад 60 % проб питної води з підземних джерел у сільських населених пунктах не відповідають чинним стандартам як за санітарно-епідеміологічними нормами, так і за органолептичними показниками. Близько 1,3 тис. сіл України користуються привізною водою.
Реалізація заходів можлива за умови відновлення дії бюджетної програми 2407090 «Першочергове забезпечення населених пунктів централізованим водопостачанням» з обсягом фінансування у 2017 р. у сумі 111000 тис. гривень. Це дасть можливість забезпечити питною водою ряд населених пунктів в Львівській, Одеській, Дніпропетровській та Херсонській областях.
Тількі у Львівській області, у разі позитивного вирішення питання, буде забезпечене гарантоване водопостачання населених пунктів Артищів, Керниця, Мавковичі Городоцького району; Ванюри, Замок, Думичі, Нова Скварява, Чорний Луг (Зашків), Завадів Жовківського району; Зарваниця, Червоне, Плугів Золочівського району; Поршна, Підсадки Пустомитівського району; Любинці, Гірне Стрийського району; Кам’янобрід, Мальчиці, Карачинів, Вороців Яворівського району., що потрапили в зону дії депресійних лійок внаслідок функціонування водозаборів ЛМКП «Львівводоканал» та КП «Дрогобичводоканал», а також населених пунктів Гори Жовківського району; Стремільче Радехівського району; Свитазів, Суховля, Ільковичі, Поториця Сокальського району, що знаходяться в маловодних і забруднених територіях;
забезпечити додаткове виділення коштів за бюджетною програмою 2407070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області» 246 500,0 тис. гривень.
Обгрунтування: граничними обсягами не передбачені капітальні видатки на здійснення вкрай необхідних заходів із захисту територій і населення від шкідливої дії вод.
У той час, як на поточний рік Програмою передбачено виділити на захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, комплексний протипаводковий захист у басейнах річок Дністра, Прута і Сірета та комплексний протипаводковий захист у басейні р. Тиса у Закарпатській області 677 480 тис. грн., за бюджетною програмою 2407070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області», яка спрямована на реалізацію цих заходів передбачено лише видатки споживання у сумі 200 тис. гривень.
Так і не вирішене питання виділення коштів для ліквідації наслідків паводка 2010-2015 р. у Закарпатській, Львівській, Івано-Франківській, Одеській та Чернівецькій областях.
Вкрай необхідно передбачити на протипаводковий захист у 2017 р. хоча б 135 500 тис. грн., з яких 41 000 тис. грн. спрямувати на виконання невідкладних робіт у Закарпатській області, 20 400 тис. грн. - на кріплення дамб на р. Дунай, стан яких несе постійну загрозу населенню, промисловим та сількогосподарським об’єктам українського придунав’я, 15 640 тис. грн. - для завершення робіт з будівництва гідротехнічної капітальної підпірної споруди у руслі Північно-Кримського каналу, що знаходиться безпосередньо у зоні прилеглій до межі з тимчасово окупованою територією Автономної Республіки Крим, з метою забезпечення водними ресурсами Херсонської області, решта коштів – на ліквідацію наслідків катастрофічних повеней та добудову об’єктів у басейнах річок Дністра, Прута і Сірета.
Практика показала, що кошти, вкладені в протипаводковий захист населення, повертаються економією, обчислюваною в рази більше.
У видатках Державного агентства України з управління зоною відчуження:
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2408000 «Державне агентство України з управління зоною відчуження» на 426 596,8 тис. гривень.
Обгрунтування: Указами Президента України від 13 квітня 2016 року №141/2016 «Про додаткові заходи щодо перетворення об’єкта «Укриття» на екологічно безпечну систему та відродження територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» та від 26.04.2016 № 174 «Про створення Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника» передбачено комплекс заходів щодо перетворення територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, на екологічно безпечну систему. З цією метою Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання окремих питань правового режиму території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» внесено зміни до низки законів України, Водного та Земельного кодексів.
З метою належного виконання стратегічних цілей, визначених зазначеними указами Президента України, забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, створення умов для економічної реабілітації та розвитку територій, що зазнали радіоактивного забруднення, а також посилення уваги суспільства і світової спільноти до проблем подолання наслідків цієї техногенної катастрофи:
збільшити призначення за бюджетною програмою КПКВК 2408010 «Керівництво та управління діяльністю у зоні відчуження» на 361,7 тис. грн., з них: 179,2 тис. грн. - у зв'язку зі зміною адреси розташування ДАЗВ у м. Києві, збільшенням орендованої площі та підвищенням тарифів на оплату комунальних послуг; 182,5 тис. грн. - на відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна (обслуговування ліфтів, обслуговування інженерних мереж (крім ремонту), вивіз сміття, експлуатаційні витрати, охоронні послуги, користування кондиціонерами;
збільшити призначення за бюджетною програмою КПКВК 2408040 «Внески України до Чорнобильського фонду “Укриття» та до рахунку ядерної безпеки ЄБРР” на 300 982,5 тис. грн., з них: 300 982,5 тис. грн. для погашення курсової різниці, яка виникла у 2014-2015 роках - 237 185,9 тис. грн. (8 720 070 дол. США) та погашення прогнозованої курсової різниці за 2016 р. - 63 796,6 тис. грн. (2 345 463 дол. США);
збільшити призначення за бюджетною програмою КПКВК 2408070 «Радіологічний захист населення та екологічне оздоровлення території, що зазнала радіоактивного забруднення» на 1 252,0 тис. грн., з них: 769,0 тис. грн. - на збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду з 01.01.2017, 01.05.2017, 01.12.2017 р; 169,2 тис. грн. - нарахування на оплату праці (22%); 208,8 тис. грн. - на оплату паливно-мастильних матеріалів, запчастин до тракторної техніки для Народицької районної спеціалізованої станції по догляду за землями зони безумовного (обов'язкового) відселення, комлектувальних деталей, витратних матеріалів до офісної техніки, придбання спецодягу для радіологів; 57,1 тис. грн. - на оплату за повірку приборів, заправку картриджів, оренду приміщень; 47,9 тис. грн. - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
збільшити призначення за бюджетною програмою КПКВК 2408080 «Забезпечення етнокультурної спадщини регіонів, постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи» на 1 849,0 тис. грн., з них: 1 179,2 тис. грн. - на збільшення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду з 01.01.2017, 01.05.2017, 01.12.2017 р.; 259,4 тис. грн. - нарахування на оплату праці (22%); 263,4 тис. грн. - на оренду автотранспорту для польових досліджень, проведення дозиметричного контролю персоналу та музейних предметів, розробку проектно-кошторисної документації та проведення поточного ремонту утримуваного на балансі ДНЦЗКСТК приміщення у м. Чорнобиль (вул. Радянська, 51), в якому створена постійно діюча виставкова експозиція пам’яток народної культури Чорнобильського Полісся; 147,0 тис. грн. - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
збільшити призначення за бюджетною програмою КПКВК 2408090 «Виконання робіт у сфері поводження з радіоактивними відходами неядерного циклу, будівництво комплексу “Вектор” та експлуатація його об’єктів» на 12 151,6 тис. грн., з них: 6 514,2 тис. грн. - на оплату праці; 1 433,1 тис. грн. - нарахування на оплату праці (22%); 1 533,7 тис. грн. - на придбання пально-мастильні матеріали для перевезення відпрацьованих ДІВ; 1 794,5 тис. грн. - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв; 876,1 тис. грн. - на відрядження та доплати за роботу вахтовим методом у зоні;
збільшити призначення за бюджетною програмою КПКВК 2408110 «Підтримка екологічно безпечного стану у зонах відчуження і безумовного (обов’язкового) відселення» на 110 000,0 тис. грн, з них: 110 000,0 тис грн. - для створення заповідника на території зони відчуження).
У видатках м. Славутич:
збільшити видатки за кодом бюджету 10209000000 «Забезпечення утримання соціальної інфраструктури міста Славутича» на 28 904,8 тис. гривень.
Обгрунтування: забезпечення виконання пункту 3 статті 13 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про загальні засади подальшої експлуатації і зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення зруйнованого четвертого енергоблока цієї АЕС на екологічно безпечну систему», якою встановлено щорічно у проектах законів про державний бюджет України передбачати додаткову дотацію бюджету м. Славутич на забезпечення утримання соціальної інфраструктури міста у повному обсязі;
збільшити видатки за кодом бюджету 10209100000 «Медична субвенція» на 44 977,2 тис. гривень.
Обгрунтування: забезпечення фінансування державного закладу МОЗ «Спеціалізована медико-санітарна частина № 5» в частині захищених статей бюджету у повному обсязі (згідно з пропозиціями Славутицької міської ради).
У видатках Міністерства соціальної політики України:
забезпечити фінансування КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» у сумі 3 793 793,0 тис. грн. (додатково 1 874 130,5 тис. грн. до передбаченого проектом Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» фінансування – 1 919 662,5 тис. грн., що є на рівні фінансування 2016 року).
Обгрунтування: у разі невиділення коштів у сумі 279 910,9 тис грн. (з них 272 625,2 тис грн. на доплати громадянам, які працюють у зоні відчуження, та 7 285,7 тис грн. на оплату додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) у 2017 р. буде порушено право соціального забезпечення громадян, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:
9396 громадян на доплату за роботу у зоні відчуження в розмірі 150 відсотків мінімальної заробітної плати, відновленого Законом України від 04.02.16 № 987-VIII «Про внесення зміни до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
2151 постраждалих осіб на отримання додаткової відпустки, передбаченої статтями 20, 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
додатковий обсяг коштів у сумі 1 489 740,0 тис. грн. необхідний для забезпечення виплат компенсації за продукти харчування громадянам, віднесеним до категорії 1, в розмірі 50 % вартості продуктів харчування, та громадянам, віднесених до категорії 2, в розмірі 25 % вартості продуктів харчування, виходячи з розроблених МОЗ фізіологічних (медичних) норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.92 № 258, і даних Держстату щодо середніх цін на продукти харчування;
у разі невиділення додаткових коштів в обсязі 1 489 740,0 тис .грн. (з них 1 476 356,1 тис. грн. - на виплату компенсації, 13 383,9 тис. грн. - на поштові виплати) буде порушено право на отримання компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, передбачене Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
обсяг коштів у сумі 94 307 тис. грн. необхідний для забезпечення погашення зареєстрованої в органах державного казначейства кредиторська заборгованість по виплаті компенсації за втрачене нерухоме майно за рішеннями судів;
у разі невиділення додаткових коштів в обсязі 10 172,6 тис. грн. буде порушене право 1 939 постраждалих осіб, віднесених до категорії 1, які є інвалідами та найбільш вразливою і соціально незахищеною категорією громадян, на отримання санаторно-курортного лікування у 2017 р. відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
у проекті Закону передбачити кошти на відновлення фінансування бюджетної програми «Забезпечення житлом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
У видатках Міністерства охорони здоров’я України:
відновити фінансування за бюджетною програмою КПКВК 2301490 «Комплексне медико-санітарне забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високовартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» за головним розпорядником Міністерство охорони здоров'я України у розмірах не менше ніж передбачено Законом України «Про Державний бюджет на 2016 рік».
Обгрунтування: Законом України «Про Державний бюджет на 2016 рік» за бюджетною програмою КПКВК 2301490 передбачено 60 446,6 тис. грн. У проекті бюджету на 2017 р. фінансування за даним кодом бюджетної класифікації не передбачено.
МОЗ України надало пропозиції до структурних змін за бюджетною програмою КПКВК 2301490 і перерозподілу граничного обсягу видатків на 2017 р. у сумі 60 868,1 тис. грн. (КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев'язувальні матеріали» - 58 218,3 тис. грн., КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм» - 2 649,8 тис. грн.) між головними розпорядниками, у тому числі:
за бюджетною програмою КПКВК 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров'я», з них: для забезпечення ведення Державного реєстру осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; для Львівської регіональної міжвідомчої експертної комісії по встановленню причинного зв’язку хвороб, інвалідності та смерті з дією іонізуючого випромінення та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
за бюджетною програмою КПКВК 2311410 «Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» на придбання медикаментів;
за бюджетною програмою КПКВК 6561060 «Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами Національної академії медичних наук України» Національній академії медичних наук України, з них: для придбання лікарських засобів, медичних виробів, лабораторних реактивів для закладів охорони здоров'я, що надають стаціонарну медичну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев'язувальні матеріали» (ДУ «Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України» та ДУ «Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка Національної академії медичних наук України»); для проведення експертизи щодо встановлення причинного зв'язку хвороб, інвалідності і смерті з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих факторів, що виникли внаслідок Чорнобильської катастрофи ДУ «Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України».
Просимо, також, передбачити фінансування Державного закладу «Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров’я України», як головної установи МОЗ України, що з 1986 року надає медичну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Обгрунтування: у стаціонарних відділеннях диспансеру на сучасному рівні із застосуванням новітніх технологій проводиться комплексне обстеження, лікування та реабілітація громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Враховуючи наявне забезпечення фахівцями, матеріально-технічним обладнанням та площами, наявність необхідного державного фінансування дозволить розширити контингент дитячого населення для проведення лікувально-реабілітаційних заходів.
У видатках Державного агентства лісових ресурсів України:
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2805010 «Керівництво та управління у сфері лісового господарства», додаткова потреба становить 37 300,0 тис. грн.;
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2805020 «Дослідження, прикладні розробки та підготовка наукових кадрів у сфері лісового господарства», додаткова потреба становить 17 000,0 тис. грн.;
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 2805060 «Ведення лісового і мисливського господарства, охорона та захист лісів в лісовому фонді», на ведення лісового господарства в 2017 році необхідна додаткова потреба становить 684 500,0 тис. гривень.
Обгрунтування: зазначені кошти будуть спрямовані на проведення комплексу заходів з забезпечення планомірного розвитку лісового господарства галузі, а саме:
у сумі 33 500,0 тис. грн. на проведення протипожежних заходів в лісових господарствах країни (лісові масиви межують з атомними електростанціями, промисловими центрами та військовими об’єктами, які є техногенно небезпечні);
у сумі 38 400,0 тис. грн. на проведення авіаційної охорони лісів від пожеж;
у сумі 31 300,0 тис. грн. на проведення відновлення лісів на землях, наданих у постійне користування, боротьби зі шкідниками і хворобами лісу;
у сумі 434 900,0 тис. грн. на функціонування державної лісової охорони, (щодо унеможливлення незаконних рубок);
у сумі 68 200,0 тис. грн. на проведення лісовпорядкування, проектно-вишукувальних робіт;
у сумі 78 200,0 тис. грн. на створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг, для попередження негативного впливу (особливо важливо для південно-східного регіону для збереження врожаю сільськогосподарських культур).
Відсутність фінансування призведе до:
ліквідації лісогосподарських підприємств особливо південного та східного регіонів;
повного руйнування досягнутих результатів в степовому захисному лісівництві і необоротність ерозійних процесів (на що уже витрачені значні кошти державного бюджету);
втрат лісів від несанкціонованих рубок та масових пожеж у лісах;
зараження лісів шкідниками;
знищення різновидів флори і фауни та інших непередбачених наслідків.
У видатках Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України:
відновити та забезпечити фінансування заходів з «Реалізації загальнодержавної цільової програми «Питна вода України» у 2017 р. (у минулому КПКВК 2751570) відповідно до затверджених Законом обсягів фінансування заходів Програми на 2017 р. у сумі 326 540,0 тис. грн.
Обгрунтування: забезпечення визначених Законом України від 20 жовтня 2011 р. № 3933-VІ на 2017 р. обсягів фінансування Загальнодержавної цільової програми «Питна вода України» у сумі 326 540,0 тис. грн. (фінансування заходів Програми припинено у 2014 р.).
У видатках Державної служби України з надзвичайних ситуацій:
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» до 7 196 234,2 тис. гривень.
Обгрунтування: забезпечення належного рівня соціального захисту осіб рядового та начальницького складу та їх сімей, збільшення середнього розміру грошового забезпечення рядового і начальницького складу до 5 000 гривень. На сьогодні мінімальний середній розмір грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу ДСНС складає 3,6 тис. гривень. Низький рівень грошового забезпечення сприяє відтоку кваліфікованих кадрів (для порівняння грошове забезпечення військовослужбовців Збройних Сил – від 7,0 тис. гривень) до інших силових структур і військових формувань та не дозволяє комплектувати аварійно-рятувальні та пожежно-рятувальні підрозділи, що ускладнює виконання завдань за призначенням. Крім того, збільшення видатків за зазначеною бюджетною програмою дозволить покращити забезпечення органів та підрозділів цивільного захисту ДСНС пально-мастильними матеріалами, повсякденним робочим і бойовим одягом, засобами пожежогасіння, засобами захисту органів дихання, пожежно-технічним, аварійно-рятувальним озброєнням та обладнанням, майном хімічного та радіаційного захисту;
збільшити видатки за бюджетною програмою КПКВК 1006090 «Придбання пожежної та іншої спеціальної техніки вітчизняного виробництва” до 710835,7 тис. гривень.
Обгрунтування: на придбання аварійно-рятувальної та авіаційної техніки передбачено проектом бюджету на 2017 рік 400,8 млн. грн. на рівні 2016 року, що дозволить у 2016 році отримати 98 пожежно-рятувальних автомобілів при потребі в заміні 6 тисяч 900 одиниць.
3. Рішення Комітету направити до Комітету з питань бюджету.
Перший заступний
Голови Комітету А. ДИРІВ
порівняння обсягів фінансування бюджетних програм,
які належать до предмету відання
за 2016 р. та пропозиції рівня фінансування на 2017 р.
відповідно до проекту Закону України
про Державний бюджет України на 2017 рік
(реєстр. № 5000 від 15.06.2016 р.)