Новини
Законопроект розроблено з метою послідовного зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території м. Дніпропетровська. Під час обговорення зауважувалося, що поданий законопроект не може бути прийнятий в порядку, визначеному для звичайних законопроектів, оскільки підпадає під вимоги статті 8 Закону України «Державні цільову програми».
Основною метою законопроекту, на думку суб‘єктів права законодавчої ініціативи, є запровадження екологічного аудиту в разі ліквідації або виведення з експлуатації підприємств, які здійснюють екологічно небезпечну діяльність. Пропоновані зміни до Закону уточнюють загальні принципи проведення екологічного аудиту для об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, визначають особливості здійснення державного нагляду (контролю) у сфері обов’язково екологічного аудиту.
Метою розробки законопроекту є покращення умов соціально-економічної компенсації ризику населенню, що проживає в зоні спостереження ядерних установок. Законопроект передбачає внесення змін до ст. 1, 12-1, 12-2 Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" та ст. 17 Закону України "Про електроенергетику".
Метою проекту Закону є усунення неузгодженостей між окремими положеннями Бюджетного кодексу України та Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" в частині соціального захисту та соціального забезпечення населення, що проживає в зоні спостереження ядерних установок. Відповідно, в Бюджетному кодексі України пропонується доповнити перелік видів видатків, які мають місцеве значення, а саме: фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження.
Проект Закону України "Про внесення зміни до розділу ІІ Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Кодексу цивільного захисту України (щодо перенесення терміну введення в дію)" передбачає відтермінування введення в дію Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Кодексу цивільного захисту" у зв’язку із відтермінуванням Кодексу цивільного захисту України до 1 липня 2014 року.
Проектами Законів передбачається відтермінування набрання чинності дії Кодексу цивільного захисту України від 2 жовтня 2012 року № 5403-VІ. В діючому Кодексі цивільного захисту України термін введення його в дію встановлено 1 липня 2013 року. Проекти законів є ідентичними за своєю суттю, але присутні розбіжності у даті відтермінування набрання чинності дії Кодексу Цивільного захисту України.
Основним завданням законопроекту є стимулювання виробництва електроенергії з відновлювальних джерел енергії, широкого та ефективного використання їх потенціалу, а також усунення технічних перепон у застосуванні існуючих положень Закону.
"Ми розуміємо, що ухвалений Закон є далеко не ідеальним і в процесі його застосування деякі положення потребуватимуть удосконалення. Однак ми пішли на певний компроміс, адже повинні були за нього проголосувати, щоб убезпечити топографо-геодезичну галузь від поступової руйнації. У деяких інших законопроектах з цього питання були запропоновані такі зміни, які саме й призводять до занепаду: максимально спрощують вимоги до кваліфікації осіб, що працюють у цій сфері, вимоги до сертифікації, технічного та технологічного обладнання тощо", - наголосила Голова Комітету.
Ірина Ігорівна дала відповідь на прохання Голови Держекоінспекції стосовно вирішення питання позбавлення необхідності сплачувати Держекоінспекцією України судовий збір у разі подання за результатами перевірок суб'єктів господарської діяльності Держекоінсепекцією до суду позовних заяв.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- ...
- 162
- 163
- наступна »