Перехід до децентралізованого управління природними ресурсами в Україні потребує послідовної трансформації теоретико-методологічних засад муніципального менеджменту в напрямі використання гнучких форм структурного й проектного керування та регулювання розвитку природно-економічних об'єктів. Зокрема, зазначене передбачає впровадження кластерно-корпоративних структур природокористування на різних територіальних рівнях. Реалізовуючи конституційне право власності народу на природні блага (ст. 13 Конституції України), необхідно розширити повноваження органів місцевого самоврядування в управлінні і використанні наявних природних ресурсів шляхом передачі до муніципальної власності відповідної частини земель, водних, лісових масивів, рекреаційних територій, тощо.
На особистому прийомі громадяни порушували питання, які стосувалися, зокрема, питання запобігання забрудненню довкілля від золошлаковідвалу Дарницької ТЕЦ-4, соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, удосконалення законодавства щодо складування, переробки та утилізації твердих побутових відходів та інші. За наслідками розгляду отриманих звернень Комітет відповідно до предметів відання вживає заходів щодо оцінки ситуації, пошуку шляхів розв'язання, планує залучити Кабінет Міністрів України і центральні органи виконавчої влади та надати максимально можливу практичну допомогу по кожному зверненню.