Комітет, підтримуючи концепцію законопроекту, зазначає наступне. Законопроект потребує внесення змін до інших статей Земельного кодексу України, Закону України "Про природно-заповідний фонд України", які не є предметом розгляду цього законопроекту, що суперечить статті 116 Закону України "Про Регламент Верховної Ради України".
Депутати рекомендують Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності проект Закону України про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо незаконного полювання та зайняття рибним, звіриним або іншим водним добувним промислом)(реєстр. №2797), поданий народним депутатом України Купрієнком О.В. за результатами розгляду у першому читанні повернути суб'єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
На сьогодні питання рибного господарства регулюються законами України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" від 2011 року та "Про аквакультуру" від 2012 року, а також статтею 68 Водного кодексу України. Так, стаття 68 Водного кодексу України передбачає затвердження Кабінетом Міністрів України переліку промислових ділянок рибогосподарських водних об'єктів (їх частин) і постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.96 № 552 перелік затверджено. Запропонований автором перелік не відповідає згаданому вище і не відображає басейнові підходи до управління водними ресурсами. Законом України про "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" визначено порядок встановлення лімітів вилову риби та інших водних біоресурсів, а також розподіл цих лімітів на квоти між користувачами у природних водоймах.
У законопроекті уточнюються умови ввезення в Україну та вивезення за її межі об'єктів тваринного світу, вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної об'єктам тваринного світу, та щодо охорони тваринного та рослинного світу під час заготівлі деревини. Також уточнюються законодавчі положення щодо порядку визначення лімітів на спеціальне використання природних ресурсів в природних заповідниках, біосферних заповідниках та національних природних парках, вимоги до освіти керівників спеціальних адміністрацій, що здійснюють управління територіями та об'єктами природно-заповідного фонду, розміри адміністративних штрафів за скоєння правопорушень у даній сфері тощо.
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України також вважає, що законопроект потребує юридичного доопрацювання з точки зору дотримання вимог законодавчої техніки. Зважаючи на викладене, Комітет вирішив рекомендувати Верховній Раді України проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення прозорості видобувних галузей в Україні за результатами розгляду в першому читанні, прийняти за основу.
Законопроектом передбачається виключити полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження зі складу несільськогосподарських угідь земель сільськогосподарського призначення. Крім цього, законопроектом пропонується додати до переліку об'єктів, які можуть надаватись у користування без обов'язкового проведення земельних торгів - земельні ділянки, що зайняті полезахисними лісовими смугами та іншими захисними насадженнями.
Законопроекти передбачають запровадження мораторію до затвердження нового Генерального плану м. Києва на будівництво об'єктів у скверах, парках, лісопарках, рекреаційних зонах, на відстані до 100 метрів від берегів річки Дніпро, в охоронній (буферній) зоні, навколо об'єктів, включених до Списку всесвітньої спадщини.
Понад два десятки небайдужих відвідувачів з м. Києва, Київщини, Донеччини, Житомирщини, Кіровоградщини під час зустрічі з Головою Комітету порушили широкий спектр проблемних питань від соціального захисту учасників ліквідації аварії на ЧАЕС і законодавчих ініціатив з природоохоронної діяльності аж до справи збереження археологічних пам'яток та допомоги переселенцям із зони АТО.
Як відомо, на добудову об'єкта "Укриття" потрібно 615 млн. євро; ЄБРР і країни "Великої сімки" ухвалили рішення надати для завершення будівництва "Укриття" близько 515 млн. євро, ще 15,555 млн. євро - від решти країн. Частина країн відтермінували свої внески, ЄБРР в свою чергу, є гарантом виконання Угоди. "Очікується, що ближчим часом остаточна сума буде дозібрана (це біля 85 млн. євро), і зведення "саркофагу" буде завершено вчасно", - зазначає Голова парламентського Комітету.
22 квітня 2015 р. Комітет відповідно до предметів відання розглянув на своєму засіданні законопроект про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення відповідальності за порушення вимог законодавства про охорону надр, реєстр. № 2502), поданий народним депутатом України Рибаком І. П. Ідея посилення відповідальності за порушення правового режиму використання природних ресурсів заслуговує на підтримку. Проте потребує обґрунтування та уточнення розмір запропонованих штрафів.