Проектом пропонується залучення до процесу збирання та перевезення побутових відходів усіх суб'єктів господарювання у сфері поводження з відходами, а також можливість мешканців багатоквартирних та приватних будинків самостійно визначати виконавця послуг з вивезення побутових відходів.
Запропоновані законопроектом зміни спрямовані на упорядкування дій суб'єктів господарювання та лісокористувачів і власників (орендарів) земельних ділянок в охоронних зонах об'єктів магістральних та промислових трубопроводів.
Хоча ідея приведення розмірів плати за користування надрами у відповідність до реальних умов господарювання заслуговує на підтримку, проте запропонований авторами підхід є невиправдано спрощеним.
Cлід зазначити, що законопроектом не визначено критерії та механізм визначення уповноваженого банку для відкриття рахунків із спеціальним режимом використання,а також не визначено вичерпний перелік розрахунків, які передбачається здійснювати з цих рахунків. Крім того ухваленою Коаліційною угодою депутатських фракцій більшості у Верховній Раді України VIII скликання передбачено скасування спеціальних рахунків для розрахунків визначеного призначення.
Черкаський інститут пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля є сучасним європейським вузом IV рівня акредитації, який впроваджує передовий досвід та стандарти провідних країн Європейського Союзу, здійснює підготовку іноземних студентів, єдиний з навчальних закладів ДСНС в проваджує дистанційне навчання.
Комітет вирішив: рекомендувати Верховній Раді України вилучити із тексту законопроекту пункт 39 розділу 1 - внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", як такий, що звужує зміст та обсяг існуючих прав громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та пункт 46 розділу 1 - внесення змін до Закону України ,,Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Слід зазначити, що прийняття законопроекту сприятиме забезпеченню раціонального використання лісових ресурсів, збільшенню поглинання парникових газів, збереженню цінних та рідкісних порід дерев, а також лісів як важливої складової екосистеми. Крім того, законопроект спрямовано на збереження лісів, що дозволяє реалізувати їх водоохоронні, захисні, кліматорегулюючі, санітарно-гігієнічні та інші корисні властивості, сприяє охороні здоров'я населення та його естетичному виховання. Враховуючи викладене, Комітет рекомендував підтримати законопроект.
Законопроект спрямовано на вдосконалення правового регулювання водних відносин з питань забезпечення безперешкодного та безоплатного доступу громадян до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування.
Відміна умов для встановлення "зеленого" тарифу без скасування самого тарифу сприятиме виведенню коштів, сплачених споживачами за високим "зеленим" тарифом, за кордон і потребує глибокого аналізу соціально-економічних наслідків від прийняття законопроекту. Враховуючи викладене, Комітет рекомендував повернути законопроект на доопрацювання.