Учасники зустрічі обговорили питання реалізації проектів міжнародної технічної допомоги (МТД) на будівельному майданчику Чорнобильської АЕС та торкнулись питання фінансування основних робіт із зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об'єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, та інших питань, які потребують вирішення.
Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" за № 71-VIII від 28 грудня 2014 року були прийняті зміни, які позбавили установи ПЗФ пільги на сплату земельного податку, а у Державному бюджеті на 2015 рік коштів на сплату цього податку не передбачили. Як наслідок, жодний об'єкт природно-заповідного фонду, який фінансується за рахунок Державного бюджету України, буде не в змозі сплатити оренду за заповідну територію, що в ряді випадків налічує десятки тисяч гектарів.
Про це йшлося сьогодні під час наради Голови Комітету Миколи Томенка з експертами в галузі екології та природокористування.
На нараді була представлена Концепція удосконалення законодавчої бази сфери поводження з окремими видами відходів.
Погоджуючись з наданням права єгерській службі складати протоколи про правопорушення, пов'язані з нанесенням шкоди навколишньому середовищу, вважаємо за необхідне уточнити термін "посадові особи", визначивши його саме для цілей даного виду правопорушень.
Депутати були одноголосні щодо заборони на території природних заповідників мисливства у цілому, без будь-яких виключень.
Законопроект спрямований на скорочення строків проведення санітарного, ветеринарного, фіто санітарного, радіологічного та екологічного контролю гуманітарної допомоги. З цією метою проектом пропонується встановлення конкретних термінів здійснення такого контролю та оформлення відповідних дозвільних документів.
Виходячи із встановленого статтею 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" розподілу житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення послуги з перероблення та захоронення побутових відходів не належать до житлово-комунальних послуг. Таким чином, виникла неврегульованість на законодавчому рівні положень щодо оплати послуг з перероблення та захоронення побутових відходів.
Запровадження збору за операції поводження з відходами без внесення відповідних змін до законів України "Про відходи" та "Про житлово-комунальні послуги" може ще більше ускладнити його застосування.