Новини
Члени Комітету відзначили, що нині модель автомобільного ринку в Україні формується під дією хаотичних ситуативних впливів, не базуючись на програмних засадах, в якій дедалі більше зміцнюється тенденція орієнтації населення на вживані автомобілі
Як зазначено у пояснювальній записці до законопроекту, реалізація запропонованого проекту Закону України не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України, але призведе до перерозподілу як доходів, так і витрат між державним та місцевими бюджетами. Проте, у разі прийняття законопроекту скоротяться надходження до загального фонду державного бюджету.
Пунктом 3 статті 91 Закону України «Про Регламент Верховної Ради України» визначено, що у разі внесення законопроекту, проекту іншого акта, прийняття якого призведе до зміни показників бюджету (надходжень бюджету та/або витрат бюджету), суб'єкт права законодавчої ініціативи зобов'язаний додати фінансово-економічне обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки). Фінансово-економічне обґрунтування у матеріалах законопроекту відсутнє.
Законопроектом передбачається покарання за зупинення теплопостачання, водопостачання, електропостачання, вивезення відходів, але не передбачено покарання за зупинення газопостачання, водовідведення (особливо у холодну пору року), зв'язку та телекомунікацій.
У своїх виступах учасники круглого столу зосередили увагу на необхідності виконання зобов’язань України з питань охорони якості атмосферного повітря та моніторингу забруднення атмосферного повітря; доцільності розробки нових нормативів щодо викидів в атмосферне повітря в контексті реформування промислового забруднення та впровадження інтегрованого дозволу; необхідності оновлення порядку здійснення державного моніторингу якості атмосферного повітря. Обговорили можливість впровадження нової проєвропейської системи моніторингу для України та особливості здійснення моніторингу на джерелах викидів як основного способу контролю промислового забруднення атмосферного повітря.
Законопроектом пропонується виключити погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок із статей 20 «Встановлення та зміна цільового призначення земельних ділянок», 58 «Склад земель водного фонду», 60 «Прибережні захисні смуги» Земельного кодексу та статті 88 «Прибережні захисні смуги» Водного кодексу.
Комітет запропонував Міністерству охорони здоров'я до 1 лютого 2020 року внести на затвердження Кабінетом Міністрів України проект технічного регламенту про косметичну продукцію, яка відповідає Регламенту (ЄС) № 1223/2009 Європейського парламенту та Ради на косметичну продукцію, що розміщується на внутрішньому ринку ЄС. Кабінету Міністрів України Комітет рекомендує розробити та затвердити план заходів із впровадження технічного регламенту на косметичну продукцію.
Законопроектом пропонується виключити ст. 1861 Земельного кодексу, зокрема, у частині погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення з органами виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища, а також скасування стратегічної екологічної оцінки схем землеустрою.
Запропонована норма може призвести до безконтрольної передачі земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення у власність чи користування юридичним та фізичним особам.
Комітет відмітив, що законопроект реєстр. № 2178-5 єдиний проект закону, з усіх зареєстрованих законопроектів, який містить найбільш поглиблені екологічні аспекти земельної реформи. Запровадження ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення неможливо без врегулювання природоохоронних чинників.
Прийнятим Законом пропонується: вдосконалити заходи щодо охорони ялицево-букових лісів на гірських схилах Карпатського регіону; обмежити суцільні рубки вирубування як з підприємницькими, так і з оздоровчими цілями; обмежити рубки головного користування. Також Законом запроваджуються природозберігаючі системи машин і механізмів та гужового транспорту для зниження впливу на довкілля. Введені нові терміни та їх визначення, які дозволять у правовому полі забезпечити захист та збереження цінних лісів Карпат.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- ...
- 171
- 172
- наступна »