Новини
Комітет звертає увагу на те, що розташування на території об’єднаної територіальної громади територіальних органів Державної служби України з надзвичайних ситуацій є неможливим, оскільки суб’єктами добровільного об’єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.
Комітетом під час розгляду законопроекту було відмічено, що проектом Закону фактично пропонується перерозподіл екологічного податку який не спрямований на досягнення збалансованості наповнення державного та місцевого (спеціальних) фондів охорони навколишнього природного середовища, що не сприятиме виконанню повноважень/зобов’язань держави на здійснення витрат передбачених державними цільовими природоохоронними програмами, які відповідно до Закону України «Про державні цільові програми» спрямовані на розв'язання найважливіших проблем розвитку держави, окремих галузей економіки або адміністративно-територіальних одиниць, здійснюються з використанням коштів Державного бюджету України та узгоджені за строками виконання, складом виконавців, ресурсним забезпеченням.
Обидва законопроекти пропонують зменшення доходів загального фонду Державного бюджету України, що може негативно позначитися на фінансуванні загальнодержавних видатків, що спрямовуються, зокрема, на охорону природи, екологічну безпеку і природокористування
Відповідно до вимог частини третьої статті 91 Регламенту Верховної Ради України до законопроекту має бути додане фінансово-економічне обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки, в тому числі обґрунтування необхідності і достатності спрямування зазначених у законопроекті коштів для потреб відповідних бюджетів). Зазначеного обгрунтування законопроект не має.
Комітет зазначає, що запропонованими змінами із повноважень спеціально уповноважених органів з питань гуманітарної допомоги вилучається функція контролю за отриманням, розподілом, використанням за цільовим призначенням гуманітарної допомоги.
Комітет зазначає, що зміни запропоновані до статті 3 Закону України «Про особливості державного регулювання діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, пов’язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» передбачають, що особи, винні в порушенні порядку заповнення електронних декларацій про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів, несуть відповідальність згідно із законом. Однак, у законодавстві відповідальність за таке порушення не передбачена.
Під час зустрічі директор Департаменту ядерної безпеки ЄБРР Бальтазар Ліндауер та представник Чорнобильського фонду "Укриття" та Рахунку ядерної безпеки в України Олександр Славіс обговорили низку питань стосовно стану реалізації міжнародних проектів на майданчику Чорнобильської АЕС.
За результатами розгляду Комітет рекомендував Мінприроди, Держводагентству забезпечити неухильне виконання рекомендацій, наданих за результатами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм, усунути виявлені аудитом порушення і недоліки та не допускати їх у майбутньому.
Комітет щодо проекту Закону № 9381-1 зазначає, що неодноразово порушував питання щодо необхідності відновлення зарахування екологічного податку до спеціального фонду охорони навколишнього природного середовища задля належного забезпечення фінансування природоохоронних заходів, які потребують значних фінансових витрат на здійснення відповідних екологічних програм та ресурсозберігаючих проектів, як це передбачено статтею 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Комітетом під час розгляду законопроекту було відмічено, що у разі його прийняття він матиме ризики монополізації ринку спеціальних дозволів на користування надрами. Запропоноване об'єднання за одним дозволом різних ділянок надр, різних корисних копалин і можливість зупинки дії частини дозволу, що об’єднує окремі, з геологічної точки зору, об'єкти може ускладнити здійснення державного геологічного контролю та регулювання гірничих відносин, які передбачені Кодексом України про надра.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 171
- 172
- наступна »