Усі текстові публікації


25 листопада 2016
13:16

Метою законопроекту є врегулювання питання передачі окремих повноважень у сфері природно-заповідного фонду від територіальних органів центрального органу виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища, які ліквідовані, до відповідних органів Автономної республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. До проекту Закону України про внесення змін до Закону України "Про природно-заповідний фонд України" (реєстр. № 4551) надійшло 24 пропозиції суб'єктів права законодавчої ініціативи, з яких 19 враховані (у тому числі редакційно та частково), 5 - відхилені.

25 листопада 2016
13:09

При підготовці до другого читання до законопроекту внесено 28 пропозиції народних депутатів України. З них 17 пропозицій враховано (у тому числі частково та редакційно) і 11 пропозицій відхилено. При доопрацюванні до другого читання було вдосконалено процедуру видачі дозволів на спеціальне водокористування; визначені повноваження органів влади у рамках зазначеної процедури; уточнені терміни надання причетними центральними органами виконавчої влади погодження на надання дозволу на спеціальне водокористуваня тощо.

16 листопада 2016
11:10

В рамках сегменту високого рівня готуються національні заяви країн-сторін зазначеної Конвенції. Особливу увагу на форумі приділятимуть реалізації Паризької угоди, яку ратифіковано Верховною Радою України 14.07.16. Паризька угода є основою міжнародного переговорного процесу про зміну клімату. Механізми, процедури та інші практичні питання її впровадження, які дуже важливі для України, мають бути опрацьовані у м. Марракеш. Принципово новим у Паризькій угоді в рамках спільної, але диференційованої відповідальності, є динамічна система зобов'язань, що полягає у виконанні Очікуваних національно-визначених внесків, які приймають на добровільній основі, тобто на кожну країну покладаються зобов'язання визначити власний рівень обмеження обсягів викидів парникових газів і посильного його виконання

11 листопада 2016
15:17

У своєму виступі завідувач Секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Михайло Борисюк поінформував учасників "круглого столу" про екологічні законодавчі ініціативи Комітету та зауважив, що побудова в Україні дієвої ефективної системи нагляду за дотриманням природоохоронного законодавства має відбуватися з урахуванням найкращих практик організації функціонування аналогічних інституцій у країнах Євросоюзу.

09 листопада 2016
11:45

Метою проекту є підвищення відповідальності за прояви жорстокого поводження з тваринами, зменшення кількості випадків жорстокого поводження з тваринами та виховання в суспільстві принципів гуманного та відповідального ставлення до тварин. Для реалізації цієї мети пропонується доповнити статтю 89 (Жорстоке поводження з тваринами) Кодексу України про адміністративні правопорушення новими адміністративними стягненнями: повторне протягом року порушення норм цієї статті; неналежний нагляд за твариною наслідком якого стала втеча тварини; відмова власника тварини від подальшого утримання тварини внаслідок чого вона стала безпритульною. Суми штрафів пропонується підвищити з 9-21 до 50-100 неоподатковуваних мінімумів громадян.

09 листопада 2016
09:40

Проект розроблений з метою забезпечення захисту тварин від жорстокого поводження, які перебувають у неволі у пересувних цирках. Для реалізації цієї мети пропонується доповнити статтю 25 Закону України "Про захист тварин від жорстокого поводження" новою частиною, якою "забороняється використання тварин у пересувних цирках". Як зазначено у пояснювальній записці до законопроекту, практика показує, що у пересувних цирках неможливо створити умови для тварин, які будуть відповідати їх біологічним, видовим та індивідуальним властивостям, оскільки гастрольний характер діяльності не дає такої можливості.

07 листопада 2016
16:49

Законопроектом передбачається вилучити із зазначеного Закону статтю 22, в якій передбачена можливість створення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері гідрометеорологічної діяльності, фонду підтримки національної гідрометеорологічної служби, оскільки положення цієї статті не узгоджуються із частиною дев'ятою статті 13 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої створення позабюджетних фондів органами державної влади не допускається. Також передбачається у статті 21 Закону визначити, що фінансування діяльності національної гідрометеорологічної служби здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

27 жовтня 2016
16:59

Даний законопроект, як зазначено у пояснювальній записці до нього, спрямований на виконання Рамкової конвенції про охорону та сталий розвиток Карпат та Протоколу про стале управління лісами до Рамкової конвенції про охорону та сталий розвиток Карпат, в частині охорони пралісів. Законопроектом пропонується внести зміни до Лісового кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу України, Закону України "Про природно-заповідний фонд". Підтримуючи ідею запровадження механізму охорони пралісів, Комітет з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи висловлює деякі зауваження.

24 жовтня 2016
17:08

Підтримуючи необхідність запровадження посиленої відповідальності за ці дії та враховуючи те, що на розгляді у Верховній Раді України знаходиться ряд аналогічних законопроектів про посилення відповідальності за жорстоке поводження з тваринами (реєстр. №№ 2687 від 21.04.2015 р., 4082 від 16.02.2016 р., 4895 від 05.05.2016 р., 4895-1 від 13.07.2016 р.),

24 жовтня 2016
16:13

Як наведено у пояснювальній записці, законопроектом пропонується нова державна політика у сфері поводження із мийними засобами. Запроваджуються обмеження щодо виробництва, використання, ввезення та розповсюдження на території України мийних засобів на основі фосфатів та поверхнево-активних речовин для мийних засобів, які не відповідають національним стандартам та вимогам ЄС. Створюються правові підстави та умови для стимулювання інноваційних розробок у сфері мийних засобів та розвитку підприємництва у сфері виробництва екологічно безпечних мийних засобів.