Усі текстові публікації
Чинне законодавство досить нечітко визначає таке діяння, як з точки зору дефініцій, так і щодо його караності. Зокрема, не проведена меж між такими діями, як випалювання сухої рослинності та випалювання її залишків (хоча з точки зору суспільної шкідливості (небезпеки) вони є різними). Водночас законодавство України про адміністративні правопорушення та кримінальне законодавство майже не розмежовують ці діяння. Отже, внаслідок вчинення одного й того ж самого діяння особа може бути притягнута, як до адміністративної, так і до кримінальної відповідальності.
Серед учасників засідання були присутні народні депутати України - члени вищезгаданого підкомітету, їх помічники-консультанти, а також запрошені особи: експерти-екологи, представники громадськості, представники Міністерства екології та природних ресурсів України. На засіданні презентувався сам проект Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", піднімалися питання імплементації горизонтальних директив в рамках Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС, проблеми із дотриманням Оргуської та Еспо Конвенцій та із впровадженням дотичних директив ЄС.
Під час обговорення було відмічено, що запропоноване законопроектом в новій ст. 14-1 Закону України "Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності" запровадження договору міни може входити як складова існуючого інституту "викупу" визначеного у частині 1 статті 14 цього Закону і не узгоджується з положеннями абзацом 5 частини 1 статті 7 цього Закону, згідно з яким передбачений тільки викуп земельних ділянок та інших об'єктів.
Відбулося жваве обговорення кожного пункту зазначеного Плану, під час якого було висловлено ряд зауважень і пропозицій, зокрема щодо редакції пунктів Плану, необхідності прийняття законодавчих актів задля забезпечення реалізації концептуальних засад і суті законодавчих пропозицій, а також можливих термінів їх підготовки. Після узагальнення зауваження і пропозиції буде спрямовано до Інституту законодавства Верховної Ради України відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України.
Прийняття зазначеного законопроекту забезпечить ефективну і успішну реалізації проектів міжнародної технічної допомоги на промисловому майданчику Чорнобильської АЕС, захистить підрядників, які фінансуються з чорнобильських фондів та позитивно вплине на імідж України на світовій арені.
Проект нормативного акту розроблено з урахуванням необхідності створення належних умов для вивезення на технологічну витримку та послідуючу переробку відпрацьованих (опромінених) паливних елементів (твелів) ядерних реакторів, а також вивезення уранового оксидного концентрату (УОК) на переробку за межі митної території України та повернення готової продукції - у вигляді тепловидільних зборок.
Фактично пропонується раніше встановлений коефіцієнт "зеленого" тарифу для електроенергії з енергії вітру - зменшити на 0,7-3,7 %, а решту - з біомаси, біогазу, сонячної енергії, виробленої на гідроелектростанціях - суттєво збільшити. Також пропонується встановити коефіцієнти "зеленого" тарифу для електроенергії з енергії вітру у приватних домогосподарствах встановленою потужністю до 16 кВт, а також виробленої на геотермальних електростанціях.
Законопроектом пропонується врегулювати та легалізувати суспільні відносин, що склалися у сфері видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення, в тому числі бурштину. Слід зазначити, що питання видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення для України дуже актуальне.
Збільшення доходів місцевих бюджетів відповідає принципу децентралізації влади. Проте автором законопроекту не надано фінансово-економічного обґрунтування запропонованих змін, в тому числі обґрунтування необхідності і достатності частки рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, що пропонується спрямувати до доходів бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів, а також врахування потреб геологічної галузі.
Під час засідання круглого столу обговорювалися перспективи впровадження СЕО в Україні в контексті європейської інтеграції. Було відмічено, що стратегічна екологічна оцінка (далі - СЕО) застосовується у багатьох країнах світу як систематичний процес виявлення екологічних факторів і можливих екологічних наслідків пропонованих стратегій, планів і програм та їх врахування під час прийняття відповідних рішень.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- ...
- 190
- 191
- наступна »