Новини
Безумовно погоджуючись із необхідністю підвищення пенсій та поліпшення соціального захисту, Комітет зазначає, що до законопроектів не подано фінансово-економічного обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки) та пропозицій про зміни до законодавчих актів України щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення його збалансованості.
Метою законопроекту визначено врегулювання бюджетних правовідносин шляхом справедливого розподілу доходів між бюджетами, що надходять від рентної плати за спеціальне використання води. Законопроектом пропонується рентну плату за спеціальне використання води водних об'єктів місцевого значення зараховувати до бюджетів місцевого самоврядування за місцезнаходженням (місцем розташування) відповідних природних ресурсів, зокрема, новим пунктом 3-1 у частину 1 статті 69 пропонується включити 50% рентної плати за спеціальне використання води, що зараховуються користувачами води за місцем її забору до складу доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських та селищних бюджетів.
Законопроектом передбачається внести зміни до Податкового кодексу України, якими пропонується врегулювати питання перебування на спеціальному режимі оподаткування ПДВ або сплати єдиного податку четвертої групи суб'єктами господарювання - юридичними особами, що входять до груп компаній (агрохолдінгів), та які об'єднані єдиним кінцевим бенефіціарним власником або зазначені юридичні особи пов'язані між собою відносинами контролю. Також законопроектом пропонується скасування пільги щодо сплати земельного податку фізичними особами - власниками земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачів, які передають земельні ділянки та земельні частки (паї) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.
Проектом Закону передбачено внесення змін до статей 64, 66, 69 Бюджетного кодексу України. Пропонується здійснити перерозподіл одного з джерел бюджетних надходжень між різними рівнями місцевих бюджетів: зараховувати до доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів - 25% рентної плати за спеціальне використання деревини, що заготовлена в порядку рубок головного користування. Відповідно, передбачається зменшення з 50% до 25% обсягу зазначеної рентної плати, що належить до доходів обласних бюджетів. Прийняття зазначеного законопроекту дозволить забезпечити додаткові надходження до бюджетів сіл, селищ і міст районного значення і у такий спосіб підвищити їх фінансову спроможність, що позитивно вплине на стан соціально-економічного розвитку територіальних громад.
Законопроект розроблено з метою вирішення проблеми завершення митних режимів транзиту та тимчасового ввезення для транспортних засобів, які ввезені, передані та знищені у зоні проведення антитерористичної операції та, відповідно, унеможливить законодавчі переслідування та притягнення до відповідальності осіб, які, надаючи свою підтримку армії в час бойових подій, стали порушниками законодавства, прийнятого у мирний час.
Авторами законопроекту пропонується визнати транспортні засоби, що ввезенні у період проведення антитерористичної операції з 14 квітня 2014 року до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про гуманітарну допомогу" щодо оперативності прийняття рішень" для отримання і використання Збройними Силами України та іншим військовим формуваннями, які задіяні у зоні проведення антитерористичної операції, гуманітарною допомогою.
Засідання проводили народні депутати України - члени Комітету Іван Рибак та Олег Недава. У засіданні також взяли участь народні депутати України О.Березюк, Д.Добродомов, Я.Маркевич, В.Парасюк, Голова Львівської обласної державної адміністрації О.Синютка, Львівський міський голова А.Садовий, голова Жовківської районної державної адміністрації Н.Щур, депутати Львівської обласної ради, голови районних та сільських рад, керівники обласних та міської адміністрацій з питань екології, надзвичайних ситуацій, житлово-комунального господарства, санепідслужби, представники громадських організацій.
У законопроекті пропонується встановити розміри мінімальних додаткових пенсій за шкоду, заподіяну здоров'ю, для учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС в залежності від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, пропонуються також заборонити будь-яке обмеження, тимчасове чи постійне призупинення виплати пенсій учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, надати право для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які належать для категорії 2, на першочергове безоплатне надання щорічно санаторно-курортних путівок або виплата компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування.
Як видно із пояснювальної записки, сьогодні в Україні проживають десятки тисяч осіб, які народилися від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та евакуйованих із зони відчуження, та які після досягнення повноліття не віднесені до встановлених статтею 14 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Разом з тим, стверджувати, що такі особи не піддалися жодному радіаційному впливу не можна. З дня Чорнобильської катастрофи пройшло лише 30 років і про наслідки впливу у найближчі десятиліття чинників, пов'язаних з аварією, на здоров'я дітей, які народилися від ліквідаторів, можна лише здогадуватися. Однозначно можна лише стверджувати, що наслідки Чорнобильської катастрофи будуть відчувати на собі не лише перше покоління народжених від ліквідаторів аварії, а й інші покоління.
Законопроектом передбачається шляхом доповнення частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України новим пунктом 31 спрямувати 25 % рентної плати за спеціальне використання води (крім рентної плати за спеціальне використання води водних об'єктів місцевого значення) до загального фонду бюджетів об'єднаних територіальних громад, землі сільськогосподарського призначення яких зайняті водними об'єктами загальнодержавного значення. При цьому, на зазначені 25 % рентної плати за спеціальне використання води зменшуються доходи загального фонду Державного бюджету України (пункт 4 частини другої статті 29 Кодексу).
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- ...
- 171
- 172
- наступна »