Серед іншого, пропонується внести зміни стосовно назв та повноважень органів державного управління в галузі організації, охорони та використання природно-заповідного фонду. Зокрема, у статті 11 цього Закону до уповноважених органів у цій сфері замість "центрального органу виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища, під яким розуміється Міністерство екології та природних ресурсів України (Мінприроди України), пропонується віднести "центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища" та "центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища".
Захід відбудеться за адресою: м. Київ, вул. М. Грушевського, 5, конференц-зала Верховної Ради України, 01/04/2015, початок о 15:00 годині
Комітет вважає, що слід врахувати застереження Кабінету Міністрів України, яке стосується питання застосування запропонованої редакції частини п'ятої ст. 39 Закону України "Про тваринний світ", яка встановлює заборону на проведення робіт та заходів, що є джерелами шуму, в період масового розмноження диких тварин з 1 квітня по 15 червня. Ця редакція є нечіткою, надто загальною, адже якщо керуватися нею, то "сезон тиші" має запроваджуватися у певний період по всій території України.
Як зазначається у Пояснювальній записці до законопроекту, прийняття запропонованого закону дозволить привести вимоги відповідних законодавчих актів у відповідність до вимог законів України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів", "Про правовий режим земель охоронних зон об'єктів магістральних трубопроводів", "Про трубопровідний транспорт".
У разі прийняття законопроекту, Державній екологічній інспекції України буде надано право на проведення позапланових перевірок - як можливості контролю суб'єктів господарювання, що порушують, передбачене статтею 50 Конституції України, право громадян на безпечне для життя і здоров'я довкілля.
Метою проекту закону, на думку суб'єктів права законодавчої ініціативи, є відновлення дії окремих норм бюджетного законодавства щодо забезпечення спрямування надходжень від екологічного податку до спеціального фонду державного та місцевих бюджетів, зокрема до відповідних фондів охорони навколишнього природного середовища згідно із чинним природоохоронним законодавством.
Метою законопроекту є створення дієвого механізму притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні чистоти в населених пунктах.
Законопроектом пропонується шляхом внесення змін до Податкового кодексу України встановити збір за операції поводження з відходами. Як зазначено у пояснювальній записці до нього це дозволить знизити негативний вплив відходів на навколишнє середовище та здійснити стимулювання переробки відходів і розвитку ринку вторинних матеріальних ресурсів.
Від попередньої редакції законопроекту, яку Комітет розглянув на засіданні 14 січня 2015 р., даний проект відрізняється зміною нумерації статей відповідно до нової редакції Податкового кодексу України. Висловлені зауваження не були враховані авторами законопроекту.