Новини
Метою законопроекту визначено врегулювання питання щодо забезпечення однакового підходу до всіх платників рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин - визначення бази оподаткування за фактичними цінами для енергетичного вугілля та антрациту по аналогії до чинних підходів визначення бази оподаткування за фактичними цінами реалізації нафти та природного газу.
Метою законопроекту визначено підвищення енергетичної безпеки України та збільшення надходження до бюджетів усіх рівнів, за рахунок нарощування видобутку вуглеводнів внаслідок інвестиційної привабливості української нафтовидобувної галузі шляхом встановлення пониженої ставки рентної плати за користування надрами для нафти і конденсату, видобутих на нових свердловинах, для покладів нафти, конденсату, які повністю або частково залягають на глибині до 5 000 метрів – 12,00; для покладів нафти, конденсату, які повністю або частково залягають на глибині понад 5 000 метрів – 6,00.
Фактично автором законопроекту пропонується спрямувати безпосередньо громадянам України кошти від рентної плати, які на сьогодні зараховуються до державного та місцевих бюджетів. Це може негативно позначитися на фінансуванні загальнодержавних видатків, що спрямовуються, зокрема, на охорону природи, екологічну безпеку і природокористування, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, зменшити матеріальну і фінансову основу місцевого самоврядування. Загалом положення законопроекту не узгоджуються із статтями 16, 142, 143 Конституції України, а сам законопроект потребує фінансово-економічного обґрунтування запропонованих змін.
Законопроектом пропонується відновити попередню редакцію статті 273 Податкового кодексу України та встановити, що податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, яка визначається податковим законодавством.
Прийняття проекту Закону скасує додаткове податкове навантаження на діяльність суб’єктів господарювання лісової галузі, що знизить соціальну напругу і забезпечить розвиток лісового господарства.
За результатами розгляду Комітет вирішив рекомендувати Міністерству екології та природних ресурсів України усунути виявлені аудитом порушення та недоліки, та не допускати їх у майбутньому.
На думку автора законопроекта, приведення правил поведінки у суспільстві та основ відповідальності за їх порушення до єдиного стандарту, закріпленого в одному нормативно-правовому акті, значно підвищить ефективність забезпечення публічного порядку.
До законопроекту висловлено ряд зауважень, серед яких необхідно відзначити наступні.
Експозиція «Чорнобиль - територія змін» складається з тематичної фотовиставки та інтерактивної частини, що розповідають про історію ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, а також демонструє процеси перетворення зони відчуження на територію інновацій, сучасних технологій та відродження природи.
Від імені Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи щиро вітаю усіх учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС із цим визначним днем!
Вже 12 років в Україні 14 грудня, у день закінчення будівництва саркофага над зруйнованим четвертим енергоблоком Чорнобильської АЕС, відзначається День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Це свято мужності, самовідданості і високого професіоналізму учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС!
Законопроектом пропонується на період до 01 січня 2025 року зупинити дію норми Земельного кодексу України, якою визначено, що «Схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць підлягають стратегічній екологічній оцінці».
Прийняття даного законопроекту, відповідно до пояснювальної записки, дозволить збалансувати доходи бюджетів гірських і поліських регіонів з доходами аграрних регіонів, що наразі отримують надходження від земельного податку.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- ...
- 171
- 172
- наступна »