Новини
Проектом постанови пропонується Верховній Раді України звернутися до Кабінету Міністрів України з вимогою провести позапланові перевірки всіх споруд масового скупчення людей, таких як торгові та торгово-розважальні центри, залізничні вокзали, автобусні станції, аеропорти, готелі, концертні та ігрові зали, плавальні басейни, заклади освіти, заклади охорони здоров’я тощо.
У законопроекті необхідно врахувати, що встановлення вимоги в розумінні даного проекту як односторонній правочин спрямоване на встановлення в односторонньому порядку обов’язків для інших осіб. Згідно з частиною першою статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, яка спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов’язків, зокрема, є договори та інші правочини. Однак довільне встановлення прав та обов’язків однією особою – учасником цивільних відносин для іншої особи, яка є юридично рівною та має ті ж самі права і обов’язки що і перша особа, суперечить принципам цивільного права.
Під час обговорення було відмічено, що Комітет неодноразово наголошував на необхідності посилення відповідальності за порушення законодавства про надра. Проте згідно з висновком Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України доопрацьований законопроект необхідно привести у відповідність до Кодексу України про надра, Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" та положень Податкового кодексу України. Окремі положення проекту втратили свою актуальність, проект має недоліки техніко-юридичного характеру, не забезпечує єдності термінології та у разі прийняття може призвести до ускладнень у правозастосуванні.
Під час обговорення зазначалося, що запропоновані зміни до статті 12 Закону України "Про екологічний аудит" фактично виключають з нього положення про обов'язковий екологічний аудит концесійних об'єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, що може мати значний негативний вплив на довкілля.
Метою законопроекту є відновлення дії окремих норм бюджетного законодавства для забезпечення спрямування надходжень від екологічного податку до спеціального фонду державного та до спеціальних фондів місцевих бюджетів, їх використання виключно на природоохоронні заходи, а також залучення на ці цілі коштів Державного фонду регіонального розвитку.
Комітет підтримує необхідність створення національної інфраструктури геопросторових даних, у той же час висловлює низку зауважень до законопроекту.
Законопроект суперечить базовим положенням Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про інформацію», а також
Зважаючи на масові порушення законодавства щодо неправомірного використання, забруднення, виснаження водних ресурсів, загрози забруднення водних об’єктів у районах забору води для централізованого водопостачання населення, лікувальних і оздоровчих потреб, а також невідповідності чинних санкцій за порушення законодавства завданій довкіллю шкоді, Комітет підтримує законопроект та вважає, що його прийняття запобігатиме зловживанням у цій сфері.
На засіданні Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи 15.05.2018 р. розглянуто звернення народних депутатів України Войціцької В.М., Єднака О.В. та ініціативної групи мешканців м.Дніпра про вплив виробничої діяльності Придніпровської теплоелектростанції (м.Дніпро) на навколишнє природне середовище та захисту від впливу на довкілля та здоров’я громадян
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 171
- 172
- наступна »