Новини
На думку автора законопроекту перелік правопорушень, за які зазначені особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах, є недостатнім і його пропонується доповнити, а саме порушеннями законодавства про ліцензування господарської діяльності та законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру, самовільне зайняття земельної ділянки чи жилого приміщення, жорстоке поводження з тваринами, невиконання законних вимог Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Як зазначено у пояснювальній записці до законопроекту, метою розроблення проекту Закону є вдосконалення норм законодавства, яким регулюються відносини у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, шляхом установлення значного розміру штрафу за порушення встановлених законодавством вимог техногенної, пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, діяльності аварійно-рятувальних служб та невиконання приписів, розпоряджень, інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки.
Законопроектом пропонується внести зміни до статті 5 Кодексу України про адміністративні правопорушення, визначивши, що сільські, селищні, міські, обласні ради мають право приймати в межах, що визначаються законами, рішення з питань забезпечення гасіння пожеж, боротьби зі стихійним лихом і епідеміями, які передбачають за їх порушення адміністративну відповідальність, а також рішення з питань боротьби з епізоотіями, за порушення яких відповідальність встановлено статтею 107 цього Кодексу.
Особи рядового і начальницького складу служби цивільного захисту як такі, що проходять саме службу цивільного захисту (державну службу особливого характеру), належать до спеціальних суб’єктів права, правовідносини з якими регулюються нормами спеціального законодавства, їх правовий та соціальний статус регулюється спеціальним законодавством, а не трудовим законодавством (Кодексом законів про працю України).
Проектом постанови пропонується доручити Кабінету Міністрів України:
внести на розгляд Верховної Ради України проект закону щодо надання додаткових соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у якому, зокрема, врахувати:
- встановлення компенсацій та пільг потерпілим дітям та їх батькам у вигляді: повного державного забезпечення дітей до вступу їх до школи (не старше 8 років) шляхом безплатного виховання (утримання) їх у державних та комунальних дошкільних навчальних закладах і надання щомісячної грошової допомоги;
За доброю традицією представники Комітету взяли участь у відкритті та першому дні роботи чергового Міжнародного екологічного форуму «Довкілля для України», який проходитиме 22 - 24 травня 2018 року у м.Києві. Основною темою заходів Форуму 2018 має стати обговорення шляхів створення засад формування екологічно чистого середовища, як на території України, так і сусідніх держав.
18 травня 2018 року перший заступник Голови Комітету Дирів А.Б. та представники секретаріату Комітету взяли участь у науково-практичній конференції з питань напрацювання попереджувальних заходів по боротьбі зі шкідниками і хворобами лісу та охорони лісів від пожеж на території лісового господарства в Іванківському районі Київської області.
Під час заходу, організованого Державним агентством лісових ресурсів спільно з Товариством лісівників України, було обговорено питання розробки заходів по боротьбі зі шкідниками та хворобами лісу.
Перші осередки усихання соснових лісів були зафіксовані в Україні в 2011 році в Житомирській області. За даними 2015 року межа осередків усихання посунулася в північно-західному напрямку. Ще через рік соснові насадження практично усіх північно-західних області України вже були пошкоджені. У кінці 2017 року усихання сосни як наслідок атак шкідників було виявлене в центральних областях України. Весняне обстеження 2018 року показало, що ці осередки поширилися також у лісостеповій зоні, зокрема на Лівобережжі.
Законопроектом передбачається внести зміни до Закону України «Про боротьбу з тероризмом» для приведення його у відповідність до Кодексу цивільного захисту України та уточнення суб’єктів боротьби з тероризмом.
На цей час в системі центральних органів виконавчої влади не існує єдиного органу, який би одночасно формував і реалізував державну політику у сфері цивільного захисту.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 171
- 172
- наступна »