Новини


24 квітня 2015
13:55

Під час обговорення було відмічено, що запропоноване законопроектом в новій ст. 14-1 Закону України "Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності" запровадження договору міни може входити як складова існуючого інституту "викупу" визначеного у частині 1 статті 14 цього Закону і не узгоджується з положеннями абзацом 5 частини 1 статті 7 цього Закону, згідно з яким передбачений тільки викуп земельних ділянок та інших об'єктів.

16 квітня 2015
12:57

Відбулося жваве обговорення кожного пункту зазначеного Плану, під час якого було висловлено ряд зауважень і пропозицій, зокрема щодо редакції пунктів Плану, необхідності прийняття законодавчих актів задля забезпечення реалізації концептуальних засад і суті законодавчих пропозицій, а також можливих термінів їх підготовки. Після узагальнення зауваження і пропозиції буде спрямовано до Інституту законодавства Верховної Ради України відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України.

10 квітня 2015
22:13

Прийняття зазначеного законопроекту забезпечить ефективну і успішну реалізації проектів міжнародної технічної допомоги на промисловому майданчику Чорнобильської АЕС, захистить підрядників, які фінансуються з чорнобильських фондів та позитивно вплине на імідж України на світовій арені.

10 квітня 2015
22:07

Проект нормативного акту розроблено з урахуванням необхідності створення належних умов для вивезення на технологічну витримку та послідуючу переробку відпрацьованих (опромінених) паливних елементів (твелів) ядерних реакторів, а також вивезення уранового оксидного концентрату (УОК) на переробку за межі митної території України та повернення готової продукції - у вигляді тепловидільних зборок.

10 квітня 2015
21:59

Фактично пропонується раніше встановлений коефіцієнт "зеленого" тарифу для електроенергії з енергії вітру - зменшити на 0,7-3,7 %, а решту - з біомаси, біогазу, сонячної енергії, виробленої на гідроелектростанціях - суттєво збільшити. Також пропонується встановити коефіцієнти "зеленого" тарифу для електроенергії з енергії вітру у приватних домогосподарствах встановленою потужністю до 16 кВт, а також виробленої на геотермальних електростанціях.

10 квітня 2015
21:33

Законопроектом пропонується врегулювати та легалізувати суспільні відносин, що склалися у сфері видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення, в тому числі бурштину. Слід зазначити, що питання видобування, використання та реалізації корисних копалин не промислового значення для України дуже актуальне.

10 квітня 2015
21:25

Збільшення доходів місцевих бюджетів відповідає принципу децентралізації влади. Проте автором законопроекту не надано фінансово-економічного обґрунтування запропонованих змін, в тому числі обґрунтування необхідності і достатності частки рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, що пропонується спрямувати до доходів бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів, а також врахування потреб геологічної галузі.

10 квітня 2015
21:04

Під час засідання круглого столу обговорювалися перспективи впровадження СЕО в Україні в контексті європейської інтеграції. Було відмічено, що стратегічна екологічна оцінка (далі - СЕО) застосовується у багатьох країнах світу як систематичний процес виявлення екологічних факторів і можливих екологічних наслідків пропонованих стратегій, планів і програм та їх врахування під час прийняття відповідних рішень.

10 квітня 2015
14:05

Під час обговорення зазначалось, що недостатньо лише посилювати природоохоронні заходи. Необхідні конструктивні заходи щодо збереження та збільшення загальних запасів рибних ресурсів та їх різноманіття. Були висловлені пропозиції щодо відомчої підпорядкованості контролюючих органів, та інших питань які потребують негайного вирішення.

10 квітня 2015
13:31

На сьогодні фактично ліквідовані Державний та місцевий фонди охорони навколишнього природного середовища, а екологічний податок втратив своє цільове призначення - використання коштів від плати за забруднення на реалізацію саме природоохоронних заходів. На думку Мінприроди України, в результаті згаданих вище змін у законодавстві, економічний механізм охорони навколишнього природного середовища, передбачений Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища", було фактично зруйновано.