Новини
У законопроекті вносяться зміни до статті 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", згідно з якими пропонується поновити право дітей, які втратили внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків, та евакуйованих із зони відчуження у 1986 році, на отримання щорічної допомоги на оздоровлення. Як видно із пояснювальної записки, проект акта не потребує додаткових видатків з Державного бюджету України. Кошти для проведення виплат зазначеній категорії громадян у 2016 році передбачені бюджетною програмою 2501200 "Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", головним розпорядником яких є Мінсоцполітики.
Законопроектом пропонується внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Лісового кодексу України та Закону України "Про мисливське господарство та полювання". Зокрема, уточняються підстави набуття права приватної власності на ліси; права та обов'язки лісокористувачів, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у відповідній сфері; порядок та строки надання лісів для довгострокового тимчасового користування, встановлення лісових сервітутів; порядок забезпечення публічного доступу до інформації про використання лісів тощо. Пропонується також встановити адміністративну відповідальність за "незаконне встановлення будівель та споруд на землях лісогосподарського призначення" та за "незаконне обмеження прав громадян на загальне використання лісових ресурсів".
Оскільки, відповідно до частини четвертої статті 110 Регламенту Верховної Ради України, альтернативні законопроекти розглядаються одночасно з основним законопроектом, зазначаємо наступне. У проекті (реєстр. 4703) пропонується внести до Закону України "Про мораторій на видалення зелених насаджень на окремих об'єктах благоустрою зеленого господарства м. Києва" зміни, якими у статті 2 слова "на 5 років" замінюються на слова "на 10 років", що, на думку суб'єктів права законодавчої ініціативи, означає продовження дії згаданого мораторію. Крім цього, у змінах до статті 5 пропонується провести протягом 2017 деякі заходи, зокрема, завершити "інвентаризацію природоохоронних об'єктів у містах та інших населених пунктах, у тому числі зелених, рекреаційних зонах, парках та лісопарках", які Кабінет Міністрів України мав провести протягом 2011 - 2012 років.
Під час обговорення зазначалося, що потребує уточнення механізм визнання обладнання як інвестиції та вимог до нього, Також законопроект не відповідає підпункту 4.1.9 пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України, згідно з яким зміни до податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку бюджетного періоду, в якому вони діятимуть. Крім того, зміна ставок рентної плати призведе до зміни показників бюджету. Відповідно до вимог частини першої статті 27 Бюджетного кодексу України та частини третьої статті 91 Регламенту Верховної Ради України до законопроекту має бути додане належне фінансово-економічне обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки), зокрема запропонованої зміни розміру ставки.
Під час обговорення зазначалося, що потребує уточнення механізм визнання обладнання як інвестиції та вимог до нього, Також законопроект не відповідає підпункту 4.1.9 пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України, згідно з яким зміни до податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку бюджетного періоду, в якому вони діятимуть. Крім того, зміни в оподаткуванні призведуть до зміни показників бюджету. Відповідно до вимог частини першої статті 27 Бюджетного кодексу України та частини третьої статті 91 Регламенту Верховної Ради України до законопроекту має бути додане належне фінансово-економічне обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки).
Метою законопроекту, на думку суб'єктів права законодавчої ініціативи, є: - врегулювання питання будівництва та проведення інших видів робіт на землях водного фонду, зайнятих внутрішніми морськими водами, територіальним морем, у тому числі акваторією морських портів; - припинення практики незаконного відведення земельних ділянок під внутрішніми морськими водами, територіальним морем, а також акваторіями морських портів, що є водними об'єктами загальнодержавного значення.
Комітет Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи щиро вітає усіх Вас з Днем вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Час швидкоплинний, 30 років минуло від дня Чорнобильської трагедії, наслідки якої нагадуватимуть про себе ще багато років. Напередодні Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС ми віддаємо дань пошани всім учасникам ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, які, рятуючи людей, майбутнє людства від ядерної небезпеки, жертвували найдорожчим - своїм здоров'ям і життям. Ми не маємо права забути про тих, хто, ризикуючи власним здоров'ям та життям не спасував перед труднощами та врятував землю від радіаційного спустошення.
Проектом Закону передбачається внесення змін до Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", який передбачається доповнити новою статтею 24-2, згідно з якою проведення страйку забороняється прокурорам, суддям, державним службовцям категорії "А", поліцейським, військовослужбовцям Збройних Сил України, Державної прикордонної служби України, Служби безпеки України, особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, Національного антикорупційного бюро, особам рядового і начальницького складу державної кримінально-виконавчої служби.
Створений у 1986 році героїчними зусиллями вчених, проектувальників, будівельників, військових та працівників Чорнобильської АЕС, об'єкт "Укриття" - це унікальна захисна споруда, яка виконувала надзвичайно важливу функцію фізичного бар'єру на шляху виходу радіоактивних речовин та іонізуючого випромінювання в навколишнє середовище. Проектування і спорудження об'єкту "Укриття" було здійснено за рекордно короткий строк - всього за півроку. Особливість і складність цього об'єкту полягала у відсутності як у вітчизняній так і у світовій практиці досвіду подолання наслідків такої масштабної аварії. Розрахований на 30 років експлуатації, об'єкт "Укриття" надав фахівцям час для напрацювання подальших важливих високотехнологічних рішень.
Метою законопроекту є врегулювання питання передачі окремих повноважень у сфері природно-заповідного фонду від територіальних органів центрального органу виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища, які ліквідовані, до відповідних органів Автономної республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. До проекту Закону України про внесення змін до Закону України "Про природно-заповідний фонд України" (реєстр. № 4551) надійшло 24 пропозиції суб'єктів права законодавчої ініціативи, з яких 19 враховані (у тому числі редакційно та частково), 5 - відхилені.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- ...
- 171
- 172
- наступна »