Під час обговорення зазначалося, що термінологія змін, передбачених законопроектом у сфері містобудівної діяльності потребує удосконалення, а його прийняття може призвести до правової невизначеності із застосуванням терміну "отримання об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури" та пов’язаного з ним терміну "отримання новозбудованих об?єктів", застосування якого передбачається в Законі України "Про питну воду і водопостачання". Зокрема не визначено, хто і від кого повинен отримати новозбудований об’єкт чи у разі капітального ремонту, про яке отримання йде мова, якщо під час ремонту чи переоснащення власник об?єкту не змінюється.
Рахунковою палатою відзначено, що Мінприроди виконало ряд робіт із зазначеної тематики, проте управлінські рішення ухвалювалися невчасно і в окремих випадках вони були недостатньо обґрунтованими, а тому результативність виконання рекомендацій Рахункової палати була низькою.
Законопроектом пропонується частину другу статті 38 «Розроблення та затвердження нормативно-правових актів з ведення лісового господарства» Лісового кодексу України доповнити положенням, відповідно до якого заходи з поліпшення санітарного стану лісів та санітарних вимог, зокрема Санітарні правила в лісах України, затверджуються нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України.
Під час
обговорення зазначалося, що першочерговим завданням є повернення екологічному
податку його цільового призначення. Комітет неодноразово наголошував на
необхідності функціонування державного та місцевих фондів охорони навколишнього
природного середовища як спеціальних фондів у складі державного та місцевих
бюджетів і використання їхніх коштів виключно на природоохоронні заходи, а
також внесенні відповідних змін до Бюджетного кодексу України.
Метою прийняття проекту акта, як визначено у Пояснювальній записці до нього, є підвищення оперативності прийняття рішень в управлінні портовим господарством, створенні сприятливих умов для залучення приватних інвестицій, а також забезпечення завершення реформування портової галузі у відповідності до Закону України «Про морські порти України» шляхом внесення змін до Кодексу торговельного мореплавства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Водного кодексу України, Закону України «Про морські порти України», Закону України «Про транспорт», Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».