Новини


22 червня 2017
13:28

Комітетом неодноразово зверталась увага на те, що однією з причин зниження рівня фінансування природоохоронних заходів за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів є фактична ліквідація Державного та місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища та передача коштів екологічного податку до складу державного та місцевих бюджетів в результаті прийняття Закону України від 28.12.2014 р. № 79-VIII "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин". Таким чином, напрями використання цих коштів практично не обмежуються, природоохоронні заходи фінансуються за залишковим принципом, що загрожує руйнацією економічного механізму охорони навколишнього природного середовища, передбаченого Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища".

21 червня 2017
11:16

Також члени Комітету підтримали пропозицію НАН України та рекомендували для затвердження Головою НКРЗУ кандидатуру народного депутата України, голови підкомітету з питань державного моніторингу навколишнього природного середовища Рибака Івана Петровича. Відповідно до пунктів 2 і 3 розділу ІІІ Положення про Національну комісію з радіаційного захисту населення України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 06.10.2009 № 1630-VI, пропозиції щодо Голови та персонального складу НКРЗУ направлені Президії Національної академії наук України на погодження. У разі позитивного результату, на розгляд Верховної Ради України буде внесено проект постанови Верховної Ради України про затвердження Голови та складу Національної комісії з радіаційного захисту населення України.

21 червня 2017
11:06

До законопроекту можна висловити такі зауваження. Відповідно до запропонованої редакції пункту 100.12.2 договори про розстрочення (відстрочення) зможуть бути достроково розірвані з ініціативи контролюючого органу в разі надання недостовірної, перекрученої або неповної інформації платником податків при укладенні зазначених договорів лише у разі, якщо вона стала підставою для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань або податкового боргу. Крім того потребує уточнення суб'єкт прийняття рішення щодо наявності у поданій недостовірній, перекрученій або неповній інформації підстав для розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань або податкового боргу.

21 червня 2017
10:59

Як зазначено у пояснювальній записці, законопроект розроблено з метою посилення державних гарантій для населених пунктів, які мають статус гірських та високогірних, а також покращення соціального захисту громадян України, які проживають в таких населених пунктах. Прийняття законопроекту сприятиме забезпеченню громадян, що мешкають в гірських населених пунктах, можливістю доступу до базових адміністративних послуг (медичних та освітніх), збереженню мережі навчальних та медичних закладів, покращенню транспортної інфраструктури, ремонту, а в деяких випадках і будівництва, шляхів сполучення, посиленню соціальних гарантій для населення.

21 червня 2017
10:53

Метою прийняття законопроекту визначено правове врегулювання відносин щодо виробництва (добування) дорогоцінного каміння, зокрема, бурштину, припинення незаконного видобування бурштину, гарантування безпеки людей, їхнього життя, здоров'я та майна, ліквідації організованих злочинних організацій, що покривають незаконне видобування бурштину, його тіньовий збут і контрабанду, а також створення сприятливих умов для розвитку в Україні галузі економіки, пов'язаною з видобуванням, реалізацією та обробкою бурштину, залучення у цю галузь інвестицій та нових технологій, зростання рівню життя населення в місці видобування бурштину, забезпечення охорони навколишнього природного середовища під час видобування бурштину та рекультивації порушених земель. Поданий законопроект фактично повторює за суттю і редакційно підготовлений до другого читання текст законопроекту про видобування та реалізацію бурштину (реєстр. № 1351-1)

21 червня 2017
10:44

Договір між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Молдова про співробітництво у сфері охорони і сталого розвитку басейну річки Дністер (далі - Договір), підписаний 29 листопада 2012 року у м. Рим на 6-й сесії Наради Сторін Конвенції про охорону та використання транскордонних водотоків та міжнародних озер. Договір укладено з метою забезпечення координації спільних дій України і Молдови, спрямованих на розв'язання нагальних транскордонних екологічних проблем, забезпечення сталого екологічного і соціально-економічного розвитку усього басейну річки Дністер. Кабінетом Міністрів України надано фінансово-економічне обґрунтування та відповідні розрахунки витрат, необхідних для впровадження Договору.

21 червня 2017
10:38

Метою проекту законодавчого акту є створення у складі бюджету спеціального фонду розвитку водного господарства та місцевих фондів водного господарства; визначення джерел формування таких фондів та спрямування до них податків та зборів пов'язаних з використанням водних ресурсів; визначення напрямів використання коштів цих фондів. Комітет підтримує необхідність законодавчого врегулювання питання використання коштів, які надходять до бюджетів різних рівнів за використання водних ресурсів чи оренду водних обєктів, на їх охорону та відтворення. Таке положення було передбачено Водним кодексом України, однак, у 2005 році скасовано.

21 червня 2017
10:29

Фактично у законопроекті йдеться про збільшення обсягу інформації, до якої споживачам електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення гарантується безперешкодний та безоплатний доступ. При цьому витрати на ці роботи можуть бути здійснені за рахунок держави або за рахунок збільшення відповідних тарифів, що потребує додатково відповідних фінансово-економічного аналізу та обґрунтувань.

19 червня 2017
09:50

Метою проекту Закону є розширення кола осіб, уповноважених на фіксацію адміністративних правопорушень в сфері лісових відносин та притягнення винних до адміністративної відповідальності. Змінами до статті 241 Кодексу України про адміністративні правопорушення пропонується, крім уповноважених на сьогодні посадовим особам, надати право розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення старшим майстрам лісу. На думку Комітету, прийняття законопроекту сприятиме належній реалізації посадовими особами державної лісової охорони, а саме старшими майстрами лісу, покладених на них завдань з охорони і захисту лісів на території України.

14 червня 2017
09:49

Головував на Круглому столі народний депутат України, заступник Голови Комітету Недава Олег Анатолійович. У своєму виступі головуючий наголосив на особливій важливості боротьби за збереження довкілля та екологічну безпеку. Зауважив, зокрема, що критичність екологічної ситуації в Донецькій та Луганській областях, посилюється тим, що воєнні дії відбуваються у великому промисловому регіоні, де сконцентровано велику кількість екологічно небезпечних об'єктів; за результатами збройного конфлікту на сході України, окрім людських втрат, є значна шкода екологічним системам та природним ресурсам; втрати, які несе довкілля в наслідок воєнних дій на Сході величезні та іноді не зворотні, проблема екологічної безпеки Донбасу набула в Україні безпрецедентних масштабів.