Новини
Комітет зауважує, що Кодексом цивільного захисту України (пп. 38 п. 1 ст. 2) гідрометеорологічна служба не визначена такою, що відноситься до сил цивільного захисту; при набранні цим законопроектом статусу Закону, об’єкти, майно інфраструктури та засоби гідрометеорологічного обладнання гідрометеорологічної служби підпадуть під юрисдикцію п. 1 ст. 4 цього законопроекту та стануть «об’єктами державної власності, що підпадають під приватизацію, до якої належать всі об’єкти права державної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена цим Законом та іншими законами України», оскільки п. 4 Прикінцевих та перехідних положень цього законопроекту вносяться зміни, відповідно до яких частина друга ст. 10 Закону України «Про гідрометеорологічну діяльність», а саме: «Майно підприємств, установ і організацій національної гідрометеорологічної служби приватизації не підлягає» виключаються; гідрометеорологічна служба, забезпечуючи гідрологічні та метеорологічні дослідження і спостереження, прогноз гідрометеорологічної ситуації та моніторинг довкілля на території України, надає вихідні дані для містобудівної діяльності та благоустрою, а також вихідні дані для розрахунків забезпечення безпеки судноплавства та польотів, необхідних для виконання державою своїх основних функцій, у тому числі щодо оборони.
Рахункова палата України зазначає: на функціонування зазначених об’єктів протягом 2012-2016 рр. за рахунок коштів державного бюджету використано 23 559,1 тис. грн., з яких 20 631,8 тис. грн. становили видатки на оплату праці з нарахуваннями; планування та використання коштів державного бюджету, а також майна об’єктів природно-заповідного фонду в окремих випадках здійснювалось з порушенням законодавства, неефективно та неекономно; проект організації території Ужанського НПП розроблений не на всю територію, а лише на 38,1% його загальної площі; проект організації території та порядок реалізації РЛП «Надснянського» не затверджений взагалі; не передано під охорону з оформленням охоронних зобов’язань 12 870,5 га Ужанського НПП та 11 665 га РЛП «Надснянський»; несвоєчасне затвердження Мінприроди лімітів на використання природних ресурсів у 2015-2016 рр. призвело до понадлімітних рубок, зокрема в Ужанському НПП; не укладена угода про співпрацю і, як наслідок, не визначені спільні цілі, заходи, план роботи, необхідний бюджет для функціонування МБЗ «Східні Карпати», а також не досягаються пріоритети ефективного функціонування.
Метою законопроекту визначено приведення національної системи стандартизації у відповідність до міжнародної та європейської практики. При цьому з актів законодавства виключаються посилання на національні, міждержавні, галузеві стандарти, а також пов'язані з цим положення.
Представниками Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи 26 вересня 2017 року взято участь у Третій конференції «Низьковуглецевий розвиток України», організованому Міністерством екології та природних ресурсів України спільно з проектом USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні».
Народними депутатами України - членами Комітету та запрошеними під час обговорення відзначалося, що дев'ять з десяти звернень про видачу та продовження терміну дії спеціальних дозволів на користування надрами гальмується Держгеонадрами з різних причин. Це призводить до зупинки промислової діяльності підприємств - платників податків. В кінцевому рахунку від цього втрачає держава, зменшуються надходження до Державного бюджету, наростає соціальна напруга, безробіття, а в частині видобування енергоносіїв це становить загрозу для забезпечення енергетичної безпеки нашої держави.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- ...
- 171
- 172
- наступна »