Новини
Комітет висловлює застереження щодо запропонованої редакції статті 16 Закону України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів". Оскільки норма "у разі недосягнення згоди щодо укладення договору про встановлення земельного сервітуту для розміщення, будівництва, обслуговування та/або експлуатації об'єкта міждержавної та магістральної електричної мережі, такий земельний сервітут встановлюється рішенням суду" може призвести до неоднозначного сприйняття користувачами чи власниками земельних ділянок. Рішення суду також стане підставою для державної реєстрації права земельного сервітуту. Запропоновані зміни до законопроекту у частині встановлення земельних сервітутів не слід застосовувати, наприклад до лісових масивів, які відрізняються протяжністю територій та особливістю догляду.
Комітет з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи на своєму засіданні 12 квітня 2017 року, відповідно до предметів відання, розглянув проект Закону України про внесення змін до додатків № 3 та № 7 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" (щодо збільшення розміру субвенцій на надання пільг і житлових субсидій населенню) (реєстр. № 6249 від 27.03.2017 р.), внесений народним депутатом України Мураєвим Є.В.
Комітет з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи на своєму засіданні 12 квітня 2017 року, відповідно до предметів відання, розглянув проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" (щодо ввезення транспортних засобів, які відповідають екологічній нормі "Євро-4")" (реєстр. № 6238 від 24.03.2017),
Термін виконання першочергових заходів щодо зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об'єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему Загальнодержавної програми, запланованих на 2009-2012 роки, вичерпано. З 2015 року розпочато виконання наступного етапу Загальнодержавної програми стосовно остаточного закриття та консервації реакторних установок без затвердження в установленому порядку відповідних заходів, що мають бути здійсненні в рамках цього етапу.
У законопроекті вносяться зміни до частини другої статті 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", згідно з якими пропонується поновити право на отримання щорічної допомоги на оздоровлення для дітей, які втратили внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків, та евакуйованих із зони відчуження у 1986 році. Змінами до частини першої статті 48 Закону пропонується уточнити норму щодо виплати одноразової компенсації дружині (чоловіку), якщо вона (він) не одружилася (одружився) вдруге, померлого годувальника.
Запропонованими змінами скасовується необхідність встановлювати причинний зв'язок смерті з Чорнобильською катастрофою виключно у випадку набуття права дружинами/чоловіками померлих осіб з інвалідністю, із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорія 1), на отримання пенсії у зв'язку з втратою годувальника.
Шановний український народе, шановний пане Голово, колеги! Через два тижні настане 31-а річниця аварії на четвертому енергоблоці Чорнобильської атомної станції. Зазвичай до таких дат прийнято владі звітувати перед суспільством про те, що вона зробила для постраждалих та для подолання наслідків трагедії. Я спробую це зробити за владу. Скасовано бездумно четверту зону посиленого радіологічного контролю. Вже потерпілі IV категорії не можуть оформити інвалідність, яким МСЕК встановив причинний зв'язок з аварією.
10 квітня 2017 року голова підкомітету Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Дзюблик П.В., народні депутати України Арешонков В.Ю., Марченко О.О., Корчик В.А., представники Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів, Міністерства охорони здоров'я, ВГОІ "Союз Чорнобиль України, відвідали Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України з метою ознайомлення зі станом надання спеціалізованої медичної допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловило низку зауважень до законопроекту, зокрема щодо неврахування низки положень Протоколу про стратегічну екологічну оцінку- далі "Протокол". Відповідно до Протоколу про стратегічну екологічну оцінку впровадження СЕО в Україні потребує, окрім запропонованого переліку об'єктів стратегічної екологічної оцінки, також і стратегічну екологічну оцінку документів, які формують політику у певній галузі, а також законодавства, якщо це може викликати суттєвий вплив на довкілля (екологічні наслідки), зокрема, пов'язані зі здоров'ям населення (стаття 13 Протоколу "Політика та законодавство").
Нині соціальна підтримка держави надається 1 912914 постраждалим особам, серед них: - 204 220 учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (питома вага у загальній чисельності - 10%); - І 708 694 потерпілих від аварії на Чорнобильській АЕС (90%): у тому числі 398 104 потерпілих дітей. До постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії (інваліди) віднесено 107 595 осіб.
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- ...
- 171
- 172
- наступна »