Усі текстові публікації


11 квітня 2016
13:10

07 квітня 2016 року під головуванням Валерія Матова відбувся Пленум Центрального комітету Професійної спілки працівників атомної енергетики та промисловості України (Атомпрофспілки) щодо реформування діяльності підприємств зони відчуження та Державного спеціалізованого підприємства Чорнобильська АЕС, в якому взяли участь представники Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи. В ході роботи Пленуму була представлена Концепція діяльності в зоні відчуження

11 квітня 2016
11:12

Під час засідання учасниками зазначалось, що побудова діяльності Уряду в екологічній сфері повинна здійснюватись на комплексній основі, бути послідовною та системною, забезпеченою кваліфікованими кадрами та відповідним фінансуванням. Наголошувалось на необхідності ведення невиснажливих для навколишнього середовища методів господарювання та зменшенні шкідливого впливу на нього, включаючи подолання наслідків хімічного та іншого впливу при землекористуванні у сільському господарстві. Адже дбаючи про екологічну безпеку, про сприятливе навколишнє середовище Держава тим самим здійснює ефективне інвестування у здоров'я населення та української нації.

11 квітня 2016
10:15

Комітетом до законопроекту надано низку зауважень, зокрема, щодо недоцільності внесення змін, з екологічної точки зору, до статей 17 та 34 Кодексу цивільного захисту України, а саме - позбавлення повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, надавати замовникам будівництва вихідні дані та вимоги щодо заходів цивільного захисту, які мають бути врахованими під час проектування об'єктів будівництва та мають бути виконаними при їх будівництві. Комітетом пропонується із тексту законопроекту вилучити зміни до статей 17 та 34 та залишити їх у чинній редакції Кодексу цивільного захисту України.

11 квітня 2016
10:00

Комітет зазначив, що Законами України від 28.12.2014 р. № 79-VIII "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин", № 72 -VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням" та № 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" фактично було ліквідовано Державний та місцевий фонди охорони навколишнього природного середовища як спеціальні фонди, які наповнювались, передусім коштами від сплати екологічного податку і кошти яких мали використовуватись виключно на реалізацію природоохоронних заходів.

11 квітня 2016
09:53

Необхідність прийняття цього законопроекту викликана тим, що дія Закону України "Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах" закінчилась 17 березня 2016 року. Автоматичне зупинення дії мораторію може призвести до значного погіршення екологічних, санітарно-гігієнічних, рекреаційних та спортивно-оздоровчих умов життя громадян, а також фізичного і естетичного виховання дітей та молоді.

08 квітня 2016
18:09

Метою прийняття Закону є удосконалення законодавства у частині охорони фауни та приведення положень законів України у відповідність до міжнародних екологічних угод. Законопроект приводить у відповідність до вимог Бернської конвенції наступні закони України: "Про тваринний світ", "Про природно-заповідний фонд України", "Про захист тварин від жорстокого поводження", "Про мисливське господарство та полювання", "Про питну воду та питне водопостачання".

08 квітня 2016
18:03

Законопроект спрямований на удосконалення законодавства щодо захисту зелених насаджень, а саме: розроблення механізму державного управління та контролю в цій сфері, забезпечення державного обліку, встановлення вимог щодо режиму використання зелених зон та інших озеленених територій, визначення прав та обов'язків громадян та юридичних осіб, розроблення економічного механізму захисту зелених насаджень, встановлення нормативів, обсягів та умов відновлення зелених зон (компенсаційного озеленення), встановлення відповідальності за порушення вимог із захисту зелених насаджень.

08 квітня 2016
17:58

Підтримуючи необхідність законодавчого врегулювання збереження меліоративних систем та підвищення їх ефективності, Комітет висловив низку зауважень до законопроекту, які можуть бути враховані головним Комітетом при підготовці до другого читання. Не можна погодитись зі змінами до статті 14 Закону України "Про меліорацію земель", якими фактично скасовується проведення державної екологічної експертизи чи інших видів експертиз проектної документації на будівництво (реконструкцію) меліоративних систем та окремих об'єктів інженерної інфраструктури.

08 квітня 2016
17:43

Комітет категорично не погоджується з запропонованими змінами, які скасовують тимчасову заборону експорту лісоматеріалів у необробленому вигляді, наполягає на громадському обговоренні законопроекту і рекомендує головному комітету, за наслідками розгляду у першому читанні, відхилити законопроект.