Усі текстові публікації
Слід зазначити, що на сьогодні більшість побутових виробів складаються з деталей, що містять дорогоцінні метали чи захисні покриття з них, проте інформація щодо застосування норм законопроекту до таких виробів відсутня. Крім того, до законопроекту не надано фінансово-економічного обґрунтування запропонованих змін, що передбачено вимогами Регламенту Верховної Ради України у разі внесення законопроекту, прийняття якого призведе до зміни показників бюджету. Наявність зазначеного обґрунтування є підставою для складення відповідних висновків щодо доцільності його прийняття. З огляду на зазначене, Комітет вирішив рекомендувати Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності внести на розгляд Верховної Ради України пропозицію про повернення законопроекту суб'єктам права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
Зміст законопроекту не в повній мірі відповідає його назві, оскільки, крім бурштину, у законопроекті також йдеться про ювелірні та побутові вироби з дорогоцінного, напівдорогоцінного каміння, дорогоцінних металів. Також на сьогодні більшість побутових виробів складаються з деталей, що містять дорогоцінні метали чи захисні покриття з них, проте інформація щодо застосування норм законопроекту до таких виробів відсутня.
До законопроекту не додано перелік нормативних актів, прийняття або перегляд яких необхідно здійснити для реалізації положень законопроекту в разі його прийняття, як це передбачено частиною 8 статті 90 Регламенту Верховної Ради України. З огляду на зазначене, Комітет вирішив рекомендувати Верховній Раді України повернути законопроект на доопрацювання.
В рамках візиту учасники вшанували пам'ять усіх, хто віддав своє життя і здоров'я, врятувати світ від найтяжчої в історії людства техногенної радіаційної аварії, і поклали квіти до пам'ятного знака героям-чорнобильцям. Під час візиту учасники ознайомилися з ходом робіт на майданчиках двох проектів, що знаходяться на стадії завершення: нового безпечного конфайнменту та сховища відпрацьованого ядерного палива сухого типу (СВЯП-2). В ході брифінгу Петро Порошенко відмітив необхідність диверсифікації поставок енергоносіїв для забезпечення енергетичної незалежності, а також й про розвиток нових альтернативних технології та нетрадиційних джерел енергії. Крім того, він повідомив, що питання енергоефективності буде обговорюватися на Національній раді реформ відразу після травневих свят. Про співпрацю в цьому напрямку Президент також говорив під час зустрічі з Президентом ЄБРР в ході візиту на ЧАЕС.
В ході роботи засідання українська сторона поінформувала, що Україна виконує усі зобов'язання, за які взяла відповідальність перед світовою спільнотою, а саме було прийнято рішення про сплату 3,58 млн. євро, які Україна не сплатила раніше у зв'язку із подіями останніх років в Україні. Також домовлено про додатковий внесок України обсягом 1,4 млн. євро і це є важливим месседжем світовій спільноті щодо готовності України вирішувати проблему Чорнобильської катастрофи. На засіданні Асамблеї донорів досягнуто домовленостей щодо залучення коштів для ліквідації дефіциту у 105 млн. євро на будівництво сховища відпрацьованого ядерного палива. Наразі країни-донори вже підтвердили надання 87,5 млн. євро. Також багато уваги приділялось питанню вирішення курсових коливань валюти.
Законопроектом передбачається визначення та впровадження правових, організаційних, економічних засад та врегулювання правовідносин у сфері поводження з відходами для створення в Україні системи роздільного збирання, комплексного перероблення та утилізації відходів, збільшення обсягів їх використання, впровадження європейського досвіду функціонування такої системи. Ним пропонується створення "Саморегулюючої організації у сфері поводження з відходами кінцевого споживання продукції", яка є об'єднанням суб'єктів господарювання, що здійснюють імпорт та виробництво продукції в упаковці або продукції, використання якої призводить до утворення відповідних відходів, а також суб'єктів господарювання, які здійснюють збирання, оброблення (перероблення) та утилізацію відповідних відходів (комбінована модель, яка передбачає, що виробник чи імпортер сплачує податок, або дотримується принципу розширеної відповідальності).
У форумі взяли участь посли провідних ядерних держав світу, представники міжнародних організацій, відомі вчені, народні депутати України, представники органів державної влади, фахівці з ядерної енергетики, радіобіології, медицини та ліквідатори катастрофи на ЧАЕС. Голова підкомітету з питань державного моніторингу навколишнього природного середовища Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Іван Рибак у своєму виступі зазначив важливість цього заходу та зачитав привітання від Голови Верховної Ради Андрія Парубія.
Метою законопроекту є врегулювання правовідносин, пов'язаних із сферою поводження з упаковкою та її відходами, мінімізацією ризику її негативного впливу на здоров'я людей та охорону навколишнього природного середовища. Він, зокрема, визначає сферу дії запропонованого закону, суб'єктів відносин та принципи державної політики у даній сфері, вимоги до упаковки, обов'язки оператора системи поводження з відходами упаковки, норми утилізації відходів упаковки, склад та повноваження органів, що здійснюють державне регулювання, контроль та нагляд у даній сфері, а також встановлює відповідальність за правопорушення у сфері поводження з відходами упаковки тощо.
Члени Комітету звернули увагу на те, що впровадження заборони на виробництво, використання, ввезення і розповсюдження полімерних пакетів тривалого розчеплення та упаковок тривалого розчеплення без надання альтернативи використання таких пакетів та упаковок може ускладнити реалізацію положень проекту Закону на практиці. Також у проекті не визначено чіткого механізму правовідносин, спрямованих на досягнення визначених ним цілей. Також Комітет вважає, що проект в запропонованій редакції не відповідає положенням Директиви 94/62/ЄС "Про упаковку та відходи упаковки" та в частині набуття чинності не відповідає Угоді СОТ про технічні бар'єри у торгівлі.
Законопроектом пропонується встановити однакові ставки рентної плати для всіх підприємств-видобувачів природного газу без розподілу за типом споживання видобутого газу. Проте до законопроекту відсутнє передбачене статтею 91 Регламенту Верховної Ради України фінансово-економічне обґрунтування. Також немає аналізу наслідків від прийняття, не надано обґрунтувань запропонованого розміру ставки, а також фінансово-економічних розрахунків впливу запропонованих змін на показники бюджету. У зв'язку з цим також потребує додаткового обґрунтування також термін набрання чинності, визначений "Прикінцевими положеннями" законопроекту
- « попередня
- 1
- 2
- ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- ...
- 187
- 188
- наступна »